ייעוץ טכניקה בסקוואט ובנץ' פרס

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י EZ7, ‏24/6/14.

טוען...
  1. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    העליתי גם ללוג שלי אבל לא יודע כמה באמת קוראים שם אז אני אעלה לפה
    אני יודע שהטכניקה גרועה עד גרועה מאד, הסקוואט נראה לי ממש לא טוב והיה לי קשה לעשות 3 סטים של פאקינג מוט ריק+5 קילו
    והבנץ' אני מרגיש שפאקינג מוט ריק קשה לי ושרק הכתף עובדת לי -,-
    סקוואט:

    בנץ':
     
  2. 5,486 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,434
    לייקים:
    2,174
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון
    2 הזוויות ב-2 הסרטונים טיפה בעייתיות.

    בסרטון של הסקוואט רצוי לצלם מ-2 זוויות: א. זווית של 45 מעלות כמו שעשית אבל שרואים את כל הגוף שלך כולל כפות הרגליים.

    ב. זווית מאחורה כדי שנוכל לראות עוד זווית מגוונת וגם כדי שנוכל לראות עוד דברים כמו קריסה של הברכיים, הרמה של העקבים וכו'.

    מה שכן אפשר לראות זה שהמוט ממוקם גבוה מדי וכל החלק העליון של הגוף שלך קורס קדימה. בנוגע למיקום של המוט יש סרטון של ריפטו - חפש אותו, בקשר לקריסה של החלק העליון - קח נשימה עמוקה, תמלא את בית החזה באוויר, רד למטה כשהאוויר עדיין בפנים ובעלייה תנשוף את האוויר החוצה.

    בסרטון של הבנץ' תוריד עוד קצת את הטלפון כדי שנוכל לראות את כל הגוף שלך. בכל מקרה בבנץ' הגוף צריך להיות מכווץ - השכמות, הגב.

    המוט צריך לרדת ל"חזה התחתון" מה שאנחנו קוראים כ"מפתח הלב".
     
  3. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    צילמתי גם עוד זווית של הבנץ' יותר טובה אבל נדפק לי הטלפון ואני לא מוצא את הסרטון :\
    בסקוואט אני ראיתי את הסרטון של ריפטו (פעמיים ..) ונסיתי ליישם אבל אני לא מצליח להבין בדיוק איפה לשים.. יש לך תמונה של האזור בגב שזה צריך להיות עליו?
    אני משתדל לקחת אוויר ואתה צודק באמת קצת מהרתי בסט הזה ושכחתי לקחת אוויר כמו שצריך
    באימון הבא אני אצלם גם מאחורה

    בבנץ' כמו שארמתי יש זווית טובה יותר אבל הסרטון נמחק איכשהו, בכל מקרה שוב אם תוכל לתת תמונה של האזור שזה צריך לרדת אליו כי לא ממש הבנתי, עוד משהו ששמתי לב זה שלפני התרגיל אני מכווץ שכמות ותוך כדי הלחיצה זה נהיה ממש קשה להשאיר אותן ככה, במיוחד בין חזרות.. זה נורמלי?
    עוד שתי שאלות (סליחה על החפירה חח)
    1. אני יודע שהטכניקה לקויה וזה כנראה משפיע אבל זה ממש קשה לי לעשות את הבנץ' פרס והסקוואט ואלה משקלים מאד מאד נמוכים (20 ו25 בהתאמה), למה זה? כי אני מפחד שאם אימון הבא אני אעלה את המשקל אני אגיע לכשל וזה ממש ממש מוקדם בתכנית.
    2. למה בבנץ' פרס אני מרגיש רק את הכתף עובדת? אני משתדל לכווץ את השכמות אבל כמו שאמרתי תוך כדי החזרה זה קשה לשמור על הכיווץ
    זה קשור לזה? או לזווית של המרפקים? או משהו אחר?
     
  4. 5,486 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,434
    לייקים:
    2,174
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...