ייעוץ תוכנית AB

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י yuvaletz, ‏9/6/14.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    yuvaletz

    yuvaletz משתמש מתחיל

    yuvaletz
    הצטרף:
    ‏9/6/14
    הודעות:
    29
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    איזה שילוב של שרירים בתוכנית AB יותר עדיף ?

    (מה שאני עושה עכשיו)
    A
    חזה
    יד קדמית
    יד אחורית
    בטן
    אירובי

    B
    רגליים
    גב
    כתפיים
    בטן
    אירובי

    או

    A
    חזה
    כתפיים
    יד אחורית
    בטן
    אירובי

    B
    גב
    רגליים
    יד קדמית
    בטן
    אירובי

    או

    A
    חזה
    יד אחורית
    רגליים
    בטן
    אירובי

    B
    גב
    יד קדמית
    כתפיים
    בטן
    אירובי
     
  2. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    AB תוכנית למתחילים (שנה עד שנה וחצי) התוכנית הכי מומלצת ויעילה למתחילים בכל סוג גם בילדינג גם ליפטינג זאת SS אז איזה סיבה ישלך לישבור תראש לבנות לעצמך תוכנית כזאת שיש אחת קיימת שגאון אנטומיה בנה לך ?
     
  3. 1 נק' מוניטין
    0
    yuvaletz

    yuvaletz משתמש מתחיל

    yuvaletz
    הצטרף:
    ‏9/6/14
    הודעות:
    29
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אז איזה תוכנית מומלץ לי לעשות ?
    אני מתאמן כבר 3 שנים ..
    ו AB פשוט תוכנית שנוחה לי כי אני עובד על 3 שרירים באימון ומתאמן 3 פעמים בשבוע
     
  4. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    שמע שלוש שנים זה המון זמן אם היית מנצל את השלוש שנים האלה בקריאה קצת היית יודע שאחרי שנה וחצי כבר עדיף פיצול יותר גדול ABC\ABCD יותר אפקטיבי שוב אני לא יודע כמה אתה מרים ואיזה תרגילים אתה עובד וכמה אתה שוקל ואת הנתנונים שלך בקיצור ממליץ לך לעבור לABC תרגילים מורכבים שלוש-2 תרגילים לקבוצת שריר להרים כבד ולהתחיל ליקרוא מאמרים יתן לך הרבה ידע באתר פה יש אחלה מאמרים מפורטים ומובנים אחרי שתיקרא אותם תבוא עם שאלות יותר אפקטיביות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/14
  5. 1 נק' מוניטין
    0
    yuvaletz

    yuvaletz משתמש מתחיל

    yuvaletz
    הצטרף:
    ‏9/6/14
    הודעות:
    29
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    הנתונים שלי:
    גיל: 19 וחצי
    גובה: 170 ס"מ
    משקל: 70 ק"ג

    אני עושה תוכנית AB כי זה הכי נוח לי אני לא יכול להתאמן יותר מ 3 פעמים בשבוע, אין זמן לצערי אז אני מתכוון להישאר באותה תוכנית אבל האם השילוב של השרירים שאני עושה ששלחתי בהודעה הראשונה הוא טוב ? או שכדאי להחליף ?
     
  6. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    תעשה abc שלוש פעמים בשבוע אני אישית אוהב חילוק של גב + קידמית , חזה + אחורית , רגליים + כתפים או שאתה יכול גם מומלץ גב + קידמית + כתפיים , חזה אחורית, רגליים גם אחלה חילוק לדעתי יהיה לך הכי טוב אבל שוב אם אתה אומר שזה מרגיש לך הכי יעיל והכי נוח לך ואתה מרגיש התקדמות עוף על זה אל תשנה את זה פשוט תעשה רוטציה של תרגילים תעבוד הרבה מורכבים לדעתי אחלה תוכנית ab זה baby lovers ss יש עליה מלא ביקורות טובות תכתוב בגוגל כנס לאשכול בבאדיבילדינג . קום תיראי מה אנשים מגיבים עליה אבל שוב לדעתי לא יעיל אחרי שלוש שנים להישאר בab הייתי ממליץ לך בחום לנסות abc ותירא איך זה משפיע עליך תרגיש ששה לא טוב לך תחזור לab אל תפחד לנסות דברים חדשים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/14
  7. 1 נק' מוניטין
    0
    yuvaletz

    yuvaletz משתמש מתחיל

    yuvaletz
    הצטרף:
    ‏9/6/14
    הודעות:
    29
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אחלה תודה רבה נראה לי בתור התחלה אני יתחיל משילוב שונה של השרירים נלך לפי מה שאתה אמרת חזה+אחורית+רגליים וגב+קדמית+כתפיים ידוע לי ששיגרה באימונים זה לא טוב תמיד צריך לגוון ולשנות, גם תרגילים אני מחליף כל חודשיים בד"כ אבל בכל זאת יש אילוצים ולצערי יותר מ 3 פעמים בשבוע לא יוצא לי עדיין להתאמן אבל אם ייצא מתישהו אז בכיף למה לא גם ABC אני ינסה באותה הזדמנות.
    וכן יש לי התקדמות עם התוכנית הנוכחית, נכון לעכשיו קצת פחות, גם אני בתוכנית חיטוב עכשיו אז בכלל אני לא מעמיס משקלים.
     
