ייעוץ תכנית ab מהפורטל

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י avielsit, ‏9/6/14.

טוען...
  1. 7 נק' מוניטין
    0
    avielsit

    avielsit משתמש מתחיל

    avielsit
    הצטרף:
    ‏14/5/14
    הודעות:
    102
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    איך אני יודע שהתכנית באמת מתאימה לי?
    מטרה: חיטוב
    גיל 22
    גובה 1.73
    משקל 68
    משקלים: באנץ 70-80 סקוואט: 70 (חלש מאוד אני יודע זה) פרס 40 קילו
    דדליפט עובד על התכניקה כרגע

    1.לא חסר קצת דברים בתכנית הזו באנץ בשיפוע חיובי לדוגמא? דדליפט?
    2. רק סקוואט לרגליים זה מספיק?

    תודה מראש

    אה ולא להציע לי fbw אני לא מתחבר לתכנית הזו..
     

    קבצים מצורפים:

  2. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    אתה עושה SS?
     
  3. 7 נק' מוניטין
    0
    avielsit

    avielsit משתמש מתחיל

    avielsit
    הצטרף:
    ‏14/5/14
    הודעות:
    102
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    לא אחי אני עושה ab 4 פעמים בשבוע..
    חוץ מזה שאני בחיטוב ss דורשת כמות מזון שמתאימה לתקופת המסה..
     
  4. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    שמע א' SS מומלצת למסה זה אין ספק אבל גם מאוד יעילה בחיטוב למתחילים מהמשקלים שרשמת שאתה מרים אתה מתאמן מתחיל (שנה עד שנה וחצי) כמה דברים 1. הגוף זה לא רובוט על כל גוף משפיע דברים אחרים לכל אחד יש תרגילים שיותר יתאימו לו ותוכניות שיותר יתאימו לו אתה צריך לנסות וליראות מה עובד לך הכי טוב הצלחה בתחום הזה זה כל הזמן ניסוי וטעיה ליראות איפה לשנות לשפר כל הזמן בנוסף יש צורך להחליף תוכניות כל בערך 12 שבועות מפני שצריך לגרום לאפקט shok the muscles כדי שהשריר יגדל ולא יתרגל לתרגילים שאתה עושה.2. לגבה הוספת תרגילים לכל תוכנית שהיא במיוחד לAB ולזה שאתה מתחיל ושאתה לא נמצא בסייקל השריר שלך לא צריך כל כך הרבה תרגילים לקבל תגירוי שלו וזה אפילו יעט את התליך לעשות את זה 1-2 תרגילים מורכבים טובים לשריר יעשה את העבודה על אחת כמה וכמה שאתה בחיטוב ולא גודל אין צורך ביותר מידי תרגילים כשתתחיל להרים יותר כבד ותרגיש שאתה רוצה יותר מיקוד ויותר עבודה תעבור לABC-ABCD שאלו תוכניות ליותר מתקדמים שצריכים ורוצים לשים דגש יותר על כל שריר בנפרד (אם אתה מתעניין בבלידניג) 3. אף אחד לא יודע מה מתאים לך חוץ מעצמך אתה מכיר את הגוף שלך ואתה צריך ללמוד מה עובד הכי טוב בישבילך על ידי ניסוי וטעיה.4. והכי חשוב חיטובים הסוד להצלחה זה תפריט טוב ומחושב היטב , בחיטוב לא עולים מסת שריר אך יש צורך לישמור על מקסימום שריר קיים לדעתי הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לעבוד עם משקלי עבודה כבדים בחזרות נמוכות להוסיף אימון אחד או שנים של ארובי בשבוע ותפריט טוב יביאו אותך לתוצאות מקסימליות יש כאלו שיגידו שלעבוד בחיטוב יותר חזרות יותר טוב אני לא קונה את זה מכיון שאימון אנארובי שורפים מעט קלוריות גם בחזרות גבוהות וגם בחזרות נמוכות ההבדל מזערי ואין לו השפעה רבה על זה מה גם שחזרות גבוהות פחות גירוי לשריר במיוחד למתחילים שלא מרימים משקל כבד. מקווה שנתתי לך קצת מושג לסיכום המלצתי אליך זה דבר ראשון להשקיע בתפריט טוב הכי חשוב בחיטוב ולעבוד בתוכנית שקרובה לSS יביאו אותך לדעתי לתוצאות מקסימליות אין צורך בשלב הזה לתוכניות עמוסות פשוט לא יעיל יש את הbaby lovers ss שהיא לדעתי ממש טובה למתחילים גם לחיטוב גם למסה
     
