ייעוץ חזה , חזה, ועוד פעם חזה.

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י ForUs, ‏19/6/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    ForUs

    ForUs משתמש מתחיל

    ForUs
    הצטרף:
    ‏4/6/14
    הודעות:
    22
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    טוב אז ככה, כל הגוף שלי גדל בצורה מרשימה, אני מאוד מרוצה מעצמי כי לקחתי את עצמי בידיים.
    אבל השריר שהכי מעצבן אותי זה שרירי החזה. כוסאמו.
    אשכרה חסר פרופורציות, הרגליים לא קשורות בכלל לגוף פלג גוף עליון.

    חשבתי על להוריד משקליים לרגליים ולהפסיק ללחוץ עליהם הרבה ולהתמקד יותר בפלג גוף עליון- בעיקר על החזה.

    אני עושה 82.5 קילו בנץ פרס 6 חזרות 5 סטים. כל יום אני משתדל לעלות במשקל.
    בשיפוע חיובי עם דמבלים 28 קילו,
    פרפר עם מכונה שם על 7- לא יודע כמה קילו זה כי זה אחר..

    עכשיו הבעיה שאני בתכנית AB עובד בעיקר על המסה
    רק בחזה זה אחר, הבעיה שהיום יש לי אימון ואני לא יודע אם לתת לחזה מנוחה או לבוא היום וגף להתאמן עליו. כי שוב, זה AB
    אומרים שחייב לתת לו מנוחה, אבל אני לא יודע כמה זמן הוא צריך מנוחה
    אני רוצה לבנות תכנית בעיקר לפלג גוף עליון ומה לעשות בקשר לAB, איך לשנות אותו.. כי זה בודיבילדיג, אתה מפסל את הגוף של עצמך

    אשמח לעצות איך להתנהג עם החזה שלי שיגדל בצורה הכי מהירה.

    מקווה לתגובות עם רמה, תודה מראש:s17:
     
  2. 427 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש פעיל

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    27
    אתה עובד חזה כל יום ?????
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    ForUs

    ForUs משתמש מתחיל

    ForUs
    הצטרף:
    ‏4/6/14
    הודעות:
    22
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    לא, פעמיים בשבוע בתכנית AB.
     
  4. 427 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש פעיל

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    27
    שים דגש על עליה בכוח, זאת אומרת תוריד את הנפח ל3 סטים במקום 5, ואל תעבור את ה5 חזרות ( אני מדבר על בנץ', לא עבודה עם דמבלים או שקר כלשהו אחר ).
    תתמיד לעשות חימום כמו שצריך ( אם אתה לוחץ במשקל שיא 100 קילו לדוגמה, אז תעשה חימום של 60 75 90 ואז את המשקל הכבד ל3 סטים ).
    תעבוד על החזה פעמיים בשבוע ותדאג שיש לך לפחות אימון אחד באמצע שלא כולל עבודה על החזה לפני האימון חזה הבא.
    תנסה תמיד לשבור שיא במשקלי העבודה באימון האחרון של השבוע.
     
  5. 92 נק' מוניטין
    0
    Israel

    Israel משתמש מתחיל

    Israel
    הצטרף:
    ‏5/6/14
    הודעות:
    126
    לייקים:
    16
    מין:
    זכר
    אספר לך מה אצלי התחיל לחולל שינוי

    אחרי המון זמן של אימונים שחשבתי שאני יודע לבצע את התרגיל הבנתי שהלחיצה שלי לא נכונה (נתקעתי במשקלי עבודה ) ניסתי את הלחיצה של דייב טיט וכבר באותו אימון גם שהורדתי שליש ממשקלי העבודה ראיתי התקדמות מרשימה יחסית למה שהיה עד עכשיו ,הקטע הוא שלא הייתי מצמיד את השכמות וחלק גדול מהלחיצה בצעם עבד על הכתפיים יד אחורית ועוד
    השינוי גרם לי להקטין את הזוית של המרפקים לגוף ובכך ללחוץ ולהרגיש שממש החזה לוחץ ולא שרירי העזר שעד עכשיו בעצם עשו את רוב העבודה לדעתי
    חוץ מזה טיפ נוסף שאצלי עבד יפה(באימון האחרון )
    אני עושה 5x3 עם מוט rm5
    אחרי זה לחיצה עם חופשיות 10x3
    אחרי זה פרפר במכונה בשיפוע ,שים בערך 60 אחוז מהמשקל שאתה רגיל לעבוד עליו-גם עם דגש של הזוית של המפרקים לגוף וכיווץ השכמות ודגש נוסף על להרגיש שאתה דוחף מהחזה ולא עם הידיים ועם כל הגוף,לגבי מספר חזרות ,את האמת לא ממש ספרתי פשוט מאוד שמתי משקל נמוך יחסית ופמפמתי לאט וכשהרגשתי שאני לא יכול להמשיך עשיתי עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד ממש סחטתי את השריר שזה קל הרבה יותר במשקל נמוך ועוד במכונה ....
    אל תחשוש להוריד קצת ממשקלי העבודה עבור חידוד טכניקה חדשה (בלחיצה עם המוט )
    חוץ מזה בין הלחיצה עם החופשיות לפרפר הכנסתי סט של עליון ,יש כאלה שיגידו שאפשר לוותר עליו
    נראה שאם עבדתה מספיק חזק על השני תרגילים הראשונים אני לא יודע עד כמה יהיה אפקטיבי להמשיך על החזה עם עוד תרגיל של לחיצה
     
  6. 0 נק' מוניטין
    0
    ForUs

    ForUs משתמש מתחיל

    ForUs
    הצטרף:
    ‏4/6/14
    הודעות:
    22
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אם אני מוריד את הסטים מ5 ל-3 אני מרביץ פחות על השריר, מה יוצא לי מזה? אני רוצה כמה שיוצא להרביץ עליו

    הטכניקה שלי נכונה המאמן אמר לי, אבל משהו אחד לא הבנתי
    כשאתה מוריד משקל למשל עושה 60 אחוז מהמשקל שאתה רגיל ואתה מפמפם עד כדי סחיטה של השריר, זה מועיל ומנפח? כי נראלי שזה עובד יותר על סיבולת ולא היפוטרפיה
     
  7. 92 נק' מוניטין
    0
    Israel

    Israel משתמש מתחיל

    Israel
    הצטרף:
    ‏5/6/14
    הודעות:
    126
    לייקים:
    16
    מין:
    זכר
    המאמן יכול להגיד השאלה אם אתה מרגיש שאתה מפעיל את שרירי החזה ,או את שרירי המחשבה בזה שאתה מאמין למאמן שלך
     
  8. 4,474 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש קבוע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,553
    לייקים:
    1,748
    מין:
    זכר
    אתה כנראה לא לוחץ נכון ומערב יותר כתפיים ממה שצריך.
    ממליץ לך לגוון בחזרות בין התרגילים(6-12) ולעבוד נכון עם טמפו.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. roihezki
    תגובות:
    3
    צפיות:
    1,374
  2. BarSh

    ייעוץ חזה

    BarSh, ‏16/5/12, בפורום: אימונים
    תגובות:
    1
    צפיות:
    503
  3. Emil Shmailov
    תגובות:
    1
    צפיות:
    842
  4. idan1234

    ייעוץ חזה

    תגובות:
    3
    צפיות:
    660
  5. Grobe

    ייעוץ חזה

    Grobe, ‏10/2/15, בפורום: אימונים
    תגובות:
    6
    צפיות:
    438
טוען...