עבודה על מהירות

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י tomerA, ‏7/10/08.

טוען...
  1. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש משקיע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
    שאלה בקשר לעבודה על מהירות.
    אם אני עובד עם משקל נמוך אני יכול להזיז אותו ומהר ואני גם מנסה להזיז אותו מהר אבל אם אני עובד עם משקל כבד למרות שאני מנסה להזיז אותו מהר או לא זז מהר.
    האם הסיב יודע שהמשקל זז מהר או כול מה שמספיק זה לנסות לכווץ כמה שיותר מהר?
     
  2. 444 נק' מוניטין
    0
    Phoenix

    Phoenix משתמש קבוע

    Phoenix
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    1,129
    לייקים:
    1
    אם מדובר פה על מהירות ריצה, אז זה מה שאני עשיתי:
    תעבוד רגיל על רגליים, אני עשיתי בין 8-12 חזרות 3 תרגילים שונים, 9 סטים סה"כ. זה בעצם יתן לך את הכוח לרגליים. ואז באימון אחר שאתה לא עובד בו על רגליים פשוט צרוץ על ההליכון בשביל המהירות. הכוח ברגליים יגדל בגלל האימונים ואתה תדחוף רחוק יותר עם הרגל וככה בעצם תרוץ יותר מהר.
    עוד דרך ששמעתי עליה אבל לא ניסיתי, היא בעצם לרוץ בעליה, וזה גם עובד על השרירים ברגליים, וככה כשתחזור לרוץ רגיל יהיה לך יותר קל וככה תוכל להגביר מהירות...
    בהצלחה, מקווה שעזרתי :)
     
  3. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש משקיע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
  4. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    אני יודע שלפי שיטת העבודה של ווסט סייד עובדים לפי סייקל של 4 שבועות. זה משהו כזה:
    שבוע 1 - 60%
    שבוע 2 - 63%
    שבוע 3 - 66%
    שבוע 4 - 70%

    ואז מורידים משקל וממשיכים שוב.
     
  5. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8

    בתכלס ברור שאתה לא תזיז באותה מהירות את המשקל הכבד כמו הנמוך זה שאתה לומד את המהירות תעזור לך לצאת מהנקודות החלשות שלך עקב המומנט של התנועה וכך תוכל לשים יותר משקל על המוט . אני אתן לך את הדוגמא הראשונה שדייב טייט נותן , האם שאתה קופץ אתה תקפוץ לאט ?
    העניין שאני הכי מתרכז בו שאני עובד למקסימום מבחינת מהירות זה שללא קשר למשקל על המוט לנסות לבצע את התנועה הכי מהר שאני יכול , נשמע ברור מאליו אבל הרבה פעמים זה קשה מבחינה פסיכולוגית לעשות את זה אחרי ירידה מבוקרת במשקלים גבוהים .
     
  6. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש משקיע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
    השאלה שלי האם זה שאני מנסה לעבוד במקסימום מהירות גם ישפר את המהירות שלי במשקלים יותר נמוכים?
     
  7. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    אני מניח שהתכוונת למשקלים יותר גבוהים, וכן זה אמור לשפר אותך, גם מבחינת הטכניקה.
     
  8. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    אם התכוונת משקלים יותר גבוהים אז אני לא חושב. זה פשוט יעזור לך להרים יותר משקל.
     
  9. 4,481 נק' מוניטין
    0
    IronMind

    IronMind משתמש פעיל

    IronMind
    הצטרף:
    ‏8/9/08
    הודעות:
    491
    לייקים:
    2
    כן, צ'אד וואטרברי מדבר על זה המון בכתבות שלו ב t-nation וגם זכור לי שקראתי על אותו נושא גם מדייב טייט. זה לא חשוב כמה באמת מהר המשקל זז, כי משקלים כבדים לא יזוזו מהר בכל מקרה (כי הרי אם הם היו זזים מהר אז היית יכול להרים יותר, ואז אם -הם- היו זזים מהר אז היית מרים עוד יותר וככה בלי סוף), מה שחשוב זה שאתה מתכוון להזיז אותו מהר. אבל לא אמורים לעבוד למהירות עם משקלים כבדים בכל מקרה, אמורים לעבוד עם בערך 60%-70% אם אני זוכר נכון והרעיון הוא להפעיל עליהם כח של מעל 100% ככה שמבחינת עצימות של מערכת העצבים, זאת עבודה שמשתווה לעבודה עם משקלים מקסימליים.
    עכשיו נזכרתי שגם מארק ריפטו דיבר על זה בפרטיקל פרוגרמניג.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...