ייעוץ עושה חיטוב דל פחמימה בקושי רואה שינוי

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י aQueue, ‏11/6/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    aQueue

    aQueue משתמש מתחיל

    aQueue
    הצטרף:
    ‏27/7/13
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    התחלתי מזמן עם חיטוב, לפני שלושה שבועות עברתי לחיטוב דל פחמימה על 1560 קלוריות, 160 חלבון, 70 שומן ובערך 74-85 פחמימות ביום
    ואני לא מרגיש שינוי, חוץ מירידה בנוזלים (הייתי בערך 74 וירדתי ל71.1 ואחרכ קצת ל70.7)קצת ורידים שאני רואה יוצאים וV שממש טיפה יותר בולט, אין מסתכל על תמונות שלי ואין שינוי...
    קודם כל זה ממש מאכזב, כי באמת קשה - אני מתבסס המון על ירקות ורוב היום אני בסדר אבל יש רגעים פשוט עם התקפי רעב!
    הקטע שמחר ויום שישי אני אמור לעשות העמסה, זה לא יהרוס לי עוד יותר? אני גם ככה לא מרגיש שינוי אז למה להעמיס?
    חשבתי על הקטע שאני צריך יותר שינה, אני אנסה להקפיד על זה, אבל מה לעשות? אני מתכנן שכל החיטוב יהיה 3 חודשים בסהכ עד סוף הקיץ.
     
  2. 3,319 נק' מוניטין
    0
    Rami R

    Rami R משתמש משקיע

    Rami R
    הצטרף:
    ‏23/9/12
    הודעות:
    2,330
    לייקים:
    1,135
    מין:
    זכר
    ירדת 3 ק"ג ב-3 שבועות. על מה אתה מתלונן? שזה לא בולט חיצונית? כבר עברת שקילה שבה לא נראתה ירידה?
    אירובי מבצע?
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    aQueue

    aQueue משתמש מתחיל

    aQueue
    הצטרף:
    ‏27/7/13
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    חוץ מהירידה הראשונית שהייתה של הנוזלים, כל מדידה שלי הייתה ללא שינוי חוץ מהמדידה של היום.
    עד עכשיו לא היה אכפת לי כי זה היו שבועיים הסתגלות אבל זה עדיין מטריד אותי עד שיש ירידה לעשות העמסה.
    אירובי יש לי פעמיים קראטה בשבוע לא עושה הרבה כי א ני במאזן מאוד נמוך ואין לי כבר מה להוסיף לתפריט מבלי לעלות בפחמימות
     
  4. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    כמה דברים 1. באדי בילדניג זה לא יומים לא חודשיים ולא שנה זה תהליך של שנים זה לא בא כזה בקלות וזה לוקח זמן אין מה לעשות אין פה קסמים אין דבר כזה אני רוצה חיטוב שלושה חודשיים לכל אחד זה זמן שונה כל אחד יורד בצורה שונה יש כאלה שצריכים חיטוב של חודשיים ויש כאלה שצריכים ארבעה כל אחד והגוף שלו לגבי קליטת שומן תעבוד כמו שצריך בלי הקצבת זמן מסיומת הכל יבוא ויעבוד לך אתה לא מתכונן עכשיו לתחרות. 2. תבדוק שוב שהתוכנית אימוני כוח שלך אכן מתאימה ויעילה למצב שלך , תבדוק שוב שאתה מכניס את כל הערכים שלך חלבון פחמימה ושומן ושהגירעון שלך אכן עומד בין 300-500 קלוריה ביום , שינה טובה צריכת מיים טובה וכן כל שאר הדברים האלה בנוסף לאימוני כוח נחמד ומשפר גם להוסיף קצת קרדיו בין לבין פעם פעמיים בשבוע ישפר משמעותית את החיטוב שלך ועוד משהו לגבי העמסה אני אישית לא מאוד אוהב את השיטה הזאת אני הייתי ממליץ לך לעבוד לאט ובזהירות בלי לשגע את הגוף לעלות קצת את הפחמימה ולהמנע משיטות העמסה(כל אחד ומה שהגוף שלו מגיב יותר טוב , ניסית משהו לא מרוצה תשנה נסה משהו אחר שאולי יהיה יותר אפקטיבי על הגוף שלך).3. יש גם אופציה להקל על התקפי הרעב עם שורפי שומן אם אתה מעוניין אני לא מדבר על חומרים כמו לדוגמא אפרדין \ קלן אלה כאלה שהם משתקי תאבון ומקלים על תחושת הרעב לי אישית מאוד עוזר לישמור על החיטוב
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...