ייעוץ חלבון + קריאטין

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י k1235``, ‏9/6/14.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    k1235``

    k1235`` משתמש מתחיל

    k1235``
    הצטרף:
    ‏3/5/14
    הודעות:
    4
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    שלום,
    אני מתחיל לצרוך אבקת חלבון ולפי מה שקראתי אני צריך לקחת 2 גרם לכל קילו
    אני שוקל 93 אז הכמות שאני צריך היא 186 גרם בכל יום החישוב נכון?
    כמו כן האם לפצל את הכמות לבוקר וערב?
    לצרוך את אותה הכמות גם ביום ללא אימון?

    בנוסף אני רוצה לשלב צריכת קריאטין ובשלב העמסה אני צריך לצרוך 0.3 לכל ק"ג סה"כ 27.9 גרם
    ובשביל ספיגה טובה יותר אני צריך להוסיף סוכר ענבים 0.8 לכל קילוסה"כ 74.4 גרם
    אני יכול לשלב את הכל ביחד בשייק?
    זה לא יוצא שייק במילה מידי שיק 300 גרם של מרכיבים?
    בנוסף סוכר ענבים אני צריך לשלב פחממה?

    אשמח לכל פרט מידע ועזרה בנושא

    תודה רבה
     
  2. 751 נק' מוניטין
    0
    Vile

    Vile משתמש קבוע

    Vile
    הצטרף:
    ‏26/1/14
    הודעות:
    1,071
    לייקים:
    373
    מין:
    זכר
    החישוב של החלבונים מוטעה.
    זה מה שהחברות והמגזינים רושמים לך כדי לגרום לך להאמין שזאת הכמות שאתה באמת צריך.
    לא ראו שיפור באנאבוליזם אצל ספורטאים שהכניסו יותר חלבון.
    אפשר לעלות במסה גם עם 120 גרם חלבון.

    בשביל ספיגה יותר טובה של הקריאטין אפשר לשלב 5 גרם דקסטרוז (סוכר ענבים).
    סוכר ענבים הוא בעצמו פחמימה, אין צורך לשלב פחמימות.
    חלבון + קריאטין + 5 גרם דקסטרוז = יעשו את העבודה שלהם כמו שצריך.

    עזוב העמסה, פשוט תקח כל יום 5 גרם.
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    k1235``

    k1235`` משתמש מתחיל

    k1235``
    הצטרף:
    ‏3/5/14
    הודעות:
    4
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אז כמה חלבון לקחת?
    2 סקופים ביום? (50 גר׳) חלבון
    לחלק את זה לבוקר וערב?

    לגבי הקריאטין אני התחלתי בהעמסה כמה פעמים ביום אני לוקח כפית (5 גר׳)

    כרגע אין לי סוכר ענבים מה לאכול אחרי שאני שותה את זה?
    אפשר להוסיף את הקריאטין לכוס נס קפה ?

    תודה
     
  4. -39 נק' מוניטין
    1
    amisigal

    amisigal מושעה

    amisigal
    הצטרף:
    ‏17/1/14
    הודעות:
    140
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    אין שום סיבה לקחת בערב/לפני שינה עם זה לא casein שעה / שעה וחצי לפני שאתה הולך לישון תוכל משהו.. תיקח פעם בבוקר בגלל שבבוקר איך שאתה קם אתה קם מצום יחסית ארוך של הלילה והחלבון שאתה לוקח לא צריך להתעכל והולך ישר לשריר אז בבוקר זה מצוין ואחרי אימון..

    לגבי הקריאטין 5 גרם ביום זה בסדר גמור אפשר אפילו 10 לפני אימון ואחרי אימון.. או בבוקר ולפני אימון..
     
  5. 4,489 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש משקיע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,578
    לייקים:
    1,763
    מין:
    זכר
    לא צריך סוכר ענבים, זה נטו סוכר מיותר שיקפיץ אינסולין. לא יעזור לספיגה של הקריאטין.
    חלבון תשתדל לפלג בכל הארוחות(חלבון מלא כמובן) וקריאטין 5 גרם כל יום.
     
  6. 751 נק' מוניטין
    0
    Vile

    Vile משתמש קבוע

    Vile
    הצטרף:
    ‏26/1/14
    הודעות:
    1,071
    לייקים:
    373
    מין:
    זכר
    ???????????
    זאת המטרה, אתה יודע.
    מקפיצים בכוונה את האינסולין כדי שיספג יותר קריאטין בשריר.
     
    omerh84 אוהב/ת את זה.
  7. 0 נק' מוניטין
    0
    k1235``

    k1235`` משתמש מתחיל

    k1235``
    הצטרף:
    ‏3/5/14
    הודעות:
    4
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    לא הבנתי..
    כמה חלבונים לקחת ביום ובאיזה חלוקה?
    תודה
     
  8. 751 נק' מוניטין
    0
    Vile

    Vile משתמש קבוע

    Vile
    הצטרף:
    ‏26/1/14
    הודעות:
    1,071
    לייקים:
    373
    מין:
    זכר
    פשוט תגיע למעלה מ- 120 גרם חלבון ביום.
    אין צורך להכניס 180 גרם חלבון.
     
