ייעוץ שאלות בנוגע חיטוב וצ'יט מיל

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י deanv, ‏14/6/14.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    deanv

    deanv משתמש מתחיל

    deanv
    הצטרף:
    ‏11/3/14
    הודעות:
    77
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    שלום, בזמן האחרון החלטתי שאני מנסה לעשות חיטוב למרות שאני במסגרת צבאית והחישוב הסהכ הקלורי נורא קשה, אבל בכל זאת אני מנסה.
    אני נורא מקפיד לאכול בכמויות נכונות משתדל לא לגעת בשניצלים ודגים מטוגנים בצבא כמה שאפשר ואוכל את הכמות החלבון שאני צריך לפי המשקל גוף.
    אני מנסה לקרוא כמה שיותר כדי להבין את נושא הצ'יט מיל ולא כל כך מצליח להבין אותו.
    למשל אני כבר כ 11 יום אוכל מסודר ובאמת מוריד מהכמויות, ממשיך באימוני המשקולות והאירובי שלי, אך אתמול ביום שישי בארוחות שישי בבסיס הרגשתי שבאמת הגזמתי. אכלתי כצלחת של מוקפץ,2 קנלוני בערך חצי צלחת אורז וחתיכת בקר. האם זה נחשב כצ'יט מיל שאני צריך לבצע? למה זה טוב?
    מישו יכול להסביר לי את הדרך כדי שאבין אם אני עושה את זה בסדר או מה שאכלתי אתמול לא נחשב לצ'יט מיל אלה פשוט לאכילה מוגזמת שהורסת לי את תהליך החיטוב...
     
  2. 10,246 נק' מוניטין
    0
    StarDust

    StarDust משתמש משקיע משתמש כבוד

    StarDust
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏28/4/10
    הודעות:
    6,055
    לייקים:
    1,271
    מין:
    זכר
  3. 1 נק' מוניטין
    0
    deanv

    deanv משתמש מתחיל

    deanv
    הצטרף:
    ‏11/3/14
    הודעות:
    77
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אני קראתי את ולא ככ הצלחתי להבין תוכל להסביר לי בפשטות ולמקד ולכוון אותי? אני דיי חדש בזה
     
  4. 10,246 נק' מוניטין
    0
    StarDust

    StarDust משתמש משקיע משתמש כבוד

    StarDust
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏28/4/10
    הודעות:
    6,055
    לייקים:
    1,271
    מין:
    זכר
    מה שעשית זה ארוחת צ'יט, וזה בסדר ואפילו נדרש, כדי שהגוף לא ייכנס לסטרס, יאט את חילוף החומרים וימנע שריפת שומנים.
     
  5. 208 נק' מוניטין
    0
    SHBG

    SHBG משתמש מתחיל

    SHBG
    הצטרף:
    ‏16/10/13
    הודעות:
    206
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    העניין שנוי במחלוקת ונמצא תחת זרקורי ה"bro-science" יותר מאשר מדע מדויק או מוכח, למרות ההסברים הפיזיולוגיים שמקורות שונים מספקים.
    בפן הפסיכולוגי, אין ספק בכלל שיש לזה יתרון, בייחוד אם יש לך זיקה מיוחדת לפחמימות (כאילו למי אין).

    מה שבטוח, הייתי ממליץ לך לראות שהחיטוב שלך רציני ובאמת מניב תוצאות לפני שאתה מכניס כל מיני טריקים לתמרון המטבוליזם.

    סחתיין על הנכונות לעשות חיטוב בצבא, ממש לא מובן מאליו וידוע כמה זה קשה.
    אבל אולי כדאי שתבנה את התכנית קצת יותר. אחרת, סתם תישבר מנטלית ולא בטוח שתראה תוצאות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/14
  6. 564 נק' מוניטין
    0
    JAY_CUTLER_MOFGAZ

    JAY_CUTLER_MOFGAZ משתמש פעיל

    JAY_CUTLER_MOFGAZ
    הצטרף:
    ‏3/5/13
    הודעות:
    927
    לייקים:
    310
    מין:
    זכר
    לא ברו-סיינס בכלל .. שמעת על ההורמון לפטין?
     
  7. 208 נק' מוניטין
    0
    SHBG

    SHBG משתמש מתחיל

    SHBG
    הצטרף:
    ‏16/10/13
    הודעות:
    206
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    כן. כתבתי שהספקולציות הפיזיולוגיות קיימות, אבל לא נעשה מחקר מדויק שלדוגמא טוען שביום ה14 לדיאטה לכל מתאמן יש חלון זמן ספציפי לציט מיל שיאזן את רמות הטיירוקסין והלפטין בגוף. אם תחפש מחקרים נוספים, תוכל להכיר בעובדה שיש גם לא מעט אנשים שהארוחות האלה עצרו להם את ההתקדמות והחזירו אותם אחורה, גם אם הם הוציאו אותו לפועל כמו שצריך.
     
  8. 1 נק' מוניטין
    0
    deanv

    deanv משתמש מתחיל

    deanv
    הצטרף:
    ‏11/3/14
    הודעות:
    77
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    מה זאת אומרת תכתוב תוכנית? זהצבא אחי קורא ימים שאני אוכל 2 ארוחות ימים של לילןת לבנים זה 80 אחוז מהיום לא תלוי בי אפילו..
     
  9. 208 נק' מוניטין
    0
    SHBG

    SHBG משתמש מתחיל

    SHBG
    הצטרף:
    ‏16/10/13
    הודעות:
    206
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    אז מה אתה רוצה? שהרמטכל יכתוב לך תכנית?
    אולי פטור חיטוב? או פק"ל אינטרוולים?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...