ייעוץ קצת מתייאש מחיטוב, חושב על ניתוחון על מנת לקצר תהליכים.

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י minimi, ‏25/6/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    minimi

    minimi משתמש מתחיל

    minimi
    הצטרף:
    ‏25/6/14
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    שלום,
    אני בן 22 , משקל 68, גובה 170.
    אני רזה באופן כללי, התחלתי לפני 4 חודשים חיטוב להעלאת מסה ו השינוי בהחלט ניכר. (התחלתי ב70 קילו והעלאתי בבירור במסת שרירים)
    הבעיה שלי היא הבטן, היא כאילו נפוחה במצב הטבעי שלה ואני מרגיש שאני צריך להכניס אותה כל הזמן כי היא באמת לא פןרפורציונאלית לגוף. (כשאני מכניס אותה היא שטוחה ו אפילו רואים את שתי הקוביות העליונות בשריר הבטן. )
    אני מפחד להמשיך לרדת באחוזי שומן ולהגיע לטווח שזה כבר לא בריא.
    קראתי הרבה על נושא החיטוב, ואם ארצה אוכל להמשיך להוריד אחוזי שומן בקלות. אך זה באמת לא יהיה בטווח הבריא כבר.

    אני אשמח לדעת מה אתם חושבים על שאיבה/המסת שומן של הבטן ואשמח לדעת עם איזה מומחה אוכל להתייעץ על כך כדי להבין אם זה בסדר להמשיך להוריד שומן או שפשוט גנטתי השומן מצטבר יותר בבטן.
    תודה!
     
  2. 11,936 נק' מוניטין
    0
    מרטין

    מרטין משתמש משקיע משתמש כבוד

    מרטין
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/9/13
    הודעות:
    2,912
    לייקים:
    3,636
    מין:
    נקבה
    זה אוקסימורון :) אבל לאור הירידה במשקל אני מניחה שהתחלת חיטוב..

    מציעה לך להעלות תמונות.
    אם מה שאתה כותב נכון ואחוזי השומן שלך נמוכים שאיבת שומן היא לא אופצייה בכלל.
    יתכן שאתה צריך אסטרטגיה הפוכה. במקום חיטוב תתחיל מסה ואז בחיטוב הבא תשאר לך מסת שריר גדולה יותר ולא תרגיש שדוף כל כך.
    בהצלחה
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    minimi

    minimi משתמש מתחיל

    minimi
    הצטרף:
    ‏25/6/14
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    לא חיטוב להעלאת מסה, אלא, חיטוב והעלאת מסת שריר. למעןהסר ספק, הדגש הוא הורדת שומן ועל הדרך עלייה במסת שריר.

    לגבי הניתוח, קראתי שזה דווקא מאוד יעיל לגבי איזורים נקודתיים עם אחוזי שומן גבוהים. אשמח לחוות דעת נוספת.

    ולהעלות תמונה ? זה מקובל פה?
     
  4. 79 נק' מוניטין
    0
    Ubalaish

    Ubalaish משתמש פעיל

    Ubalaish
    הצטרף:
    ‏30/10/13
    הודעות:
    461
    לייקים:
    32
    מין:
    זכר
    יש סטירה מסויימת בדברים שאתה אומר- בתור מתאמן מתחיל (שאני מניח שאתה כזה) יש סבירות מסויימת, אומנם לא גבוה שבתהליך חיטוב- כמו שאתה אומר אתה יורד במשקל כדי לשרוף כמה שיותר שומן ולשמר כמה שיותר מאסת שריר. בחיטוב במרבית המקרים לא תצליח להתחזק ולעלות את מאסת השריר שלך היפך הוא הנכון הרבה אנשים מאבדים כוח ומאסת שריר ומאטים מתליחים לשמחר בכלל את רמת השריר ללא פגיעה כלל.
    בגלל שאתה מתאמן חדש אז יכול להיות מקרה יוצא דופן בו תעלה במאסת השריר ותתחטב בו זמנית אומנם זה יהיה ממש מזערי ולתקופה קצרה מאוד יחסית.

    שים לב בחיטוב אתה בגירעון- פחות קלורית נכנסות מהתחזוקה השוטפת ואתה נחלש, לעומת מאסה בה אתה נמצא בפלוס קלורי מעל התחזוקה שלך ואותו פלוס משמש לבנייה ולהתחזקות שלך מבחינת מאסה.

    לגבי תמונה יותר ממקובל יש פורום שנקרא " תמונות חברי האתר" פתח שם אשכול מתאים עם התמונה או שפשוט תעלה כבר לכאן...
     
  5. 9 נק' מוניטין
    0
    יונתן א

    יונתן א משתמש מתחיל

    יונתן א
    הצטרף:
    ‏31/10/13
    הודעות:
    23
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    אין אפשרות לחטב ולעלות מסת שריר יחד .
    אלא אם כן מעורבים חומרים כמו טסט אבל אני מניח שלא .
    צריך להבין שחיטוב =מאזן קלורי שלילי ירידה במשקל
    ומסה = מאזן קלורי חיובי - העלאה במשקל
    שתי דברים שונים , אי אפשר לאכל תעוגה ולהשאיר אותה שלמה בקיצור , לשאלתך תעלה תמונה נראה איפה אתה עומד ומה הבעיה
     
  6. -27 נק' מוניטין
    0
    ליעד קשת

    ליעד קשת משתמש מתחיל

    ליעד קשת
    הצטרף:
    ‏1/11/11
    הודעות:
    244
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אתה צריך חיטוב רציני כנראה , איין דבר כזה לחטב ולעלות במסת השריר . אתה צריך חיטוב רציני עד העצם ולאחר מכן לעשות את המסה של
    נקייה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...