תוכנית SS

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י MCMXIII, ‏14/6/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    MCMXIII

    MCMXIII משתמש מתחיל

    MCMXIII
    הצטרף:
    ‏14/6/14
    הודעות:
    10
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אהלן אני חדש כאן בפורום,אז אחרי חודשיים +- בSW החלטתי לעבור לחדר כושר והחלטתי להתחיל עם תוכנית הSS

    גיל:15 וחצי
    משקל:53 קילו
    גובה:1.79

    כן אני שחיף:P:

    אימון A:
    סקוואט 3 סטים 5 חזרות
    בנץ פרס 3 סטים 5 חזרות
    דדפליט סט אחד 5 חזרות

    אימון B:
    סקוואט 3 סטים 5 חזרות
    מילטרי פרס בעמידה 3 סטים 5 חזרות
    מתח 3 סטים ? חזרות

    התוכנית הזאת טובה בשבילי?בכל התרגילים אמרו לי להתחיל עם מוט ריק וכל אימון להוסיף 2.5 קילו בתנאי שהטכניקה שלי טובה,עכשיו לגבי המתח בSW הייתי עושה מתח עם 10 קילו עם כמה להתחיל בתוכנית?וכמה חזרות מומלץ?
     
  2. 35,983 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    13,560
    לייקים:
    11,779
    מין:
    זכר
    אם אתה יודע לבצע את כל התרגילים בטכניקה טובה אז נראה לי התכנית תהיה טובה לך, בשילוב עם תזונה מתאימה ומנוחה מספקת. לדעתי אם אתה מתחיל עם מוט ריק, אז ברגע שתשלוט בטכניקה של התרגילים אפשר לעלות יותר מ2.5 כל אימון אם תרגיש שזה ממש קל לך. מתח עושים גם 3 סטים של 5.
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    MCMXIII

    MCMXIII משתמש מתחיל

    MCMXIII
    הצטרף:
    ‏14/6/14
    הודעות:
    10
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    לא הייתי עושה תתרגילים האלה בסטריטוורקאוט ככה שאצטרך ללמוד תטכניקה אז אתחיל בהתחלה עם מוט ריק,עכשיו במתח אתה ממליץ להמשיך כמו בSW עם 10 קילו או להתחיל מהתחלה?
     
  4. 35,983 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    13,560
    לייקים:
    11,779
    מין:
    זכר
    אם אתה עושה 5 חזרות עם 10 קילו אז אני במקומך הייתי מתחיל נגיד עם 5 ותוך איזה שבוע-שבוע וחצי מגיע חזרה ל 10 וממשיך לעלות משם
    --- עידכון הודעה, ‏14/6/14, תאריך ההודעות המקורית: ‏14/6/14 ---
    בקשר למתח (וגם באופן כללי) קח בחשבון גם שאתה אמור להיות במאזן קלורי חיובי, כלומר אתה הולך לעלות במשקל, זה אומר להרים יותר במתח גם אם תשים את אותו משקל עליך...
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    MCMXIII

    MCMXIII משתמש מתחיל

    MCMXIII
    הצטרף:
    ‏14/6/14
    הודעות:
    10
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    לא הבנתי את המשפט האחרון תוכל להסביר
     
  6. 35,983 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    13,560
    לייקים:
    11,779
    מין:
    זכר
    התכוונתי שאתה עולה הולך לעלות במשקל (אמור לעלות אם תהיה במאזן קלורי חיובי), אז אם אתה שוקל עכשיו 53 ועושה מתח עם 10 קילו עליך אז אתה מרים 63, ונגיד תשקול 55, אז עם אותם 10 קילו עליך אתה תרים כבר 65
     
  7. 0 נק' מוניטין
    0
    MCMXIII

    MCMXIII משתמש מתחיל

    MCMXIII
    הצטרף:
    ‏14/6/14
    הודעות:
    10
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אני צריך להחליף את הדדליפט באימון המדריך שם לא רוצה להגיד לי איך עושים ואומר שזה לא טוב טוב יש לך רעיון?
     
  8. 35,983 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    13,560
    לייקים:
    11,779
    מין:
    זכר
    ללמוד לעשות דדליפט מסרטונים (תרשום למשל MARK RIPPETOE ביוטיוב), להתחיל ממשקל ממש נמוך, להעלות לכאן לפורום סרטונים שלך ולקבל ביקורות על הטכניקה, ולדעתי גם אם הוא אומר לך בכלל לא לעשות דדליפט (בהנחה שאין לך איזה בעיות מיוחדות) אל תקשיב למדריך הזה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...