  8. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    תקשיב לא משנה מסה חיטוב אתה צריך להרים כבד פיצוצים go hard or go home בנוסף יש תוכניות למתחילים שגאוניפ הרכיבו לך אותה אל תסבך ונבנה לעצמך בשלבים יותר מתקדמים ואם תרצה יותר להשקיע תבנה לעצמך כמובן עם התייעצות אם אתה רוצה בכל זאת ab הbaby lovers באמת קטלנית היא דומה לss רק עם יותר שידרוגים אפציות להוסיף קצת תרגילים באמת תוכנית מעולה
     
  9. 1 נק' מוניטין
    0
    yuvaletz

    yuvaletz משתמש מתחיל

    yuvaletz
    הצטרף:
    ‏9/6/14
    הודעות:
    29
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    לפי מה שהבנתי בחיטוב אתה עושה יותר חזרות מאשר משקל וזה מה שאני עושה זאת הייתה הכוונה שלי בתקופה של מסה כמובן שאני מעמיס משקלים.
     
  10. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    שמע לדעתי זה בולשיט אומרים את זה בגלל שחזרות גבוהות יותר שורף קלריות חראטה אימון כוח זה אימון כוח ההבדל בין 15 חזרות ל5 חזרות במחינת שריפת קלריות הוא מזערי בנוסף אני לא חושב שזה אפקטיבי בכלל 15 חזרות לדעתי מתאים לאנשים בסייקל או אנשים מאוד גדולים שהרבה שנים בתחום אין בזה יותר מידי תועלת אני אישית מעדיף תמיד לשחק עם זה נגיד לתרגילים מורכבים לתת דגש לחזרות נמוכות ולעזר לעלות ל10\8\12 לא יותר מזה לעשות חלק וחלק כל הזמן רוטציה אבל לעבוד כל התרגילים מעל 8 חזרות לא יעיל בטח ובטח לגיל ולמשקל גוף שך
     
  11. 92 נק' מוניטין
    0
    Israel

    Israel משתמש מתחיל

    Israel
    הצטרף:
    ‏5/6/14
    הודעות:
    126
    לייקים:
    16
    מין:
    זכר
    3 ימים בשבוע זה מצוין לתוכנית כוח
    השאלה אם אתה עדיין יכול להתקדם מאימון לאימון או משבוע לשבוע בכל מקרה אם עדיין לא עשית תוכנית כוח ב3 השנים זה יהיה מאוד יעיל עבורך
    אם אתה חושב שאתה להתקדם מאימון לאימון לך על ss
    אם לא אז הלינראית שמאוד אהבתי או הטקסס שלדעתי היא קשה מדי (בהנחה שאתה עובד על משקלים כבדים )
     
  12. 1 נק' מוניטין
    0
    yuvaletz

    yuvaletz משתמש מתחיל

    yuvaletz
    הצטרף:
    ‏9/6/14
    הודעות:
    29
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אני בזמן הקרוב ישאר על AB אין לי זמן עכשיו לשנות תוכנית וללכת יותר מ 3 פעמים בשבוע אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים על התוכנית הזו שהיא למתחילים וכו' אבל היא הכי נוחה לדעתי והיא בנתה אותי מאוד טוב ואני ממשיך להתקדם איתה במשקלים השאלה שלי בכלל לא הייתה על להחליף תוכנית אלא לשפר את היעילות של התוכנית הנוכחית שלי אם זה שילוב שונה של שרירים נכון למקרה הזה
    ובקשר לחזרות זה מוכח לפחות על עצמי, לדעתך אולי זה חרטא אבל שאני בתקופת חיטוב ואני עושה יותר חזרות מאשר משקל אני רואה הבדל על הגוף שלי וכמובן בהרגשה שונה של השריר, עם יותר חזרות אני מרגיש שממש שהשריר מתעייף הרגשה שונה מהרמת משקלים כבדים יותר.
    אני כבר עושה את זה 3 שנים מחליף בין תוכניות כל 3-4 חודשים מסה-חיטוב-מסה-חיטוב ותאמין לי שיש התקדמות אני פשוט רוצה לייעל יותר את התוכנית שלי כמו שאמרתי קודם לא לשנות אותה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...