ייעוץ מעבר לתוכנית SS 5X5 של מארק ריפטו,שאלות.

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Vibryll, ‏29/7/09.

טוען...
  1. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    האמת היא שלא הבנתי כלכך את ההמלצה,מה ז''א להכפיל הרמות,להוסיף חזרות?להוסיף משקל?
    וזה לא בדיוק עונה לי על השאלה עם איזו תוכנית לעבוד.

    לא בדיוק הבנתי למה הבחור התכוון בדיוק בהמלצה.=\
     
  2. 30,685 נק' מוניטין
    0
    Seth Able

    Seth Able משתמש משקיע משתמש כבוד

    Seth Able
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏22/9/08
    הודעות:
    4,116
    לייקים:
    117
    מין:
    זכר
    שאתה לא צריך חיטוב. אתה צריך להכפיל את המשקלים שאתה יכול להרים ולהוסיף עוד לפחות 10 קילו למשקל גוף. אולי אז תתחיל לחשוב על חיטוב. במצב שלך אני הייתי הולך על SS ואוכל כמו שצריך.
     
  3. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    הבעיה היא שזאת לא המטרה שלי,אני רוצה לרדת יותר באחוז שומן מאשר לגדול.
    אם אני כבר יעשה מתישהו מאסה,זה יקרה רק אחרי שאני יגיד לעצמי:''וואלה סוף סוף אפשר לראות בבירור את שרירי הבטן המעוצבים,יש לשם שינוי תוצאה בשורה להשקעה הקשה'' וזה כנראה לא תיהיה קפיצה של 10 קילו במשקל כי אני שוב אומר,אני לא רוצה לגדול כלכך.
     
  4. 62,096 נק' מוניטין
    0
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    אז מה אתה רוצה אני לא מבין? להתחזק תוך כדי שאתה מתחטב? לא יקרה.

    מה עכשיו?
     
  5. 11,814 נק' מוניטין
    0
    Sugarzaza

    Sugarzaza זכר בטא

    Sugarzaza
    הצטרף:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,544
    לייקים:
    12
    אין לך מה לחטב כרגע, גוף שדוחק 50 קילו בבנץ' לא יהיה גוף מנצנץ ומרשים לא משנה איך תסתכל על זה (אולי אם חומרים נכנסים למשוואה)
     
  6. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    אם לא ניסית אז אתה יכול להתחיל את התכנית על גרעון קלורי אבל זה לא יצליח לאורך זמן מה גם שאתה לא צריך להוריד במשקל גוף.
     
  7. 59,904 נק' מוניטין
    1
    moo

    moo משתמש על משתמש כבוד

    moo
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/3/09
    הודעות:
    13,022
    לייקים:
    785
    מין:
    זכר
    סליחה על הבוטות
    אתה פשוט חופר

    תלמד להיות בשקט לאכול ולהתאמן...
     
  8. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    זהו אתה אחד משלנו. :193ek:
     
  9. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    זהו שבישביל זה אני צריך לדעת איך להמשיך נכון,ומד עדיף לי לעשות,זאת הסיבה שאני פה,הרי המקום הזה קיים בעיקר בישביל זה,לא?
     
  10. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    אם זאת המטרה שלך , פשוט תבחר תוכנית קלה שלא מצריכה מאמץ (אני רציני ) כי למטרה כזאת חבל לבזבז כח ,זמן ומחשבה .
     
  11. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    להתחזק לא,לשמור על מה שיש כן.

    מה עד כדי כך אין לי מה לחטב?
    במצב שלי שראיתם בתמונות ששמתי,אם אני אתחיל מאסה+ריפטו אני אקטן באחוז שומן תוך כדי הגדלת מסת השריר?
    או שרק אחרי תקופת המאסה,וחיטוב אחריה זה יקרה?

    בניטראלי התוכנית הזאת יעילה מספיק?או שרק עם מאזן חיובי?
     
  12. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    סליחה,טעות בניסוח,רציתי לדעת אם אני אתחיל תפריט מאסה אבל אשמור עליו שיביא למאסה ''נקייה'',יוסיף לי כמה קילו שריר,אבל אחוז השומן עם העליה ישאר פחות או יותר אותו הדבר,האם במצב שאני נמצא בו עכשיו אני אתחטב טיפה בגלל שהשרירים יהיו בולטים וברורים יותר?
     
  13. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש קבוע משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    התוכנית מושלמת ועובדת ואחת הטובות שעבדתי איתה (גדלים ומתחזקים משבוע לשבוע) רק תדאג לדחוף אוכל.

