ייעוץ הפסקה מהחיטוב?

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י edenby, ‏15/6/14.

טוען...
  1. 720 נק' מוניטין
    0
    edenby

    edenby משתמש מתחיל

    edenby
    הצטרף:
    ‏8/11/13
    הודעות:
    314
    לייקים:
    300
    מין:
    נקבה
    שוקלת 56.9, 1.70 ס״מ

    אני כבר בערך חודשיים וחצי- שלוש בחיטוב
    הקפדתי על העמסות/ארוחות צ׳יט, נטיתי ליפול לא מעט בדיאטה ולאכול קצת יותר, אף פעם לא ירדתי מ1300 קלוריות ובאמת עשיתי הכל לפי הספר (1.8 חלבון, 0.8 שומן לפחות, השאר פחמימות)
    לפני שלושה שבועות התחלתי הפסקה קטנה של 6-5 ימים מהדיאטה ואז חזרתי לדיאטה
    ונדמה לי שהמשקל נתקע, הגיוני שהוא ייתקע אחרי תקופה למרות שהיו ימי צ׳יט והעמסות במהלך הדיאטה?
    בנוסף, אין לי תסמינים של מצוקה/רעב קשה, המחזור עדיין סדיר ובזמן, אין בולמוסים, אין תחושת חולשה כללית

    ההתלבטות שלי היא בין להפסיק עם הדיאטה ולעבור לניטרלי לשבועיים, כל זאת בהנחה שקצב חילוף החומרים נפגע וקצב איבוד השומן הואט... הגיוני, או שאולי אלה סתם נוזלים ועוד יום יומיים זה יסתדר?
     
  2. 316 נק' מוניטין
    0
    Aviv Krihely

    Aviv Krihely משתמש מתחיל

    Aviv Krihely
    הצטרף:
    ‏16/11/13
    הודעות:
    146
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    נראה שהתזונה שלך מאוד מאוזנת ומוקפדת, למרות זאת הגיוני שתיהיה האטה מסויימת בירידה במשקל ככל שיורדים באחוז השומן.
    כמה זמן את על אותו משקל? וחוץ מהמשקל שהוא בסך הכל מספר, את מרגישה שינוי חיצוני למרות שלא ירדת בק״ג? את מודדת את עצמך כל פעם באותם תנאים?? (אם את נשקלת פעם אחת על הבוקר על קיבה ריקה ובלי ששתית יותר מדי את תשקלי אחרת מאשר אחרי ארוחה או יום העמסה וכו וכו, מבינה את העקרון בטח...)

    שבועיים נייטרלי יכולים להיות פתרון כדי לאזן קצת את הגוף, שלושה חודשים של חיטוב זו תקופה לא מבוטלת, והפסקה קצרה יכולה לעשות טוב.
    בכל מקרה, לפי הנתונים שלך ועל פי התמונה של הפרופיל שלך נראה שאין לך כבר יותר מדי מה לחטב, שבועיים נייטרלי ואז פיתוח מסת שריר תתן לך תוצאות יותר טובות מבחינת מראה חיצוני, לדעתי לפחות)
    בכל מקרה, סחתיין על ההקפדה, במידה ואת רוצה להמשיך לחטב חכי עוד כמה ימים ותראי מה קורה.
     
  3. 324 נק' מוניטין
    0
    werewolf

    werewolf משתמש פעיל

    werewolf
    הצטרף:
    ‏20/1/13
    הודעות:
    836
    לייקים:
    42
    ברגע שהמשקל נתקע זה באמת יכול להעיד על ההסתגלות של הגוף לכמות הקלוריות החדשה .. מצד שני ניסית להוסיף אירובי יותר אינטנסיבי?

    כל כמה זמן את מבצעת העמסות ? על כמה פחמימה את? אולי את מגזימה עם הציטים?
     
