כאבי גב תחתון אחרי דדליפט

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י oz25, ‏12/6/14.

טוען...
  1. 5,464 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,290
    לייקים:
    2,154
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון
    אהלן

    אתמול עשיתי דדליפט והעליתי משקל ל-115KG, מאתמול יש לי כאבים.

    יכול להיות שעשיתי תנועה לא נכונה ובאימון הבא אעלה סרטון טכניקה. אך לבינתיים איך אני מוריד את עוצמת הכאבים ? כי זה די מגביל אותי.
     
  2. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    1. כשיש כאב מתמשך דבר ראשון זה מפסיקים לעשות אותו לתקופה שבוע לפחות 2. עושים ציליום ליראות שלא פגעת בחוליות (אני לא מאמין שהגעת למצב הזה מפני שהמשקל שאתה מרים לא כבד כל כך) 3. בהנחה והכל תקין בחיוליות שלך האפשריות הסבירות ביותר לכאב שלך הוא אחת טכניקה לא מספיק טובה או לחץ כבד מידי על שרירי הגב התחתון שזאת האופציה היותר סבירה לדעתי כדי לטפל בבעיה אתה צריך א' להקדיש זמן למתיחות סטטיות לגב התחתון ובכלל לכל הגוף ב' מידי פעם אמבטיה חמה תעזור גם כן אבל הפיתרון הכי מומלץ הוא עיסוי רפואי לספורטאים שיפרק לך את החומצות חלב בשריר שיוצרות את הלחץ הזה
     
  3. -3 נק' מוניטין
    0
    adi123456

    adi123456 משתמש מתחיל

    adi123456
    הצטרף:
    ‏27/5/12
    הודעות:
    25
    לייקים:
    0
    האמתי שאני נגד התרגיל הזה מסיבה שחראם על בגב, 2 שהתאמנו אצלנו במכון קבלו פריצת דיסק
     
  4. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    לא חארם ולא נעליים כשמבצעים טכניקה טובה הכל תקין אומנם להגיע למצב של טכניקה טובה והרמה של משקל כבד זה פרויקט שדורש הרבה עבודה ולמדיה מדיוקת של הטכניקה זה שיש אצלך במכון ליצנים שחושבים שאחרי שהם ראו סירטון אחד של איך עושים דאדליפט באים ומרימים משקל כבד ולא מבקשים שיצלמו אותם או יתנו ביקורת על הדאדליפט שלהם לא אומר שהתרגיל מיסודו פסול
     
  5. 4,715 נק' מוניטין
    0
    yogevnn

    yogevnn מנהל ראשי מנהל

    yogevnn
    מנהל
    הצטרף:
    ‏31/10/13
    הודעות:
    7,786
    לייקים:
    2,051
    מין:
    זכר
    כדי להתקדם בחיים צריך לקחת סיכונים.
    זה כמו להגיד אני לא אסע לעבודה באוטו כי זה מסוכן, אפשר לעשות תאונה..

    אם הטכניקה טובה אין סיבה שיקרה לך משהו.
    אם הטכניקה לא טובה שב תלמד ותתרגל עד שתצליח, אם החלטת להתקדם למרות טכניקה גרועה זה כבר בעיה שלך
    --- עידכון הודעה, ‏12/6/14, תאריך ההודעות המקורית: ‏12/6/14 ---
    לא בטוח שזה מהדדליפט זה יכול ליהיות מעוד כמה דברים ואז תנועה לא טובה בדדליפט רק חיזקה את הכאב.
    בכל מקרה תנוח, תאכל טוב ואולי תחמם את האזור קצת.

    תעשה דילואד ותצלם טכניקה. תעלה משקל חזרה לאט לאט
    אם כואב לא לעשות, תחליף בפשיטה במכונה בכפיפה במכונה.
    אם לא כואב אפשר לעבוד
     
  6. 1,819 נק' מוניטין
    0
    DorT

    DorT משתמש קבוע

    DorT
    הצטרף:
    ‏24/6/11
    הודעות:
    2,354
    לייקים:
    620
    מין:
    זכר
    יכול להיות שזה מהדדיפט ולווא דווקא קשור לתנועה לא נכונה. יכול להיות שזה דומס חזק בשרירים? כואב לך בשריר או בעמוד השדרה?
     
  7. 5,464 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,290
    לייקים:
    2,154
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון
  8. 18,833 נק' מוניטין
    0
    MikeRozner

    MikeRozner מנהל פורום Powerlifting/Weightlifting מנהל

    MikeRozner
    מנהל
    הצטרף:
    ‏2/10/13
    הודעות:
    3,226
    לייקים:
    3,331
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Iron Core
    מזל שאני עייף מכדי לפרט לך כמה שטויות פלטת פה.

    על רגל אחת? חומצות החלב יורדות לרמה הטבעית שלהן ברמה של זמן די קצוב אחרי אימון ומתיחות סטטיות הן לא הבהכרח רעיון מדהים במצבים כאלה.

    אה. נזק לחוליות לא יכול לקרות כי 115 קילו זה לא משקל כבד? אם המקסימום שלו זה 115 זה כבד לו מאוד ובהחלט יכול להגרם נזק. כבד זה מונח מאוד יחסי.
     
    1q2w3e אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...