    בהצלחה
     
  14. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    תגידו,Standing Barbell Press ו-Military Press הם אותו הדבר?
    אם לא אז מה שונה ביניהם?
     
  15. 9,940 נק' מוניטין
    0
    Daniel2

    Daniel2 משתמש משקיע

    Daniel2
    הצטרף:
    ‏22/2/09
    הודעות:
    2,021
    לייקים:
    135
    מין:
    זכר
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/8/13
  16. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    שוב מספר שאלות על התוכנית הנ"ל שהצטברו אצלי:
    1.ישנם תרגילים בתוכנית שלא הייתי עובד עליהם בעבר,האם יש אפשרות לקבוע לי מן שיא כמה שאני יכול להרים 5 5 5 בכל תרגיל במאזן שלילי,סביר להניח שרחוק לא אגיע,ואז משם להתחיל מאזן חיובי כמו שצריך,ולקחת 80% מהמשקלים שהגעתי אליהם במאזן השלילי?(פשוט יש איזו נקודה שאני רוצה להגיע עד אליה,ורק אחריה אני מתחיל מאסה).
    2.הבנתי שהתרגילים עובדים כמעט על כל הגוף בגלל שהם מאוד מורכבים,רציתי לדעת מה מהתרגילים עובד על הבטן ועל הבייספ,והאם הדדליפט עובד גם על הטרפז?
    3.האם זה קריטי להתאמן בתוכנית הזאת ולהגיע למשקלים גבוהים כשאין לי ספוטר נורמאלי איתי בבסיס בחדר כושר ואין לי אפשרות לזרוק משקולות.
    4.נניח התחלתי את התוכנית רציני מהתחלה,אבל הגעתי לשיא שלי בבנץ' יותר מהר מהדדליפט למשל,האם זה בסדר או שלפי החישובים אני אמור להתקע בכמה תרגילים בו זמנית בערך?
    5.משהו שמציק לי,האם פרס וסקוואט מעמיסים חזק על הברכיים וגורמים להן לנזק?
     
  17. 59,904 נק' מוניטין
    0
    moo

    moo משתמש על משתמש כבוד

    moo
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/3/09
    הודעות:
    13,022
    לייקים:
    785
    מין:
    זכר
    1. תעריך, זה לא קשה, מקסימום תעריך למטה ואחרי כמה שבועות כבר תעלה, לא הבנתי מה אתה רוצה ממאזן שללי ? אתה לא תתחזק ככה.
    2. כל התרגילים למעט בנץ עובדים על הבטן. כל המשיכות (מתח,בנט אובר) עובדים על יד קדמית, כל הלחיצות (בנץ', פרס) עובדים על יד אחורית. דדליפט עובד על הטרפז.
    3. לא הבנתי, לבנץ' ולסקווט רצוי מאוד שיהיה מישהו שיעזור לך במידת הצורך. (בבנץ' בייחוד כי הוא צריך להוציא לך את המוט)
    4. אתה עושה ריסט כשאתה נתקע, סביר להניח שתתקע קודם בפרס,בנצ',בנט אובר,סקווט ודדליפט אחרון.
    5. אם אתה עושה את התרגילים נכון אוכל טוב, ומתאושש מאימון לאימון אין סיבה שתפצע.

    כמה דברים
    1. אתה שואל הרבה ועושה מעט, תתחיל כבר עם התוכנית, תפתח לוג ושם נראה את ההתקדמות שלך.
    2. לא נראה לי שקראת את המאמרים בפורטל בייחוד את זה על SS כי רוב התשובות כתובות שם
    3. לאנשים יתחיל להמאס לענות לך שיראו שאתה רק שואל ולא מנסה לקדם את עצמך (מבחינת להתחיל את התוכנית ולקרוא לבד ולחפש לבד תשובות)

    מה משקלי העבודה שלך בתרגילים של התוכנית ?
     
  18. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    אז זהו שאין לי מושג,סקוואט,דדליפט,פרס לא הייתי עושה בעבר,אז כרגע אני רוצה כל אימון לנסות לברר מה באמת המקסימום שלי.
     
  19. 59,904 נק' מוניטין
    0
    moo

    moo משתמש על משתמש כבוד

    moo
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/3/09
    הודעות:
    13,022
    לייקים:
    785
    מין:
    זכר
    אין צורך פשוט תתחיל ממשקל נמוך
    העליה במשקלים די מהירה בהתחלה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...