  4. 720 נק' מוניטין
    0
    edenby

    edenby משתמש מתחיל

    edenby
    הצטרף:
    ‏8/11/13
    הודעות:
    314
    לייקים:
    300
    מין:
    נקבה
    אני חושבת שאני כבר כמעט 3 שבועות על אותו משקל, אני יודעת להשקל ואני תמיד נשקלת באותם תנאים בדיוק, אני פשוט מבולבלת כי אני מרגישה שירדתי אבל יכול להיות שהתחושה הזו היא רק בגלל כמות הפחמימות הנמוכה יחסית - 80 גרם +-
    ומסה תאמין לי שלא חסר, זה חיטוב אחרי תקופה של 3 חודשים מסה והמשקלים שלי די מטורפים, אני פשוט צריכה לחטב עוד קצת

    אני לא יודעת אם להוסיף עוד אירובי יעזור כי זה לא שהייתה ירידה קטנה- זה נראה כאילו לא הייתה ירידה בכלל
    אני עושה יום עם פלוס קלורי של 500-1000 עם דגש על פחמימות כל 7 ימים בערך
    70 גרם פחמימה בימי דיאטה

    נראה לי שאני פשוט צריכה הפסקה :\
     
  5. 316 נק' מוניטין
    0
    Aviv Krihely

    Aviv Krihely משתמש מתחיל

    Aviv Krihely
    הצטרף:
    ‏16/11/13
    הודעות:
    146
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר

    לדעתי שבועיים נייטרלי הפסקה, ואחרי שתחזרי תנסי להוריד פחמימה בהדרגה עד שתגיעי לדל פחמימה (באיזור ה40-50), אירובי אחרי האימון באיזור העשרים דק ועוד יום אחד רק של אירובי באיזור ה-40-60 דק, אין מצב שתתקעי אחרי כל זה.
     
    edenby אוהב/ת את זה.
  6. 720 נק' מוניטין
    0
    edenby

    edenby משתמש מתחיל

    edenby
    הצטרף:
    ‏8/11/13
    הודעות:
    314
    לייקים:
    300
    מין:
    נקבה
    כן אני כבר אצא להפסקה של שבועיים נראה לי שאין מנוס מזה
    תודה! :)
     
    Aviv Krihely אוהב/ת את זה.
  7. 54 נק' מוניטין
    0
    tal2896

    tal2896 משתמש מתחיל

    tal2896
    הצטרף:
    ‏19/6/10
    הודעות:
    277
    לייקים:
    33
    תבדקי עוד שבוע אם לא תרדי במשקל צאי לנטראלי
     
  8. 13,068 נק' מוניטין
    0
    Tom

    Tom משתמש על משתמש כבוד

    Tom
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏26/7/13
    הודעות:
    8,023
    לייקים:
    6,188
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    גרייט שייפ (כפ"ס)
    אם "לרדת במשקל" היא מטרת החיטוב מצבך מעולה!!
    אני ב"חיטוב כבר שלושה שבועות וירדתי קילו (1Kg)...
    עכשיו ברצינות, השאלה היא אם את מרגישה התקדמות בחיטוב? רואים יותר דגשים?
    התפריט קפדני, האימונים מסודרים טוב לטענתך (לפחות את מרוצה מהן - "משקלים מטורפים") אז מה זה משנה מה מראה המשקל שמהווה אינדיקטור די גרוע בייחוד בא"ש שמגיעים לצד הנמוך?
    במצב כזה ירידה מהותית במשקל שקולה בעיקר לשריפת שריר וכשהאחרונה שהיא בלתי נמנעת משמעותית החיטוב גרוע.
     
  9. 720 נק' מוניטין
    0
    edenby

    edenby משתמש מתחיל

    edenby
    הצטרף:
    ‏8/11/13
    הודעות:
    314
    לייקים:
    300
    מין:
    נקבה
    אני מרגישה שכן, אבל אני מאוד מתבלבלת מהמספר על המשקל, אני מנסה לחשוב האם יכול להיות שיש תקיעות כי החיטוב היה די on and off אז אני לא יודעת אם המטבוליזם הואט או לא במידה כזו שתהייה תקיעות. הקפדתי על ימי העמסות, בגלל זה אני מתלבטת אם להמשיך כי אם מדובר בתקיעות אז חבל על בזבוז הזמן וכדאי לי כבר לעבור למאזן תחזוקה במקום להמשיך להסתפק בארוחת בוקר של 300 קלוריות.
    אם הכל התנהל כשורה מבחינת העמסות, כמות שומן וקלוריות יומית תקינה, החיטוב יכול להמשך גם מעבר לחודשיים וחצי ללא הפסקה? כבר התבלבלתי
    :Confused::confused001::wallbash:
     
