ייעוץ חזרה לSS אחרי הפסקה

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י TheZoRT, ‏4/8/09.

טוען...
  1. 2,305 נק' מוניטין
    0
    TheZoRT

    TheZoRT משתמש פעיל

    TheZoRT
    הצטרף:
    ‏15/3/09
    הודעות:
    762
    לייקים:
    53
    שלום לכולם,


    כפי שחלקכם אולי זוכרים, התחלתי התאמן בתוכנית SS לאחר שיקום ארוך (פציעה בברכיים, ניתוחים והרבה חרא). התחלתי כמעט את כל התרגילים ממוט ריק והצלחתי להתקדם יפה יחסית.

    לצערי, לפני חודשיים האורטופד שלי איבחן דלקת חריפה בגיד האחורי בברך והחליט על הפסקת פעילות וחזרה לפיזיותרפיה והידרותרפיה. עברו חודשיים, המצב סבבה ואני יכול לחזור להתאמן. מכיוון שהיה לי טוב בSS חשבתי לחזור להתאמן ככה.

    ביום ראשון הלכתי למכון וניסיתי לעשות אימון A. לפני הדלקת הצלחתי לעשות סקווט של 60 קילו לחיצה של 55 קילו ודדליפט של 85 קילו. אחרי החימום הצלחתי לעשות שני סקווטים ל60 וזרקתי את המוט (פשוט לא הצלחתי לעלות ולא רציתי לעשות שטויות, אז לזרוק את המוט היה נראה הכי הגיוני). הבנתי שאין מצב לחזור לאותם משקלים. בבנצ' נתתי 3X5 ל40 והיה סבבה ודדליפט של 75 היה קל.

    השאלות שלי הן כאלה:
    1) כדאי לחזור לSS או לנסות משהו אחר?
    2) בהנחה שהתשובה ל1 חיובית, כמה סביר להפחית במשקלים כדי שמצד אחד אני אעבוד (אחרת למה לבא להתאמן) ומצד שני אני לא אתקע אחרי כמה אימונים?


    תודה רבה מראש לכל העונים...
     
  2. 30,685 נק' מוניטין
    0
    Seth Able

    Seth Able משתמש משקיע משתמש כבוד

    Seth Able
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏22/9/08
    הודעות:
    4,116
    לייקים:
    117
    מין:
    זכר
    1. ברור שלחזור.
    2. למשקלים שמרגישים לך די קלים, ממילא עולים מהר בתוכנית.
     
  3. 2,305 נק' מוניטין
    0
    TheZoRT

    TheZoRT משתמש פעיל

    TheZoRT
    הצטרף:
    ‏15/3/09
    הודעות:
    762
    לייקים:
    53
    כמה קלים? נראה לי שמוט ריק יהיה בזבוז זמן...מצד שני, גם אם אני מסוגל לעשות עכשיו דדליפט 85 אני מאמין שאני אתקע די מהר...
     
  4. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש קבוע משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    לחזור ממנוחה ארוכה לתוכנית הזו זה מעולה, קצב ההתקדמות צפוי להיות טוב יותר.

    תתחיל את התוכנית קלים (נגיד 60%) וכל אימון תעלה משקלים עד שתגיע למשקלים כבדים
     
  5. 2,305 נק' מוניטין
    0
    TheZoRT

    TheZoRT משתמש פעיל

    TheZoRT
    הצטרף:
    ‏15/3/09
    הודעות:
    762
    לייקים:
    53
    סבבה...
    חזרה לעבודה ולעניינים.

    המשך פרטים על התקדמות ושאר קשקושים בלוג...
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...