Carb Cycling

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י vcp, ‏14/6/14.

טוען...
  1. 4 נק' מוניטין
    0
    vcp

    vcp משתמש מתחיל

    vcp
    הצטרף:
    ‏11/6/13
    הודעות:
    16
    לייקים:
    4
    שבת שלום,
    אני בת 25, גובה 1.66 שוקלת כ- 54 ק"ג, (% שומן לפי המשקל הביתי הוא 20% למרות שאני יודעת שזה ממש לא מדוייק.) אני רוצה לרדת עוד כ- 4 ק"ג בערך ע"מ להיראות חטובה יותר. אחרי תקופה של דיאטה 'רגילה' בה השומן פשוט סירב לרדת החלטתי לעבור לדיאטה דלת פחמימות מתוך ידיעה כי דיאטה זאת היא הפתרון לשומן עיקש שאצלי מצטבר בשוקיים והיריכיים.
    אני אוכלת ביום סה"כ 1200-1300 קלוריות, מתוכם עד כ-50 גרם פחמימות שמקורם בירקות, בערך בין 110-115 גרם חלבונים, והיתר שומנים, בנוסף לוקחת גם תוספת של אומגה 3.
    אז אחרי ההקדמה הזאת יש לי מספר שאלות,
    1. לגבי העמסת הפחמימת, כל כמה זמן עלי לבצע העמסה?, היו מקומות שקראתי שכל 10 ימים והיו כאלו שראיתי שצריך לעשות העמסה לכיוון ה-14 ימים.
    2. לגבי מקור האוכל בהעמסה, אני חובבת פיצות ומאפי גבינה צהובה וגבינות שמנות בכללי משמע כמות גבוהה של שומן, וקראתי שצריכת השומן ביום ההעמסה צריכה להיות כמה שיותר נמוכה. עד כמה ההעמסה תיפגע אם אצרוך באותו היום כמות גבוהה של שומן בנוסף לפחמימות?
    3. לגבי ספורט, אני כמעט ולא עושה ספורט כי אני בתקופת לימודים מאוד עמוסה. יש לי אופני כושר ביתיים אז אני משתדלת לעשות עליהם אינטרוולים כ- 4 פעמים בשבוע, ובנוסף עוד 4 ימים הליכה מהירה כשעה.
    אימונים אנאירוביים אני לא עושה בכלל, ובכללי ספורט זה לא החזק שלי.
    האם העובדה הזאת תפגע לי במטרה? או שהשינוי התזונתי מספיק?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. shoshoavi
    תגובות:
    14
    צפיות:
    1,763
  2. dni_m
    תגובות:
    8
    צפיות:
    989
  3. ^pala
    תגובות:
    7
    צפיות:
    1,247
  4. vcp
    תגובות:
    7
    צפיות:
    921
  5. vcp
    תגובות:
    1
    צפיות:
    504
טוען...