  10. 324 נק' מוניטין
    0
    werewolf

    werewolf משתמש פעיל

    werewolf
    הצטרף:
    ‏20/1/13
    הודעות:
    836
    לייקים:
    42
    אולי את בשלב אחרון ממש של החיטוב ...נסי להוריד ל 1200 לפי דעתי ופשוט תני אירובי כל יום של חצי שעה ככה בבוקר , כמובן תנסי גם להיות על פחמימה די נמוכה , ואולי זה יניב תוצאות , זה הדבר היחיד שאפשר לעשות שנתקעים כביכול.. מעלים אירובי מורידים פחמימה..
     
  11. 13,068 נק' מוניטין
    0
    Tom

    Tom משתמש על משתמש כבוד

    Tom
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏26/7/13
    הודעות:
    8,023
    לייקים:
    6,188
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    גרייט שייפ (כפ"ס)
    מבצעת בדיקות דם?
     
  12. 720 נק' מוניטין
    0
    edenby

    edenby משתמש מתחיל

    edenby
    הצטרף:
    ‏8/11/13
    הודעות:
    314
    לייקים:
    300
    מין:
    נקבה
    נראה לי שהשבוע אני אעשה בגלל הברזל, לבדוק רמות קורטיזול? יש עוד הורמונים שצריך לשים עליהם עין שיעידו על תקיעות?
     
  13. 4,906 נק' מוניטין
    0
    yogevnn

    yogevnn מנהל ראשי מנהל

    yogevnn
    מנהל
    הצטרף:
    ‏31/10/13
    הודעות:
    7,838
    לייקים:
    2,062
    מין:
    זכר
    לדעתי הבעיה העיקרית שאת לא מצליחה לרדת בגללה היא שאת כבר במשקל נמוך מאוד, מעבר לכאן את כבר לדעתי עלולה לאבד שריר ולא לאהוב את המצב הסופי. אני במצבך (בהנחה שעכשיו את אפילו יותר רזה מאשר בתמונה - שגם ש את מספיק חטובה לטעמי) הייתי מפסיק את חיטוב וחוזר לנייטרלי ואז מסה
    • Complete Blood Count
    • Vitamin D
    • Vitamin B12
    • TSH (אם אפשר, מומלץ גם לבדוק את הרמות של ההורמונים T3 ו-T4)
    • Glucose
    • Cholesterol (מחולק ל LDL ו HDL)
    • Ferritin
    • Triglycerides
    • Calcium
    • CPK
    • AST
    • ALT
    • ALP
    • Bilirubin
    • GGT
    • Urea
    • BUN
    • Creatinine
     
  14. 720 נק' מוניטין
    0
    edenby

    edenby משתמש מתחיל

    edenby
    הצטרף:
    ‏8/11/13
    הודעות:
    314
    לייקים:
    300
    מין:
    נקבה
    האמת שאני דווקא באחוז שומן 21-22, זה פשוט שפלג הגוף העליון שלי די רזה ביחס לתחתון (יש מה לחטב עוד ברגליים זה ברור), בגלל זה אני ממשיכה
    בכל מקרה אני כבר בשבוע השני של הניטרלי מאז שפרסמתי את הנושא ודווקא נראה לי שירדתי באחוז השומן מאז, כנראה זה דווקא עזר. עוד שבוע אני אחזור לחיטוב, בינתיים נראה לי שכמעט חצי קילו ירדתי מאז שהתחלתי את ההפסקה (באופן מאוד מפתיע :37mv:)
    תודה רבה על העזרה !! :)
     
    yogevnn, Aviv Krihely ו-werewolf אוהבים את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. vithano
    תגובות:
    4
    צפיות:
    753
  2. AsherIsPW
    תגובות:
    4
    צפיות:
    550
  3. Gruzi
    תגובות:
    4
    צפיות:
    1,071
  4. yar1n096
    תגובות:
    2
    צפיות:
    667
  5. DoctorProp
    תגובות:
    10
    צפיות:
    1,043
טוען...