סיכום - אימונים מפוצלים (ABCDEFG) כנגד אימונים לא מפוצלים (FBW/SS ודומיו)

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י Mike, ‏26/8/09.

טוען...
מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. 68,081 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,031
    לייקים:
    10,003
    מין:
    זכר
    את האמת הן ליופי.
     
  2. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    הרגע הורדתי 4 שקיות קרח מכל מיני מקומות :s85:
     
  3. 711 נק' מוניטין
    0
    DropDead

    DropDead משתמש פעיל

    DropDead
    הצטרף:
    ‏22/9/08
    הודעות:
    454
    לייקים:
    85
    אני לא מבין למה אתם משווים ABC ל SS.
    SS מיועדת למאמנים מתחילים - ולא משנה אם המטרה שלהם זה כוח או BB. ברגע שיש להם בסיס טוב הם כבר יכולים להתחיל לפזול למשהו יותר ספציפי (למרות שאני חושב שהרבה יותר טוב להתקדם עם תוכניות יותר מתקדמות ולמצות את העניין של הכוח).
    לדוגמא: מתאמן שהמטרה שלו זה פיתוח גוף יתחיל עם SS יעלה במשקל גוף ובכוח ולאט ולאט יכול להוסיף יותר ווליום ולהכניס שינויים בתוכנית (כמו סט של 8-10 חזרות אחרי 3x5 בסקוואט).
    גם עם המטרה זה ABC היא תהיה הרבה יותר אפקטיבית אם תתחיל אותה עם סקוואט של 150 קילו, דדליפט 180 קילו, בנצ' 100 קילו ו70 קילו פרס, מאשר תתחיל את התוכנית עם סקוואט של 60, דדליפט 70, בנצ' 60 ו30 קילו פרס.*
    אולי בתאוריה למאמנים מתקדמים ABC וחזרות יותר גבוהות תהיה יותר יעילה לעליה במסת שריר אבל לטווח הארוך תוכניות כוח ואחריהן תוכניות עם חזרות גבוהות יהיו יותר יעילות...
     
  4. 31 נק' מוניטין
    0
    sbtgn1

    sbtgn1 משתמש מתחיל

    sbtgn1
    הצטרף:
    ‏20/8/09
    הודעות:
    100
    לייקים:
    1
    אני מתאמן כ 4 חודשים אחרי הפסקה של 4 שנים בן 28 התחלתי 83 קילו עכשיו 93
    התחלתי ב יד קדמית בודדות 6 קילו ל 10 חזרות ועכשיו אני על 20 8 חזרות
    חזה עליון התחלתי 60 קילו 10 עכשיו 90 8
    וינץ הייתי על 50 עכשיו על 85

    אומנם יחסית למשקל שלי אלו לא משקלים גבוהים אבל השיפור הוא די משמעותי בעיני לפחות
     
  5. 7,081 נק' מוניטין
    0
    Yeti

    Yeti משתמש משקיע

    Yeti
    הצטרף:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    3,055
    לייקים:
    131
    מה זה וינץ?? אם זה הכוונה לבנץ' פרס אז זה ממש מוזר שבשיפוע אתה עושה יותר.
    חוץ מזה אני לא חושב זה מעניין הרבה אנשים פה עם איזה משקל אתה עובד בכפיפות מרפקים, שאם אתה כמו 99% מהאנשים שאני רואה בחדר כושר אז אתה הופך את זה לפשיטת גב סלאש כפיפות מרפקים, עדיף היית אומר מה המשקלי עבודה שלך בסקוואט, בבנץ', בפרס, בדדליפט וכמה מתח משקל גוף/עם תוספת משקל אתה עושה.
     
  6. 31 נק' מוניטין
    0
    sbtgn1

    sbtgn1 משתמש מתחיל

    sbtgn1
    הצטרף:
    ‏20/8/09
    הודעות:
    100
    לייקים:
    1
    וינץ זה כמו מתח רק בישיבה ,בנץ פרס רשמתי רק עליון
    יד קדמית אני עושה בכסא של ה PREACHER רק הפוך ולידיים יש תמיכה כך שאי אפשר לרמות
     
  7. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    שמע אתה קודם כל מתאמן מתחיל כלומר קפיצה במשקלים תיהיה בכל תוכנית .
    דבר שני התרגילים שרשמת הם לא רלוונטים כל כך למדד כח (חזה עליון בסדר).
     
  8. 31 נק' מוניטין
    0
    sbtgn1

    sbtgn1 משתמש מתחיל

    sbtgn1
    הצטרף:
    ‏20/8/09
    הודעות:
    100
    לייקים:
    1
    כמו שרשמת המטרה היתה להראות התקדמות וגם בתוכניות הזאת AB לצורך העניין יש
    והתקדמות להערכתי לא רעה (לא המשקלים).
     
