ייעוץ מתחיל בתזונה ובאימונים - מבקש המלצה

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י mor123, ‏17/6/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    mor123

    mor123 משתמש מתחיל

    mor123
    הצטרף:
    ‏17/6/14
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    שלום חברים,
    אני בן 20 שוקל 77 (אחרי שהורדתי קצת במשקל),

    החלטתי לא מזמן שדי נמאס מהכרס ואני רוצה להתחיל בדיאטה להתאמן, ולהרזות להגיע למצב של בטן שטוחה בלי כל השומן הזה.


    קיבלתי תפריט שאת האמת אני לא כל כך עושה אותו אחד לאחד ובגדול מה שאני אוכל כל יום בערך זה הדברים האלה:

    חצי שעה מהשעה שקמתי אני אוכל 30 גרם דגנים (ברנפלקס ללא סוכר מחיטה מלאה) עם קצת חלב סויה,

    שלוש שעות בערך בסביבות השעה 11:30 אני אוכל 3 פרוסות לחם קל מחיטה מלאה עם קצת קוטג' או גבינה לבנה 1% או 3%

    בצהריים אני אוכל חזה עוף עם סלט, קצת אורז או במקום האורז לחם קל.

    כמה שעות אחר כך סביבות 20:00-21:30

    אני אוכל שתי פרכיות רגילות ומלפפון או טיפה סלט.

    ובמהלך היום שותה רק מים ולעיתים רחוקות טיפה קולה זירו, רק ביום שישי אני קצת מתפרע יותר עם האוכל ואוכל את האוכל של הקידוש.

    *פעם הייתי אוכל המון ממתקים שוקלדים והמון שטויות בעיקר בלילה והפסקתי עם זה לחלוטין מאז שהתחלתי

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    בנוסף לזה אני הולך למכון כושר בין 4-6 בשבוע כמעט קבוע 5 פעמיים.
    עושה בהליכון 40 דקות בסביבות ה4-4.5 קילומטר.

    ואחר כך כל מיני מכשירים כמו כפיפות בטן 4 סטים, משקולות וכל מיני דברים שאמרו לי שם, אני משתדל להספיק כמה שיותר.

    אני יודע שאני לא עושה תפריט נכון ואני לא אוכל את כל מה שכתוב לי באמת,
    הסדר יום שלי הוא כזה: קם ב8 לצבא עד השעה 3 - 3 וחצי בערך מתארגן למכון כושר לשעה - שעה וחצי מגיע הבית אוכל זריז מתארגן ומשם לעבודה עד 12 בלילה.


    רציתי המלצות או ייעוץ מה דעתכם או מה אתם ממליצים לי לעשות להגיע למטרה שלי להיות רזה עם בטן שטוחה ולהיות קצת בריא יותר, התחלתי ממש לפני שבועיים בערך
     
  2. 0 נק' מוניטין
    0
    טיילר

    טיילר משתמש מתחיל

    טיילר
    הצטרף:
    ‏10/6/14
    הודעות:
    18
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    ממליץ לך לחיטוב כדי לשרוף שומן כמה שיותר יעיל לעשות אינטרוואלים באירובי.
    נניח שאתה על הליכון תחלק את הפעילות שלך לסטים כלומר נניח 6 סטים במהלכם אתה חצי דקה-ארבעים שניות נותן ספרינט מקסימום ואז הליכה מהירה/ריצה קלה למשך דקה. במשך 6 סטים. אחרי שאתה מסיים אותם תעשה עוד ארבעים דקות עצימות בינונית בין אם זה ריצה קלה או הליכה מהירה.

    תעשה ככה יום שני ויום רביעי. ראשון שלישי חמישי תעשה הליכה קלה במשך 40 דקות.

    אני לא מאמן מוסמך ולא איש מקצוע. אני נותן לך דוגמה יעילה לשריפת שומן שהניבה לי תוצאות טובות בחיטוב שלי.
    מה גם שתזונה חשובה מאוד במהלך החיטוב. מקווה שעזרתי לך. שיהיה בהצלחה בהמשך. תעדכן אותי בהתקדמות שלך :victory:
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    mor123

    mor123 משתמש מתחיל

    mor123
    הצטרף:
    ‏17/6/14
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    תודה רבה בעיקרון זה מה שאני עושה אני לא כל הזמן על אותו מהירות אני די משנה את זה אני בסיבות ה5-10 דקות על הליכה רגילה בינונית, 5-10 דקות ריצה קל וריצה קצת יותר מהירה ו20 דקות הליכה מהירה
     
  4. 11,928 נק' מוניטין
    0
    מרטין

    מרטין מנהלת פורום נשים מנהל

    מרטין
    מנהל
    הצטרף:
    ‏29/9/13
    הודעות:
    2,905
    לייקים:
    3,628
    מין:
    נקבה
    מצד אחד התחלת לפני שבועיים ואתה עדיין מגשש וזה לחלוטין סבבה. בהחלט יתכן שבשלב ראשון זה יעשה את העבודה ואולי תוריד 1-2 ק"ג ותרגיש שאתה משפר את היכולת האירובית שלך...
    מצד שני, אם כבר הגעת עד כאן ואתה מחוייב לתהליך אז תעשה את זה אפקטיבי. תבנה תפריט מסודר, תקח תכנית אימונים ותתחיל לעבוד!
    בתפריט הנוכחי שלך אין מספיק חלבונים וכמעט שאין שומנים ואם זה באמת כל מה שאתה אוכל אז זה מעט מידי.
    אימונים אירוביים יש להם מטרה אחת לשפר את המאזן הקלורי. מצד אחת אתה עושה 5 אימונים בשבוע מצד שני 4 ק"מ ב-40 דקות זה קצב מתון מאוד. שוב אתה יכול לעשות את אפקטיבי הרבה יותר מבלי שזה ישתלט על כל השבוע שלך.
    אימוני הכוח שלך חסרי הגיון ותועלת ואתה ממש לא אמור "להספיק כמה שיותר".

    אם יש מצב לייעוץ אישי אז זו האופציה הקלה, תרשם (זה עולה איזה 200 שח) ותקבל תפריט ותכנית עם מעקב ותמיכה.

    אם אין, מציעה לך להתחיל לקרוא:
    http://www.kilogram.co.il/70/המדריך-השלם-להורדת-השומן-וחיטוב-הגוף/
    במאמר תמצא כל מה שצריך כדי לבנות תפריט וקישור לתכניות אימונים.

    בהצלחה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...