ייעוץ תרגילים מורכבים

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י מתאמן מתמיד, ‏31/10/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    מתאמן מתמיד

    מתאמן מתמיד משתמש מתחיל

    מתאמן מתמיד
    הצטרף:
    ‏9/9/14
    הודעות:
    75
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אז ככה, אני חדש בפורום הודעה ראשונה שלי פה אחרי שאני קורא כמה שבועות
    אני חייל בן 20
    גובה 1.74
    משקל 65
    אחוזי שומן סביבות 12-14, סך הכל דיי מחוטב נראה סבבה, המטרה שלי היא להעלות מסה נקייה יחסית להישאר על אחוזי השומן האלה ולהעלות 5 קילו בערך (70-72 קילו זה בסדר מבחינתי)
    מתאמן בבסיס וחדר הכושר לא ברמה הכי גבוהה (בכל זאת צה"ל...), כתוצאה מכך יש לי כמה דילמות שאחרי שקראתי בערך את כל מה שיש כאן לקרוא וכל פעם אני יוצא יותר מבולבל.
    אני מתאמן AB
    A: חזה, יד קדמית, כתפיים
    B: רגליים, גב, יד אחורית
    בטן - משתדל לעשות פעמיים שלוש בשבוע לא משנה באיזה אימון (לא יום אחרי יום ברצף)
    אני מתאמן בערך 3 פעמים בשבוע ככה שיוצא שאני עושה ABA ושבוע אחרי BAB
    עכשיו לדילמות, אין לנו מוט אולימפי בחדר כושר ואין לנו כלוב כדי לעשות בנץ' חופשי, יש סמיט' משין שאני עובד שם אבל אני שומע מהרבה אנשים שלא כדאי לעשות שם ולהרים למשקלים גבוהים כי זה "מתכון לפציעות" ,הבעיה שאין לי איך לעשות סקוואט בדרך אחרת (כרגע אני לוקח משקולת יד אבל זה לא רציני אי אפשר להגיע למשקל גבוהה עם זה) וגם בנץ' אני לא יודע אם עדיף לעשות חופשי או במכונה.
    מה אתם חושבים שכדאי לעשות? האם זה באמת משפיע ומסוכן לעשות תרגילים בסמיט' משין?
    בנוסף האם ביחס לגודל שלי ולמטרות כדאי לי להישאר עם התכנית הזאת (AB) או לשנות משהו (ABC, FBW או לשנות גישה לגמרי ולעבור ל-SS)?

    אשמח לשמוע גם נימוקים והסבר או לפחות לשלוח אותי ללינק לקרוא הסבר מפורט למה עדיפה דרך כזו או אחרת.
     
  2. 11,612 נק' מוניטין
    0
    shum_klum

    shum_klum משתמש משקיע משתמש כבוד

    shum_klum
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/6/10
    הודעות:
    2,347
    לייקים:
    1,464
    מין:
    זכר
    אין מה לדבר על SS, אין לך ציוד, זה לא רלוונטי.
    בלית ברירה תשתמש במה שיש.
    לא הייתי מבסס אימון על סמיט', אבל אולי הייתי עושה תרגיל או שניים בתור תרגילי עזר.
    תשתדל כמה שיותר לעבוד חופשי.
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    מתאמן מתמיד

    מתאמן מתמיד משתמש מתחיל

    מתאמן מתמיד
    הצטרף:
    ‏9/9/14
    הודעות:
    75
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    לעבוד בנץ' וסקוואט שם? אני מפחד שאם אני אגיע למשקלים גבוהים בסקוואט (מה שאמור לקרות דיי מהר) זה יגרום לי לנזק
     
  4. 11,612 נק' מוניטין
    0
    shum_klum

    shum_klum משתמש משקיע משתמש כבוד

    shum_klum
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/6/10
    הודעות:
    2,347
    לייקים:
    1,464
    מין:
    זכר
    לפי איך שתיארת איך לך אפשרות לעשות שם סקוואט ובנץ'.
    "סקוואט" בסמיט'=/=סקוואט
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    מתאמן מתמיד

    מתאמן מתמיד משתמש מתחיל

    מתאמן מתמיד
    הצטרף:
    ‏9/9/14
    הודעות:
    75
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    או קיי ובכל זאת? מה לדעתך\ לדעת עוד אנשים אחרים פה בפורום כדאי לעשות?
    בנץ' בסמיט' או חופשי על מיטה?
    סקוואט בסמיט' או עם משקולות חופשיות (אין ממש אפשרות להגיע למשקלים גבוהים לדעתי המשקולת הכי כבדה היא 30 קילו ואני אתפוס אותה בשני הידיים מן הסתם)
     
  6. 11,612 נק' מוניטין
    0
    shum_klum

    shum_klum משתמש משקיע משתמש כבוד

    shum_klum
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/6/10
    הודעות:
    2,347
    לייקים:
    1,464
    מין:
    זכר
    תעשה בנץ עם דאמבלים.
    לגבי הסקוואט תעשה עם משקולות יד, רק קח בחשבון שמהר מאוד זה יהיה קל, ותגיע לטווחי חזרות של סיבולת שריר.
     
  7. 0 נק' מוניטין
    0
    מתאמן מתמיד

    מתאמן מתמיד משתמש מתחיל

    מתאמן מתמיד
    הצטרף:
    ‏9/9/14
    הודעות:
    75
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    או קיי,
    עוד שאלה קטנה, כדאי לעשות 3 תרגילים לחזה (אני עושה לחיצה ב-3 שיפועים שונים) או ש-2 מספיקים? (כמובן בהתחשב בגודל ובעצימות האימון שלי שהיא לא גבוהה במיוחד אני עושה AB לא ABC)
    וגם האם יש תרגילים שונים יראו בסופו של דבר עיצוב שונה בגוף? זאת אומרת תרגיל לחזה ש"ירחיב" את החזה ולא "ינפח" אותו לדוגמא (לא רק בחזה גם בידיים\רגליים או כל שריר אחר)
     
  8. 11,612 נק' מוניטין
    0
    shum_klum

    shum_klum משתמש משקיע משתמש כבוד

    shum_klum
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/6/10
    הודעות:
    2,347
    לייקים:
    1,464
    מין:
    זכר
    אין דבר כזה תרגיל "מנפח" ותרגיל "מרחיב".
    2 תרגילים לחזה שמבוצעים כמו שצריך אמורים להספיק.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...