  9. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    אז בעצם מה שאתה אומר שמתאמן מתחיל יכול להתקדם גם בתוכנית כזאת.
    אף אחד לא סתר את זה פה , ויותר מזה אף אחד גם לא אמר שמתאמן מתקדם לא יוכל להתקדם בתוכנית מפוצלת .
     
  10. 7,081 נק' מוניטין
    0
    Yeti

    Yeti משתמש משקיע

    Yeti
    הצטרף:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    3,055
    לייקים:
    131
    לפי דעתי עם עליה במשקלים תבוא גם מסה, עדיין לא ראיתי בן אדם בגובה 180 ששוקל 60 קילו מצליח לעשות בנץ' פרס 120 קילו על 5 חזרות.
     
  11. 5,641 נק' מוניטין
    0
    Avocado

    Avocado משתמש קבוע משתמש כבוד

    Avocado
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏20/2/09
    הודעות:
    1,471
    לייקים:
    38
    למטרה של היפרטרופיה בלבד ,בלי חשיבות לכח, מה יהיה יותר טוב למתאמן דיי מתחיל (נגיד 80 בסקוואט (זה מתחיל?)) HST או SS?
     
  12. 7,488 נק' מוניטין
    1
    bietarist

    bietarist מושעה

    bietarist
    הצטרף:
    ‏12/3/09
    הודעות:
    2,468
    לייקים:
    0
    SS,
    אין לך בסיס לHST.. HST זו אפשרות טובה אחרי שיש לך בסיס של משקלים..
    אם תתחיל בHST בזמן שהמשקלים שלך נמוכים אז הגירוי לשריר יהיה קטן=גדילה לא אופטימלית.
     
  13. 9,634 נק' מוניטין
    0
    subzero1122

    subzero1122 משתמש משקיע

    subzero1122
    הצטרף:
    ‏10/10/08
    הודעות:
    2,421
    לייקים:
    7
    אתה יכול להיות גם עם 150 סקוואט ולהיות מתחיל.
    מתאמן מתחיל זה לא פונקציה של משקל, משקל על המוט, היקף יד או כל דבר כזה.

    וכוח הוא הדבר הכי חשוב למתאמן.
     
  14. 5,641 נק' מוניטין
    0
    Avocado

    Avocado משתמש קבוע משתמש כבוד

    Avocado
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏20/2/09
    הודעות:
    1,471
    לייקים:
    38
    אז מה זה מתאמן מתחיל/מתקדם?
     
  15. 7,081 נק' מוניטין
    0
    Yeti

    Yeti משתמש משקיע

    Yeti
    הצטרף:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    3,055
    לייקים:
    131
    מתאמן מתחיל זה אחד שיכול להתאושש מאימון לאימון כתוצאה מכך להוסיף משקל/חזרות תלוי בתכנית. מתאמן מתקדם כבר לא מתאושש אחרי אימון אחד וצריך תוכנית שתיהיה מתוכננת בצורה קצת יותר מורכבת על מנת להבטיח התקדמות, בדרך כלל היא תהיה התקדמות שבועית אצל המתקדם-intermediate.
     
  16. 274 נק' מוניטין
    0
    vagabond

    vagabond משתמש קבוע

    vagabond
    הצטרף:
    ‏22/1/09
    הודעות:
    1,223
    לייקים:
    13
  17. 1,056 נק' מוניטין
    0
    Topper

    Topper משתמש פעיל

    Topper
    הצטרף:
    ‏28/12/09
    הודעות:
    540
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    K gym אשדוד
    אוקיי...השאלה שלי..אם הSS תוכנית טובה למתאמן המתחיל..למה כל הזמן נותנים FBW. זה חופר, זה מעצבן..וזה לא מפתח בגרוש. ואני נלחם נגד המאמן שלי שהתוכנית הבאה שלי תהיה SS. אני בכל מקרה יבצע אותה אם הוא יסביר לי או לא. השאלה אבל...למה הם מתעקשים לתת תוכניות שמגיעות לתוצאות SS של שבוע, בשנה?
     
  18. 2,503 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    כי הם טמבלים
     
  19. 2,151 נק' מוניטין
    0
    Barbell

    Barbell משתמש פעיל

    Barbell
    הצטרף:
    ‏20/11/09
    הודעות:
    832
    לייקים:
    1
    1.כי הם לא יכולים לסמוך על מישהו שהם לא מכיריםשיבצע תרגיל כמו סקוואט כל אימון בטכניקה נכונה ולא ירמה\ישכח משהו. ואם לא מבצעים נכון, יש סיכוי גדול לפציעה=אחריותם.
    2.כי הם עצלנים ומעדיפים לשבת כמו סמרטוטים מאשר ללמד מישהו תרגילים מורכבים.

    מכאן אפשר להבין שקרלס במכונה משרת את האינטרסים של המדריכים בצורה הטובה ביותר ולכן הוא מועדף עליהם.
     
  20. 62,096 נק' מוניטין
    1
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    קצת קשה ללמד סקוואט נכון כשאתה בעצמך לא יודע איך אחד כזה נראה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...