תוכנית אחר לגבי העצות שאתם נותנים פה

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י tomtomtom, ‏19/6/14.

טוען...
  1. 20 נק' מוניטין
    0
    tomtomtom

    tomtomtom משתמש מתחיל

    tomtomtom
    הצטרף:
    ‏6/4/14
    הודעות:
    219
    לייקים:
    20
    מין:
    זכר
    הלכתי לאתר bodybuilding.com וראיתי שם שכל התכניות שם (התכניות של האתר, לא של המשתמשים) עושות לפחות 2 פיצולים, כל התכניות שם הם ABC או ABCD, גם התכניות של המתחילים ככה ואין אפילו תכנית שראיתי שהיא FBW או AB.
    בקיצור, אני סומך על האתר הזה והוא נראה לי דיי אמין, חוץ מזה שהתכניות הן לא סתם תוכניות שהמשתמשים שם המציאו או משהו כזה, אז למה כל התכניות ככה אם לפי מה שאני רואה כולכם פה אומרים שABC וABCD מתאים למתקדמים כשבbodybuilding.com כל התכניות למתחילים זה או ABC או ABCD?
    תודה
     
  2. 9,499 נק' מוניטין
    1
    Beast and cheat

    Beast and cheat משתמש משקיע משתמש כבוד

    Beast and cheat
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏16/10/11
    הודעות:
    5,896
    לייקים:
    2,112
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    נהלל, טבעון, וינגייט
    אני לא רוצה לענות בשם אחרים, לכן אגיד למה אני ממליץ על דברים שונים מBB.COM.

    אני ממליץ על דברים שונים מABC \ ABCD, כי אני לא מסכים איתם - והעובדות בשטח הן שמתאמן מתחיל יכול להתאושש מאימון תוך 48-72 שעות (להתאושש = להגיע בשיא ולשבור שיא חדש), ולכן לא צריך הבדל של יותר מכך בין אימונים (על אותן קבוצות שרירים) על מנת להתקדם. מתאמן מתחיל פשוט לא מספיק חזק על מנת ליצור סטרס כל כך גדול שלוקח יותר מ48-72 שעות להתאושש ממנו, זה המצב.

    בנוסף, בתוכניות ABCD המון פעמים זה מחולק לגב, חזה, כתפיים, רגליים - או משהו דומה.
    מה שאומר שאת פלג הגוף העליון חילקו ל-3 חלקים, כלומר 3 אימונים על פלג גוף עליון, ופלג גוף תחתון משום מה מוגדר רק כ"רגליים". למה לא רגל קדמית, רגל אחורית ותאומים? התשובה היא - כי רגליים זה יותר קשה מחזה, ואנשים מעדיפים את מה שהם יותר אוהבים במראה.
    אבל זה לא מאוזן.


    בנוסף, באתר כמו BB.COM יש משמעות גדולה למה עובד מבחינה שיווקית ומוכר תוספים וחולצות וכו'. צריך לקחת את זה בחשבון.
     
    zorner, doom, WeaKid ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  3. 20 נק' מוניטין
    0
    tomtomtom

    tomtomtom משתמש מתחיל

    tomtomtom
    הצטרף:
    ‏6/4/14
    הודעות:
    219
    לייקים:
    20
    מין:
    זכר
    עדיין לא ממש הבנתי למה לחברי הפורום ולמאמנים שם באתר יש דעות כל כך שונות. אני לא מנסה להתווכח אבל אני דיי בטוח שיש לאנשים שם הרבה יותר ידע אז אני לא ממש יודע ע"פ מה ללכת...
     
  4. 9,499 נק' מוניטין
    0
    Beast and cheat

    Beast and cheat משתמש משקיע משתמש כבוד

    Beast and cheat
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏16/10/11
    הודעות:
    5,896
    לייקים:
    2,112
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    נהלל, טבעון, וינגייט
    תשמע את הטיעונים ותחליט בעצמך. את הצד שלי שמעת, מה הצג שלהם?
    לצאת מנקודת הנחה שהם סמכות אז הם צודקים זו נקודת הנחה שגויה.
     
    WeaKid אוהב/ת את זה.
  5. 1,039 נק' מוניטין
    0
    rud

    rud משתמש פעיל

    rud
    הצטרף:
    ‏30/7/13
    הודעות:
    1,758
    לייקים:
    467
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    CROSSFIT
    במקומך לא הייתי בטוח כ"כ. המדריכים פה הם בין הטובים ביותר שתוכל להשיג, ואני בטוח שחוץ ממעטים, הרוב בBB.COM הוא חרא.
     
