ייעוץ עלייה בא"ש בSS

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י EZ7, ‏12/6/14.

טוען...
  1. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    אני מתחיל להתאמן ביום ראשון במכון כושר.
    בגדול, אני רוצה לעלות במסת שריר ולהתחזק פיזית כמה שיותר (כרגע 57 על 1.71), ממש לא אכפת לי איך אני נראה.
    חשבתי לעשות SS, הבעיה זה שאני גם רוצה להתחיל לשחק בקבוצת כדורגל מהקיץ, וממה שהבנתי SS מתאימה למסה "מלוכלכת" ובדרך כלל יש גם עליה בא"ש (אני לא חושב שיש לי נטייה להשמנה וכרגע האחוז שומן שלי נמוך אבל אני לא בטוח), והבעיה שאני לא בטוח שיהיה זמן לחטב את זה אח"כ, יש סה"כ חודש וחצי של פגרת קיץ שבה אני יכול לעשות חיטוב, במהלך העונה זה קצת יותר בעייתי..
    כרגע אני אוכל 600 מעל הנייטרלי ועושה אימונים עם משקל גוף בבית ואמרו לי שזה יפגע התאוששות ובהתחזקות אם אני אוכל ככה ועושה SS
    מה דעתכם?

    דרך אגב- כרגע אני עושה גם ריצות של 4 ק"מ פעמיים בשבוע.. אין עם זה בעיה כל עוד אני משלים את הקלוריות כן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/14
  2. 35,982 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    13,559
    לייקים:
    11,778
    מין:
    זכר
    לדעתי חוץ מהקלוריות, הריצות עלולות לפגוע בהתאוששות של הרגליים ב SS, כי אתה עושה סקוואט כבד 3 פעמים בשבוע. אני ניסיתי לעשות SS ולשלב ריצות פעמיים בשבוע ופשוט התחלתי להיתקע בסקוואט במשקל נמוך יחסית...
     
  3. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    שמע סיבולת טובה חשובה לי באותה מידה שחשוב לי להתחזק פיזית, גם אם זה לוותר קצת על התקדמות בסקוואט.
    השאלה עד כמה זה יפגע בהתחזקות?
     
  4. 35,982 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    13,559
    לייקים:
    11,778
    מין:
    זכר
    תראה לי זה פגע לא מעט בסקוואט, הייתי עושה ריצות בימים ללא אימון כוח, איך זה ישפיע עליך קשה להגיד
     
  5. 32 נק' מוניטין
    0
    SapiPapi

    SapiPapi משתמש מתחיל

    SapiPapi
    הצטרף:
    ‏20/1/14
    הודעות:
    101
    לייקים:
    25
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    אונ' תל אביב
    אפשר לעשות ריצות כל עוד עושים עצימות נמוכה, לי זה אפילו עזר להתאוששות לסקוואט, אכן אין בעיה כל עוד אתה משלים את הקלוריות.

    בקשר ל-SS, לא חייבים לעשות את זה סופר מלוכלך, אתה יכול להתקדם רחוק מאוד עם פלוס כמו שיש לך עכשיו, במקרה הכי גרוע יהיו לך כמה קילו פחות ממה שהיו יכולים להיות (על המוט) אם היית אוכל כמו חזיר. יש פה כמה אנשים שמתקדמים יפה מאוד גם בלי להוסיף הרבה שומן (לדוג' אתה יכול להסתכל בלוג של ניצן סופר).
     
  6. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    לא נראה לי שהבנת. התכנון שלי הוא כזה
    יום ראשון+שלישי+חמישי- אימון כוח
    יום שני+רביעי- ריצה של 4-5 ק"מ

    אוקיי
    תודה
     
  7. 35,982 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    13,559
    לייקים:
    11,778
    מין:
    זכר
    זה בדיוק מה שהייתי עושה וזה פגע (דווקא בסקוואט), אבל שוב, קשה להגיד איך זה ישפיע עליך, כמו שהבחור למעלה כתב שלו זה דווקא עזר...
     
  8. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    ואו אני לא מסוגל לישמוע את זה יותר SS עליה מלוכלכת של השומן תפסיקו כבר להגיד ולהמציא את השטיות האלה אין קשר בין תוכנית האימון לעליה בשומן תבינו את זה כבר אתה תעשה SS עם + קלורי מתאים שהוא 500-300 קלריות ביום אתה לא תעלה לא יותר שומן ולא נעליים הכל קשור בתפריט לא יכול לישמוע יותר תשטיות האלה בנוסף SS בנויה לאנשים שמתחילים את דרכם בתור בילדרים או ליפטרים אני אישית לא חושב שזה יהיה לך יעיל גם SS וגם אימוני כדורגל זה יפגע לך בהתאוששות בוודעות אתה צריך תוכנית פחות עצימה מזאת לעלות טיפה את החזרות ובנוסף אתה לא יכול לעבוד שלוש פעמים בשבוע רגליים + ריצות + אימוני כדורגל זה פשוט יפרק לך את הרגליים לא שתלא יגדלו איפלו יקטנו אתה תפרק מלא שריר אם אתה שואל אותי קח יעוץ של מומחה בענינים של שילוב של מקצוע ספורט אחד עם תוכנית כוח שיבנה לך תוכנית מתאימה לשחקי כדורגל כי אתה לא בילדר ולא ליפטר והתוכניות שיתנו לך כאן הם מתאימות לבילדרים וליפטרים לא לכאלה לשחקי כדורגל אי אפשר לשלב את שני התחומים ביחד כי הם מיפגעו זה בזה
     
  9. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    שמע, כרגע אני לא מתאמן בקבוצה, ובכל מצב יש סיכוי שאני לא מתקבל בסוף (למרות שדי נמוך)
    בכל מקרה אני חייב לעלות קצת במסה (גם בלי קשר לכדורגל, אני ממש שחיף) והריצות מאד חשובות לסיבולת ובכלל אני אוהב לרוץ.. למה שריצה של 4 ק"מ בעצימות נמוכה תפגע לי ברגליים?

