ייעוץ פרונט סקוואט וסטיף לג דדליפט

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י dalailama, ‏19/6/14.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    dalailama

    dalailama משתמש מתחיל

    dalailama
    הצטרף:
    ‏5/4/14
    הודעות:
    61
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אם אני עושה פרונט סקוואט, אני צריך גם לבצע סטיף לג דדליפט במקום דדליפט קלאסי או שלא חובה?
    העניין שיש מתאמנים שאמרו לי שזה יכול ליצור חוסר פרופורציות בין הארבע ראשי לאמסטרינג.
    ושאלה נוספת- מה עובד יותר חזק על הרחב גבי- חתירה במוט או פול אובר עם דאמבל?
    תודה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/14
  2. 9,498 נק' מוניטין
    0
    Beast and cheat

    Beast and cheat משתמש משקיע משתמש כבוד

    Beast and cheat
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏16/10/11
    הודעות:
    5,896
    לייקים:
    2,111
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    נהלל, טבעון, וינגייט
    קודם כל, ניחוש מושכל - מה שאתה קורא לו סטיף לג דדליפט זה בעצם דדליפט רומני. אתה לא אשם בכלום, משום מה בוינגייט החליטו להמציא שם חדש לתרגיל, מה שמבטל את קיומו של הסטיף לג דדליפט האמיתי - ולקרוא לדדליפט רומני סטיף לג דדליפט. אתה בטח מדבר על זה:



    ועכשיו לנושא,
    למה אתה עושה פרונט סקוואט ולא סקוואט? ולא, אין צורך בדדליפט רומני \ סטיף לג דדליפט עד שלב מאוד גבוה. דדליפט רומני וסטיף לג דדליפט הם תרגילי עזר לדדליפט. התרגיל העיקרי הוא הדדליפט, ולפני שהוא מאוד כבד אצלך, אין שום צורך להשתמש בתרגילי העזר שלו.
    זה אגב, תקף גם לפרונט סקוואט והסקוואט - הסקוואט הוא התרגיל העיקרי (למטרות כוח והיפרטרופיה), והפרונט סקוואט יכול לבוא כתרגיל עזר לסקוואט (ברמה מאוד גבוהה), או כתרגיל חובה למתאמני Weightlifting.
    פרונט סקוואט למתחילים זו בחירה גרועה ורעה, והסיכון שלו לברכיים, במיוחד למתאמן מתחיל - גבוה מאוד יחסית לתרגילי הבסיס (סקוואט, דדליפט).
     
  3. 42 נק' מוניטין
    0
    Avi TheKing

    Avi TheKing משתמש מתחיל

    Avi TheKing
    הצטרף:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    388
    לייקים:
    37
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    TARGET
    סטיפלג דדליפט מלמדים בויגנייט שזה עם ברכיים נעולות
    ורומני מלמדים עם ברכיים כפופות

    הבעיה שהביצוע המקורי של הסטיפלג דדליפט יגרום למתאמנים לא גמישים לעגל את הגב
    וחבל
     
  4. 2 נק' מוניטין
    0
    dalailama

    dalailama משתמש מתחיל

    dalailama
    הצטרף:
    ‏5/4/14
    הודעות:
    61
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אוקיי קודם כל תודה על העזרה
    עברתי לפרונט סקוואט כי בבאק סקוואט זה גרם לי לאי נוחות בחוליות הגב האמצעי, ובפרונט יש הרבה פחות לחץ על חוליות הגב התחתון והרבה יותר על הכתף הקדמית ועצם הבריח...
    בכל מקרה אני עוד מתרגל טכניקה אז אני שם רק 2.5 כל צד על המוט האולימפי שזה יוצא 25 קילו שזה מעט ולתרגול הטכניקה.
    לגבי דדליפט- אני עדיין מתרגל טכניקה ועושה 20 קילו כל צד דדליפט קלאסי.
    למה פרונט סקוואט מסוכן לברכיים?
     
  5. 9,498 נק' מוניטין
    0
    Beast and cheat

    Beast and cheat משתמש משקיע משתמש כבוד

    Beast and cheat
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏16/10/11
    הודעות:
    5,896
    לייקים:
    2,111
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    נהלל, טבעון, וינגייט
    אצלי בקורס לימדו רק דדליפט רומני, וקראו לו סטיף לג דדליפט. וזה גם מה שלימדו בקורס של כל אחד אחר שאני מכיר.
    מה שאתה אומר כנראה שרק מישהו אחד מלמד או משהו כזה, כי הרוב המוחץ לא. לפחות עד כמה שאני יודע.

    פרונט סקוואט לא מאוזן על הברכיים - הארבע ראשי עובד יותר מההאמסטרינגס, ואתה צפוי להתקל בכאבי ברכיים בהמשך. צריך לראות סרטון של הסקוואט שלך על מנת להגיד מה יש לתקן בו על מנת לפתור את כאבי הגב.
     
  6. 42 נק' מוניטין
    0
    Avi TheKing

    Avi TheKing משתמש מתחיל

    Avi TheKing
    הצטרף:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    388
    לייקים:
    37
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    TARGET
    סתם שאלה
    מה הבעיה לאזן את העבודה עם תרגיל להאמסטרינגס כמו כפיפות ברכיים או סוג X של דדליפט?

    זה כמו שתגיד שלעבוד בייספס זה לא טוב בגלל שהטרייספס לא עובד ואז יהיו לך כאבים במרפק
    אבל בכל מקרה אתה תעשה תרגיל לטרייספס
     
  7. 9,319 נק' מוניטין
    0
    WeaKid

    WeaKid מושעה

    WeaKid
    הצטרף:
    ‏17/6/13
    הודעות:
    4,731
    לייקים:
    3,270
    מין:
    זכר
    כי למה להכניס ראש בריא למיטה חולה?
    אין לו צורך בפרונט מההתחלה
     
  8. 9,498 נק' מוניטין
    0
    Beast and cheat

    Beast and cheat משתמש משקיע משתמש כבוד

    Beast and cheat
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏16/10/11
    הודעות:
    5,896
    לייקים:
    2,111
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    נהלל, טבעון, וינגייט
    לא משנה כמה תעבוד על ההאמסטרינגס בנפרד, אתה לא תגדיל את המעורבות שלהם בפרונט סקוואט ותשאיר את הרצועה הצולבת (ACL) להתמודד לבד עם כוח הגזירה בברך.

    לקריאה נוספת: http://www.lbs.co.il/threads/46547/#post-586549
     
    WeaKid אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. Phoenix
    תגובות:
    7
    צפיות:
    863
  2. DoLeV
    תגובות:
    6
    צפיות:
    885
  3. BodyBuilding
    תגובות:
    6
    צפיות:
    842
  4. shutupandsquat
    תגובות:
    2
    צפיות:
    284
  5. Snorlax
    תגובות:
    13
    צפיות:
    534
טוען...