ייעוץ כאב לאחר זריקה תת עורית

הנושא בפורום 'סטרואידים ותרופות' פורסם ע"י Yalidan, ‏22/6/14.

טוען...
  1. 1,436 נק' מוניטין
    0
    Yalidan

    Yalidan משתמש פעיל

    Yalidan
    הצטרף:
    ‏20/11/13
    הודעות:
    701
    לייקים:
    358
    מין:
    זכר
    אני מבצע הזרקות תת עוריות לאזור הבטן התחתונה בעזרת מזרק אינסולין.
    לאחר הזריקה ביום שישי שעבר הופיע כאב באזור הזריקה , הכאב הוא כמו דקירה ממוקד מאוד , הכאב נמשך שבוע ללא החמרה ללא נפיחות, חום או גושים למישוש….
    במהלך שגרת היום אינני מרגיש את הכאב אך אם אני נוגע בנקודה יש כאב ממוקד ודוקר.
    האם ידוע למומחים על הנושא?
    תודה מראש.
    --- עידכון הודעה, ‏22/6/14, תאריך ההודעות המקורית: ‏21/6/14 ---
    עדכון: כל אזורי ההזרקה האחרים כולל הזריקה של אתמול - אינו כואב כלל!
     
  2. 47,420 נק' מוניטין
    0
    Eyal

    Eyal משתמש קבוע משתמש כבוד

    Eyal
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏16/8/13
    הודעות:
    4,635
    לייקים:
    4,831
    מין:
    זכר
    סביר להניח שפגעת בנים שמעט יציק לך עד שיחלים, אל תיהיה מוטרד.
     
  3. 1,436 נק' מוניטין
    0
    Yalidan

    Yalidan משתמש פעיל

    Yalidan
    הצטרף:
    ‏20/11/13
    הודעות:
    701
    לייקים:
    358
    מין:
    זכר
    תודה אייל , אעדכן עוד שבוע אם יעבור ואם לא...
     
  4. 47,420 נק' מוניטין
    0
    Eyal

    Eyal משתמש קבוע משתמש כבוד

    Eyal
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏16/8/13
    הודעות:
    4,635
    לייקים:
    4,831
    מין:
    זכר
    בכיף, תרגיש טוב.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...