  6. 11,547 נק' מוניטין
    0
    hanan

    hanan משתמש משקיע משתמש כבוד

    hanan
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏9/3/12
    הודעות:
    7,485
    לייקים:
    4,087
    מין:
    זכר
    האתר פה מייצג את גישת תוכניות הכוח, תוכניות עם נפח קטן יחסית, משקלים גבוהים וחזרות נמוכות בסגנון ריפטו.
    Bb.com הוא בראיית בילדינג נפח גדול, הרבה תרגילים וסטים ארוכים עם מעט מנוחה.
    אתה יכול לראות שיש הבדל כבר בהגדרה של מתאמן מתחיל.
    באופן אישי אחרי הרבה שנים בתוכניות 'בילדינג' גיליתי שתוכניות הכוח הרבה יותר הגיוניות למי שיכול להתקדם ברמה שבועית או יותר
     
  7. 29 נק' מוניטין
    0
    בר פייגנברג

    בר פייגנברג משתמש מתחיל

    בר פייגנברג
    הצטרף:
    ‏25/2/14
    הודעות:
    251
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    פורמה חדרה
    *נראה שהמקש עם האות ח' נתקע לך. אנא נקה את המקלדת* התגובה כ''כ לא מובנת

    תכניות כוח יותר הגיונית מתכניות בילדינג?
    כל אחד והמטרה שלו, אין כאן הגיוני או לא, יש כאן מתאים. השאלה היא מה רוצים. אם אני רוצה לגדול אז כוח יותר הגיוני?
     
  8. 16,785 נק' מוניטין
    0
    ^pala

    ^pala משתמש משקיע

    ^pala
    הצטרף:
    ‏15/2/10
    הודעות:
    5,181
    לייקים:
    2,300
    מין:
    זכר
    תוכניות כוח הן יותר הגיוניות. אימוני כוח משלבים, נפח, עצימות, התאוששות, בקרה, מבנה, איזון, עבודה על המערכת העצבית ועקרונות עבודה.
    תוכניות בילדינג זה זריקת תרגילים לפי תנועה של השריר ו"סחיטת" השריר עד האימון הבא וחלילה. באחד הסרטונים של סטיב קוק הוא נתן דוגמא לתרגיל ליד קדמית ושאל שאלה רטורית למה דווקא התרגיל הזה, הוא ואני מצטט;"זה נותן פיק יותר גדול לחלק העליון של היד" אויש, נו.

    זה הכל שיווק, וקודוס הם מצליחים, ובסופו של דבר שיווק יותר חשוב מתוצאות, הרבה יותר.
     
    הייזנברג, the Raccoon ו-rud אוהבים את זה.
  9. 19,023 נק' מוניטין
    0
    MikeRozner

    MikeRozner מנהל פורום Powerlifting/Weightlifting מנהל

    MikeRozner
    מנהל
    הצטרף:
    ‏2/10/13
    הודעות:
    3,348
    לייקים:
    3,419
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Iron Core
    מסכים עם כל מה שנאמר לך פה ומוסיף - איזה פרמטר מדיד יש לך באימון בילדינג? אם קמת עם בייספס 38 ס"מ או 38.5 בבוקר?
    זה יותר דומה לרשימת מכולת.

    כדי שתוכנית תיקרא תוכנית היא צריכה לכלול הכנה לקראת פיק מסויים או כמה פיקים ע"י משחק עם נפח ועצימות. עובדים קשה כדי להגיע לפיק.
    לבוא לעשות 12 חזרות 3 סטים של פשיטת מרפק ופעם בכמה חודשים לנסות להעלות קילו במכונה לא יקדם אותך יותר מידי.

    מעבר לזה, תדירות גירוי זה שם המשחק.
    A / AB יאפשרו תדירות גירוי של פעמיים-שלוש בצורה מאוזנת לכל הגוף והמתאמן הממוצע מתקדם יפה גם בכיוון המאסה בלי לעשות 12 סטים חזה ו9 סטים יד קדמית כל אימון - אם גם תוכל להתחזק בדרך, מה רע?
     
    הייזנברג, rud ו-hanan אוהבים את זה.
  10. 11,547 נק' מוניטין
    0
    hanan

    hanan משתמש משקיע משתמש כבוד

    hanan
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏9/3/12
    הודעות:
    7,485
    לייקים:
    4,087
    מין:
    זכר
    אני אסביר, תוכניות כוח הם הדבר ההגיוני למתאמן מתחיל. כי לפני שמגיעים למשקלי עבודה בסיסיים, אני לא רואה טעם להתחיל לפצל.
    לדוגמא אחרי 3 סטים עבודה כבדים של סקווט, הדבר האחרון שרציתי לחשוב עליו זה עוד תרגיל לרגליים. בנוסף על מנת להתחיל לחטב באמת ולתת דגש לשרירים מסוימים נדרשת מסת שריר הרבה יותר גבוהה ממה שהרוב חושבים.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...