ייעוץ האם כדי לי לקחת אבקת חלבון ?

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י מור עקירב, ‏18/6/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    מור עקירב

    מור עקירב משתמש מתחיל

    מור עקירב
    הצטרף:
    ‏18/6/14
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אני מתאמן 6 פעמים בשבוע
    ושוקל 68 קילו, ובגובה 1.63מ'
    אני אוכל כול יום קופסת טונה+4 ביצים(רק הלבן)+שתי חתיכות בינוניות של חזה עוף+קופסת קוטג 1%.
    רציתי לדעת אם כדי לי לקחת אבקת חלבון ואם כן אז איזה ?
    הרבה אמרו לי שגם אם אני לוקח את כמות החלבון הרצויה, שזה 2 גרם חלבון על כל קילו ממשקל גופי עדיין עדיף אבקה כי זה ניספג יותר טוב ויותר מהר בשריר מייד אחרי האימון כשהוא עוד חם וזורם דם לשריר, האם זה נכון ?
     
  2. 208 נק' מוניטין
    0
    SHBG

    SHBG משתמש מתחיל

    SHBG
    הצטרף:
    ‏16/10/13
    הודעות:
    206
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    תוסף חלבון ברוב המקרים הוא פשוט תחליף לארוחה מרוכזת בחלבונים, אל תעשה מזה יותר ממה שזה.
    אם אתה יכול לעמוד בקצב (ובתקציב) של ארוחות מרובות ביום כשבכל אחת מהן יש מרכיב מרכזי של חלבון, לא נראית סיבה אמיתית להתחיל.

    הסיבה האמיתית לשימוש הכל כך שכיח בשייקים מתחלקת לשלוש:
    א) זה באמת נוח כתחליף לארוחה.
    ג) אבקות גיינר מאפשרות ריכוז גדול יותר של קלוריות ממקורות ידועים (למתאמנים שרוצים להעלות מסה).
    ב) רוב האנשים לא באמת יודעים מה המשמעות של משקה חלבון אז הם חיים בתחושה שזה שייק קסמים :)

    התייחסויות נוספות:
    לגבי ה2 גרם לק"ג משקל גוף,
    מצד אחד 2 גרם נראה לי קצת יותר מדי אבל מצד שני, ע"פ הנתונים שלך נראה גם שיש לך בסיס לא רע של מסת שריר.
    אבל אף אחד לא יכול להגיד לך מה מתאים לגוף שלך. תנסה לראות איך הגוף שלך מסתגל לכמויות שונות ואז תבחן את הכמות שהכי מתאימה לך.

    לגבי ה6 פעמים בשבוע, אין לי מושג מה עצימות האימונים שלך ואיך אתה מנהל אותם אבל גם זה נראה מעט מוגזם.
    תעשה קצת מחקר ואל תשכח להקשיב לגוף שלך!
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    מור עקירב

    מור עקירב משתמש מתחיל

    מור עקירב
    הצטרף:
    ‏18/6/14
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר

    תודה עזרת מאוד :)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...