ייעוץ עזרה בבניית תפריט - פרטים בפנים (מסה)

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י Mute, ‏18/6/14.

טוען...
  1. 9 נק' מוניטין
    0
    Mute

    Mute משתמש מתחיל

    Mute
    הצטרף:
    ‏31/5/14
    הודעות:
    66
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    שלום.
    אני בן 17, שוקל 69, גובה 174. כרגע עושה ss וכנראה שאפסיק עם זה בקרוב כי כוח זה לא המטרה אלא נפח. לא כל כך יודע מה לעשות אם לא ss. המשקלים שלי הם בסקוואט 80, דדליפט 90, פרס 40, בנץ' 60.

    אתמול סוף סוף קניתי משקל מטבח כי נמאס לי לקוות שאני אוכל מספיק, התחלתי למדוד כל דבר. לא הייתה לי ארוחת בוקר מסודרת כבר שנים, אם בכלל. הייתי הולך לבצפר בלי לאכול כלום לפני (כי הייתי קם מוקדם מכיתה ז' בגלל הסעות) ואוכל שם איזה סנדוויץ'. בכל מקרה, לפי הנתונים אני צריך ביום לאכול:

    חלבון 140~
    שומן 70~
    פחמימה 330~

    קלוריות 2500-2700.

    גיליתי שאני לא באמזן חיובי תמיד ולרוב אפילו ניטרלי וצריך לשנות את זה. עד דצמבר אני נותן פוש מטורף כמה שיותר. אני יודע שהערכים האלו דיי נמוכים וזה לא אמור להיות בעיה להגיע אליהם אבל אני לא אוהב חלב, גבינות, שוקולד בכלל..

    קניתי פייבר 1 (לא יודע אם היה שווה, אם יש משהו יותר טוב וטעים), שיבולת שועל (דיי מגעיל כשזה יבש אבל סבבה ביחד עם הפייבר).. מתכנן לאכול את זה בבקרים.. אני צריך בתכלס תפריטים מוכנים בלי חלב וגבינות, ואם אין דבר כזה או שממש קשה לא אמור להיות בעיה לקנות גיינר אם באמת חייב בסוף חודש...

    תודה לעוזרים.
     
  2. 171 נק' מוניטין
    0
    Bakcor

    Bakcor משתמש מתחיל

    Bakcor
    הצטרף:
    ‏26/4/14
    הודעות:
    168
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    אין מה לעשות.
    אתה חייב לאכול כדי לגדול.
    לי אישית קשה מאוד להגיע לערכים שלי ללא גבינה.
    זה לא שיש לי בעיה לאכול בשר או דגים. פשוט לא תמיד יש בשר/דגים אז חייבים להתפשר על מוצרי גבינה וכמובן שגם ביצים.
     
  3. 9 נק' מוניטין
    0
    Mute

    Mute משתמש מתחיל

    Mute
    הצטרף:
    ‏31/5/14
    הודעות:
    66
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    ברור, לא אמרתי שעכשיו אני צריך איזה קסם. יהיה טוב אם מישהו יכתוב לי תפריט לדוגמה (בגרמים הכל) שיגיע לערכים האלה בלי גבינות וחלב, וככה אני אוכל לגוון ולשנות סוג בשר או פחמימה (אורז/פסטה/קוסקוס) וכו'. רק צריך תבסיס שאני אוכל לארגן את היום שלי, לאכול כל 2-3 שעות ומשם אני אסתדר.

    תודה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...