סרטון אחר ידע בפיתוח גוף

הנושא בפורום 'עולם פיתוח הגוף ופיטנס' פורסם ע"י itsmeroko, ‏14/6/14.

טוען...
  1. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    בוא נדבר דוגרי

    סטס דני קגנובניץ מאור ונתן וכל המאמנים האלה עם השמות הגדולים מה הההבדל בין הידע שהם מעבירים ? לכל אחד יש שיטת אימון משלו? איך זה מתבטא ? מאיפה הידע הזה בא ? מחו"ל אני מניח ..

    אני פשוט רוצה להיכנס חזק לכל התחום ואני חושב שאני צריך הדרכה כי ידע בסיסי יש לי
     
  2. 1,155 נק' מוניטין
    0
    Dr Diesel*

    Dr Diesel* משתמש פעיל

    Dr Diesel*
    הצטרף:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    820
    לייקים:
    413
    מין:
    זכר
    דני ונתן זה התלמידים של סטס. שלמדו מסטס. אותו דבר מאור וסטס חלק מהידע שלהם זה משהו שהם למדו מנסיון ועבודה והמלצות של מקצוענים אחרים בחו'ל. וכמובן גם ניסיון אישי.
     
  3. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    כן זה ידוע לי ברור , אין לי רצון ללמוד על סטרואידים כרגע לא ברגע זה אולי ידע בסיסי בהם אבל לא יותר מזה

    אני מדבר על תזונה ואימונים נטו באיזה קטגוריה לדעתך מסתתר יותר מידע וסודות אם הבנת אותי נכון ?
     
  4. 1,155 נק' מוניטין
    0
    Dr Diesel*

    Dr Diesel* משתמש פעיל

    Dr Diesel*
    הצטרף:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    820
    לייקים:
    413
    מין:
    זכר
    האמת שפה אני כבר יתן לך את דעתי האישית בנושא. בעיקר מבחינת האימונים וגם התזונה. אחרי מספר שנים של אימונים וניסיון אישי באימונים ותזונה אתה הוא זה שצריך להכיר את הגוף שלך יותר טוב מכל אחד אחר. ואתה כבר צריך לדעת לבד מה ישפיע עליו הכי טוב ומה פחות טוב. המאמנים מהסוג הזה כמו סטס יכולים לנסות להביא אותך עוד צעד קדימה לנסות לשנות משהו בתזונה או באימונים אם הוא חושב שיש מקום לשינוי שיכול לעזור. מהכרות שלי אם סטס וממספר תלמידים שלו אני רק יכול להגיד לך שהוא הצליח להביא אנשים לתוצעות שהם לא האמינו שהם ישיגו. יש לו אמון ידע בתחום. את מאור אני פחות מכיר. אז לא רוצה לדבר סתם.
     
    שמיל ו-itsmeroko אוהבים את זה.
  5. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    הבנתי תודה רבה גבר אני מעריך את זה.

    רק שאלה קטנה

    מה שונה הידע שהוא מעביר מידע שקיים באינטרנט כמו קילוגרם BB.COM T NATIO הליינקיה פה וכו' וכו'..

    ידע בסיסי בתזונה כמו מאזן חיובי + 500 חלוקת חלבון שומן פחמימה .
     
  6. 15 נק' מוניטין
    0
    FirstCycle

    FirstCycle משתמש מתחיל

    FirstCycle
    הצטרף:
    ‏24/3/14
    הודעות:
    144
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    לדעתי זה בעיקר עובדות.

    כמו לאכול פחמימה פשוטה רק אחרי אימון.(מסה)
    חלבון בבוקר.
    שומן+חלבון לפני שינה.
    או בחיטוב לסיים פחמימות עד האימון .
    קארדיו אחרי אימון אנאירובי.
    הם גם לא סופרים קלוריות(בונים תפריט לפי חלבון/פחמימה/שומן)

    אימונים זה משהו שלדעתי זה קבוע פחות או יותר,כמובן תלוי על מה אתה רוצה להתמקד.

    בנוגע לשאלה ששאלתה על ידע באתרים השונים,לדעתי המידע קיים בכול האינטרנט אבל למתאמן הממוצע קשה להבין את העניין הזה.
     
