מידע למה עושים מסה ואז חיטוב ואז עוד פעם מסה וכו'...

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י tomer330, ‏16/6/14.

טוען...
  1. 91 נק' מוניטין
    0
    tomer330

    tomer330 משתמש מתחיל

    tomer330
    הצטרף:
    ‏14/5/14
    הודעות:
    405
    לייקים:
    88
    מין:
    זכר
    נגיד אם מישהו עושה מסה, וכשהוא מגיע למשקל שהוא צריך אז למה שהוא לא ישאר על מאזן קלורי נטרלי וזהו?
    בשביל מה סתם להשמין ואז לעשות חיטוב, ואז עוד פעם מסה וכו'?
    וגם להפך, למה לעשות חיטוב ואז לחזור למסה ואז עוד פעם חיטוב וכו'?
     
  2. 324 נק' מוניטין
    0
    werewolf

    werewolf משתמש פעיל

    werewolf
    הצטרף:
    ‏20/1/13
    הודעות:
    836
    לייקים:
    42
    כעיקרון כאשר אתה בתקופה של מסה ( מאזן חיובי ) את עולה בשריר אך אתה גם עולה בשומן , אפשר לעלות איכותי יותר ואפשר גם לעלות הרבה שומן ולכו צריך תקופה של חיטוב ( מאזן שלילי ) בשביל להוריד את השומן , כי יש אחוז שומן מסוים שכבר יפגע בעלייה בשריר , וגם בתכלס אף אחד לא רוצה לראות " שמן " ומלוכלך.

    מסיבה שנייה היא גם שתמיד יש לאן להתקדם , ופשוט לא כולם עולים נקי ( נטו שריר ) , מקווה שהבנת פחות או יותר..
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    טיילר

    טיילר משתמש מתחיל

    טיילר
    הצטרף:
    ‏10/6/14
    הודעות:
    18
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    כדי שההתקדמות של מי שעובד בשיטה הזאת תהייה נקייה, הרעיון הוא לעלות בתקופת מאסה, להחטב שהמטרה לשמור על המאסה, שוב לעשות תקופת מאסה ולהמשיך לעלות ושוב להחטב וכן הלאה.. הרעיון הוא שאם תעשה זאת במחזורים יהיה לך קל יותר להתחטב ותראה תוצאות יותר טובות כי אם תעשה תקופת מאסה ארוכה, תשמין הרבה, בתקופת החיטוב שתעשה קיים סיכוי גדול יותר שתשרוף יותר שריר ממי שחילק את תקופות המאסה והחיטוב לפרקים.. מקווה שעזרתי
     
  4. 4,474 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש קבוע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,553
    לייקים:
    1,748
    מין:
    זכר
    אתה עושה מסה בשביל לעלות מסת שריר, אבל על הדרך אתה עולה גם שומן. כשעושים חיטוב, מרבית המשקל שיורד הוא שומן ולא שריר. אז נניח עשית מסה ועלית 15 קילו. נניח ש10 מהם היו שריר ו5 מהם היו שומן. עברת לחיטוב והורדת 6 קילו, נניח 5 שומן ו1 שריר. אז מה שנשארת איתו זה תוספת של 9 קילו שריר.
    המספרים פה רק דוגמא.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...