  5. 7 נק' מוניטין
    0
    avielsit

    avielsit משתמש מתחיל

    avielsit
    הצטרף:
    ‏14/5/14
    הודעות:
    102
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    א' תודה רבה על התשובה המפורטת
    ב' הייתי שמח לדעת למה בעצם תכניות כמו ss או fbw טובות לחיטוב יותר מתכנית פיצולים?
    אני אגיד לך את האמת כשהחלתי להתאמן לפני שנה השתמשתי בתכנית abcd לא ידעתי כלום והקשבתי לעצות לא טובות..
    אחרי שאתה עושה תכנית כזאת לעבור פתאום לעבוד על תרגיל אחד לכל קבוצת שריר זה פשוט לא מסתדר לי בראש הגירוי שאני מרגיש באימון הוא אפסי לעומת מה שהרגשתי אז(שוב זאת הייתה טעות ואני מודע אליה)
    לכן תכניות כמו ss או fbw פשוט מוזרות לי ואני לא מרגיש שום גירוי לשריר
     
  6. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    חביבי אני הייתי בידיוק במצבך אני התחלתי בABC 6 פעמים בשבוע תוכנית לאנשים בסייקל חמישי כשלא הייתי בסייקל ולא הבנתי למה אין תוצאות והייתי מרגיש שאני ניקרע הסיבה לכך שאתה לא נותן לשריר מספיק מנוחה בתוכניות עמוסות כאלה והן תוכניות למתקדים או לאנשים בסייקל תרים בSS כבד מאוד שכבר מהסט הראשון יהיה לך קשה תאמין לי אחלה תוצאות יהיו לך ואתה יום למחרת תרגיש שעבדת למרות שלפעמים בתוכניות האלה לא מרגישים שמוצאים ת100 % הן הכי אפקטיביות להתחלה אין צורך בהרגשה שסחתת את השריר בשלב זה שוב תשקיע בתפריט זה הסוד תתעמק בזה המון שאתה בידיוק על הערכים שך 70 % תוצאות זה תזונה אל תישכח
     
  7. 7 נק' מוניטין
    0
    avielsit

    avielsit משתמש מתחיל

    avielsit
    הצטרף:
    ‏14/5/14
    הודעות:
    102
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    תודה אחי אפשר להגיד שפתחת לי את הראש קצת..
    שאלה אחרונה אתה אומר שעדיף לעשות ss מאשר fbw שוב בגלל החיטוב והכמות מזון הקטנה..
    אגב התפריט שלי מסודר בזה אין דאגה..
     
  8. 379 נק' מוניטין
    0
    Stav Shy

    Stav Shy משתמש פעיל

    Stav Shy
    הצטרף:
    ‏5/3/14
    הודעות:
    511
    לייקים:
    84
    מין:
    זכר
    שמע אני לא יודע מזה מסודר במחינתך.. אבל אם אתה אומר אני איתך FBW אני אישית מאוד לא אוהב לבחורות זה יותר מתאים לדעתי זה לא אפקטיבי לבאדי בילדינג בשום צורה שהיא . SS שלוש פעמים בשבוע AB מתחלף לדעתי הכי אפקטיבי להתחלה תוסיף לזה עוד פעמים בשבוע או פעם אחת ארובי טוב של איזה 45 דק יעשה את העבודה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/14

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...