  7. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    אני מעוניין להתמקד בהעלת מסת שריר בצורה הכי מהירה אני בהתלבטות באיזה תוכנית לעבוד למתאמן ממוצע חצי שנה

    אממ שחכת קרדיו בוקר על דופק 130 עם קפאין לא ?
     
  8. 15 נק' מוניטין
    0
    FirstCycle

    FirstCycle משתמש מתחיל

    FirstCycle
    הצטרף:
    ‏24/3/14
    הודעות:
    144
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    אם אתה רוצה משהו מהיר,תפנה לאלה שמבינים באמת.
    כי לבד אתה סתם תתקע כול פעם עם משהו בתפריט או אימונים.
     
  9. 1,155 נק' מוניטין
    0
    Dr Diesel*

    Dr Diesel* משתמש פעיל

    Dr Diesel*
    הצטרף:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    820
    לייקים:
    413
    מין:
    זכר
    אין פה איזה שהם סודות מיוחדים בנושא. ברור שיש לו כמה דברים שהוא יכול לחדש לך כמה דברים אחד על אחד.
    אתה צריך להבין שלהיות "מאמן טוב" זה לא רק הידע שיש לך. זה גם לדעת להסביר אותו כמו שצריך ולדעת להדריך את המתאמן שלך כמו שצריך. במיוחד בדייטה שצריך לדעת איך לנווט בצורה נכונה את הדייטה שלא תישבר בדרך ושהכל יתקתק לפי הספר אם זה בחיטוב לחוף הים/לבריאות הכללית או לתחרות תחרותית.צריך לדעת איך וכמה לעלות את החלבון איך וכמה להוריד פחמימות כמה אירובי להגביר ומה לשנות באימוני משקולות לפי התוכנית שאתה נימצא בה. כל זה צריך לעשות אם מדריך במעקב צמוד ובהדרכה מקצוענית.
    אם תסתכל על כ-80% מאמנים בארץ הם נראים זוועה. או סתם שמנים (חושבים שהם ליפטרים) או שחיפים שלא דוחקים 100 קילו בלחיצת חזה. או סתם ליצנים שבאו לעביר משמרת ולעביר כרטיס בשביל המשכורת סוף חודש ואין להם שום קשר לפיתוח גוף. מדריכים מהסוג הזה לא יכולים להביא אותך לשום תוצאה. לכן בן אדם שהוא רציני ורוצה להתקדם הוא פונה למישהו מקצועי בתחום בשביל שיעזור לו להתקדם.
     
    itsmeroko אוהב/ת את זה.
  10. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    הבנתי תודה רבה

    בקשר לתוכנית אימונים למתאמן טבעי. איזה לדעתך המומלצת ביותר כדי לעלות כמה שיותר מסת שריר בחודש ?
     
  11. 1,155 נק' מוניטין
    0
    Dr Diesel*

    Dr Diesel* משתמש פעיל

    Dr Diesel*
    הצטרף:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    820
    לייקים:
    413
    מין:
    זכר
    לדעתי פה "הסוד" לרוב הוא עד 4 אימונים בשבוע. (כי השריר גודל במנוחה ) מי שטבעי ודופק 5-6 אימונים בשבוע מתקדם פחות. תקפיד על שינה טובה בלילה לפחות כ-8 שעות. באימונים צריך להיות רציני ולא לקשקש אם החברה בזמן האימון להתאמן כבד. מומלץ אם שותף 1 לאימונים שתעזרו אחד לשני בסטים הכבדים מתי שצריך. לשרירים קטנים יותר כמו ידיים וכתפיים אני יותר מאמין בפאמפ לא לרדת מתחת ל-12 חזרות.
    וכמובן תזונה נכונה וטובה בשילוב נכון של כל התוספים האפשריים שיכולים לתרום לך להתאוששות ועליה בכוח ומאסה חובה להשקיע פה 100%.
    ואחרי הכל מפה הגנטיקה שלך כבר תראה אם הזמן איך אתה מתקדם.
     
    itsmeroko אוהב/ת את זה.
  12. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    ואו תודה אחי באמת שאני מעריך אותך על זה. אתה מסדר לי פה כמה ענינים

    אז אתה אומר להישאר עם ה-AB? ולא לחשוב על ABC כרגע ?