    אולי תציע תכניות אחרות שאתה מכיר במקום סתם להתעצבן פה?
     
  10. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    אל תטעו אנשים עם אמירות לא נכונות אני לא אתעצבן בנוסף אמרתי מקודם שאני לא מתמחה באימונים לשחקני כדורגל אבל גם לעצנים SS לא מתאימה מפני שהיא עובדת מאוד חזק על הרגליים אתה צריך תוכנית דומה לSS לישמור על עקרונות של תרגילים מורכבים רק עם פחות דגש על הרגליים ולא שלוש פעמים בשבוע סקוואט כבד ולגבי הריצות אתה צריך לשלב עד מקסימום 3 פעמים בשבוע ריצות יותר מיזה פוגע בהתאוששות שוב אני לא מתמקצע בתוכניות אימון בנוסף לתחום ספורט אחר אז המלצתי אליך לישאול מישהו שכן מבין בזה אם תבחר להתעניין ספציפי בבילדניג אוכל לעזור לך
     
  11. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    אני עושה 2 ריצות בשבוע בימים לא רצופים ובכל מקרה נח בשישי שבת, אני רץ בעצימות נמוכה (שוב הריצה רק כדי לשפר סיבולת), ישן מספיק ואוכל מספיק, ואני מוכן לקחת את הצאנס שזה קצת יעכב התקדמות בסקוואטים כי המטרה העיקרית שלי זה לשפר כוח פיזי וסיבולת, פחות חשוב לי להגיע למשקלים גבוהים מאד בסקוואט וכאלה. (ואמרו לי שSS הכי טובה לזה).
    יש לך תכנית אחרת שמשפרת כוח פיזי?
    ממש לא מעניין אותי נפח שריר וכאלה, רק להתחזק.
     
  12. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    Ss אולטימטיבית לזה תעשה אותה חוששיים שלוש תירא איך אתה מרגיש עובד לך טוב או לא ולפי זה תתקדם תדע מה עובד לך יותר טוב תישקל כל שבוע תצלם את עצמך פעם בחודש לפחוץ באותם פוזות אותו חדר אותה תאורה אותה מצלמה ולפי זה תדע גם מה מצבך
     
  13. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    אוקיי..
    תודה רבה אחי
    --- עידכון הודעה, ‏13/6/14, תאריך ההודעות המקורית: ‏12/6/14 ---
    חשבתי על זה טיפה.. יש תכנית אחרת אולי לשיפור כוח פיזי (למתחילים)? לפני שאני מחליט סופית על מה אני הולך (יש לי עד יום ראשון להחליט ומיום ראשון אני מתחיל להתאמן)
     
  14. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    כן לשים דגש על האכול שאתה מכניס את הערכים שאתה צריך חלבון פחמימה שומן ביום יותר מיזה אין לך מה להוסיף לשלב זה לדעתי..
     
  15. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    מה..?
    זה בכלל לא מה ששאלתי
    שאלתי אם יש תכניות אחרות חוץ מSS לשיפור כוח פיזי..
     
  16. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    חחח אני יודע אבל הכי מומלץ זה SS יש עוד 1001 תוכנית שפשוט פחות מומלצות זאת הכי מומלצת אז אני לא מבין מה אתה כל כך חושש לבצע אותה?
     
  17. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    לא חושש, האמת שאני כבר מת להתחיל להתאמן.
    רק רציתי לדעת אם יש משהו אחר מומלץ ואולי שווה לבדוק.
    תודה רבה אחי
     
  18. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    רק עוד דבר קטן הייתי ממליץ לך כבר מעכשיו לעבור על הטכניקות של כל התרגילים שם מפני שכולם מורכבים ואתה מתאמן מתחיל ולהרבה אנשים בהתחלה יש קושי לבצע טכניקה טובה אז זה יחסוך לך קצת זמן חשוב שתדע קודם את כל העקרונות של התרגילים במחינת הטכניקה בתור התחלה הייתי ממליץ לך לעבור על כולם עם מקל מטאטא מול המראה ומול היוטיוב (תרשום מראק ריפטו מסביר מפורט ומדיוק) אל תחשוש שעם מקל מטאטא אין לך טכניקה מושלמת כי שתעבוד עם מוט יהיה לך יותר איזון רק שיהיה לך קצת מושג לפני שלא תפגע בעצמך.
    בהצלחה
     
  19. 7 נק' מוניטין
    0
    EZ7

    EZ7 משתמש מתחיל

    EZ7
    הצטרף:
    ‏12/6/14
    הודעות:
    71
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    אוקיי
    סקוואטים אני עשיתי בבית בחודשיים האחרונים בלי מוט בכלל אבל אני אנסה עם מקל
    יש רק בעיה עם הדדליפט אי אפשר לעשות דדלפיט עם מוט ריק ממש, צריך קצת הגבהה לא?
     
  20. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    כעיקרון אתה צריך שהמוט יהיה 20 ס"מ מעל הריצפה שאתה עושה בבית פשוט אל תרד עד הסוף אבל שמור על כל העקרונות האחרים של מקל צמוד לגוף גב ישר תנועה מהעקבים וכו שאתה מגיע למכון אני ממליץ לך לעבוד עם פלאטה של 10 כל צד שהיא בגובה הזה ולאחר מכן לעלות משקל כל האחרים לא אמורה להיות לך בעיה , יש הבדל בין סקוואט עם מוט ובלי , לבצע בלי הרבה יותר קשה מכיון שבסקוואט המוט מאזן אותך
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...