    9 סטים שריר גדול
    7 בינוני
    6 קטן ?
     
  13. 15 נק' מוניטין
    0
    FirstCycle

    FirstCycle משתמש מתחיל

    FirstCycle
    הצטרף:
    ‏24/3/14
    הודעות:
    144
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    אפשר גם abcd

    מה זה שריר בינוני חח?
     
  14. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    כתפיים

    וABCD לא חושב שהיא תתאים למתאמן טבעי אם כבר PPL/ABC
     
  15. 1,155 נק' מוניטין
    0
    Dr Diesel*

    Dr Diesel* משתמש פעיל

    Dr Diesel*
    הצטרף:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    820
    לייקים:
    413
    מין:
    זכר
    לדעתי ABC או ABCD גם זורם אני "נגד" תוכניות אימון כמו AB לדעתי לפחות עלי זה פשוט לא עובד כמו שצריך. 3 שרירים באימון אחד זה יותר מידי. את האימון צריך לסיים ב-60-80 דקות. לא יותר מזה. ואם תתאמן כבד האימון יגלוש ל-2 שעות. כי תצטרך לנוח הרבה בין הסטים בשביל להתאושש. אני לא יכול להמליץ לך פה כמה סטים לכל שריר כי אני לא מכיר אותך אני לא יודע איך אתה נראה ואיפו דרוש שיפור וחיזוק בנקודות חלשות יותר בגוף. בשביל זה יש לך "מאמנים" אישיים שצריחים לראות אותך ולראות איזה תוכנית מתאימה לך וכמה סטים וכמה חזרות. העסק הזה לא צריך לעבוד כך בפורום. זה לא זה פשוט.
     
  16. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    תודה אחי מסכים איתך. אבל ABC 4 פעמים בשבוע ? זה יעיל בכלל ? לא עדיף 5-6 ?
     
  17. 15 נק' מוניטין
    0
    FirstCycle

    FirstCycle משתמש מתחיל

    FirstCycle
    הצטרף:
    ‏24/3/14
    הודעות:
    144
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    כתפיים זה שריר גדול,יש לך גם כתף אחורית..

    abcd עדיף..

    נגיד ככה:

    גב
    חזה
    רגליים
    כתפיים וידיים

    אם אתה עובד גב אז הכתף אחורית פועל אז תוסיף תרגיל לכתף אחורית
    וחזה גם כתף עובדת,אז תעשה נגיד הנפות קדימה
     
  18. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    רוב האנשים שפגשתי הסכימו איתי ככה שכתפיים זה נחשב שריר בינוני אבל זה לא ממש משנה פה

    מה דעתך בקשר לתוכניות אימונים למתאמן טבעי ?
     
  19. 1,155 נק' מוניטין
    0
    Dr Diesel*

    Dr Diesel* משתמש פעיל

    Dr Diesel*
    הצטרף:
    ‏19/8/13
    הודעות:
    820
    לייקים:
    413
    מין:
    זכר
    פעם איזה מישהו במכון שאל אותי תגיד לי אלכס מה זה מספיק לך לאמן שריר אחד בשבוע ? אמרתי לו שכן. והוא אמר שהוא ניסה והוא לא מרגיש ולא רואה שיפור. אחרי שהוא עשה איתי אימון אחד של רגליים הוא בקושי הצליח ללכת במשך 5 ימים. מה שאני בה להגיד זה שצריך לדעת גם איך להתאמן נכון ואיך באמת לקרוע את השריר ולגרום לו לעבוד כמו שצריך. בעליה במאסה למתאמן טבעי גם פעם אחת שריר בשבוע יכול לעבוד יפה מאוד. זה לא חיטוב שאני כן מגביר תאימונים ל-5-6 בשבוע. בשביל לשמר מקסימום שריר. ובשביל לאוציא פסים בכל הגוף..
     
    FirstCycle אוהב/ת את זה.
  20. 31 נק' מוניטין
    0
    itsmeroko

    itsmeroko מושעה

    itsmeroko
    הצטרף:
    ‏13/6/14
    הודעות:
    195
    לייקים:
    22
    מין:
    זכר
    אז אתה אומר שכדאי ABCXAB למתאמן ברמה שלי ? חצי שנה .
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...