  9. 4,489 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש משקיע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,578
    לייקים:
    1,763
    מין:
    זכר
    סוכר ענבים לא תורם לזה, זה נטו סוכר וקלוריות מיותרות. אפשר לאכול במקום פרי כמו בננה שלא זה יקפיץ את האינסולין ומכיל קצת ויטמנים מאשר להכניס קלוריות מיותרות מסוכר ענבים.
     
  10. 751 נק' מוניטין
    0
    Vile

    Vile משתמש קבוע

    Vile
    הצטרף:
    ‏26/1/14
    הודעות:
    1,071
    לייקים:
    373
    מין:
    זכר
    אבל המטרה היא כן להקפיץ את האינסולין.
    גם פירות מקפיצים אינסולין, לידיעתך.
    אבל עדיף סוכר ענבים כי הוא מקפיץ את האינסולין הרבה יותר גבוה מאשר פירות וזאת בידיוק המטרה.
     
  11. 11,049 נק' מוניטין
    0
    Rhino

    Rhino מושעה

    Rhino
    הצטרף:
    ‏5/5/13
    הודעות:
    3,945
    לייקים:
    3,425
    מין:
    זכר
    תיקח כמה אבקת חלבון שאתה צריך כדי להגיע לערכים הסופיים שלך בכל יום.
    תוסיף את הקריאטין למה שבא לך, רק קח 5 גר' כל יום
     
  12. 4,489 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש משקיע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,578
    לייקים:
    1,763
    מין:
    זכר
    זה HEAVNLYFLOW מFXP נכון?
    לא לכל פרי יש ערך גליקמי גבוה, זה שהם מכילים סוכר לא אומר שהם יקפיצו את האינסולין. למשל בננה ותפוח בעלי ערך גליקמי נמוך.
    ולהקפיץ אינסולין לא עוזר לשום ספיגה, זה נטו לעלות את רמת הסוכר באדם ולגרום לאגירת שומן מיותר.
    אם אתה חושב שלהקפיץ אינסולין על ידי סוכר ענבים מייעל ספיגה של קריאטין אתה יכול באותה מידה להשתמש בסוכר לבן.
    אבל אם אתה סתם מתעקש להשתמש בזה, תעשה את זה לפחות אחרי אימון שיהיה שימוש לאנרגיה הזאת.
    סוכר ענבים לא תורם בשיט לספיגה נקודה.
     
  13. 751 נק' מוניטין
    0
    Vile

    Vile משתמש קבוע

    Vile
    הצטרף:
    ‏26/1/14
    הודעות:
    1,071
    לייקים:
    373
    מין:
    זכר
    כן, איך ידעת?

    Insulin acts on its target cells to increase uptake and storage of key muscle-building nutrients. Insulin increases nutrient transporters to shuttle glucose andAmino Acids into the muscle cell, while preventing the catabolism of those nutrients stored as carbohydrates, protein, or fat.

    As such, an increase in insulin levels creates an optimal anabolic environment favorable to muscle growth. Manipulating this natural metabolic response is all the more critical immediately after your workout.

    הערך הגליקמי של פירות הוא לא בהכרח נמוך, הוא בינוני על הגבול הגבוה.
    כל סוכר שאתה מכניס יקפיץ לך את האינסולין לרמה מסויימת, אפשר גם להכניס סוכר לבן אבל הערך הגליקמי של סוכר ענבים יותר גבוה.
    ככל שיש לך זרימה יותר גבוה של אינסולין, כך העברת המרכיבים לשריר תהיה יותר "מבטיחה".


    בנוסף לכך, מצאתי לך סרטון הסברה על כך שאינסולין סוחב מרכיבים מזינים כגון חומצות אמינו, קריאטין וכו'...
    בשבילך, אני גם אחסוך לך זמן ואגיד לך לדלג ל- 2:25.

     
  14. 4,489 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש משקיע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,578
    לייקים:
    1,763
    מין:
    זכר
    למה אני לא מופתע שזה אתה..אני זוכר איך השפילו אותך שפרסמת תמונות לא שלך :faceplam:
    כל מאכל עם פחמימה יעלה את הסוכר בדם, אבל זה תלוי במאכל. שאומרים "להקפיץ" אינסולין אומרים כי רמת הסוכר בדם עולה במהירות ומתכוונים לזה כשאוכלים מאכלים שיעלו לך מהר את רמת הסוכר בדם כמו סוכר ענבים.
    ובאמת אחי? אתה מראה לי הסבר של מקדם מכירות של תוספי תזונה? כל האנשים האלה יגידו הכל בשביל למכור מוצרים, כי בסופו של יום זאת המטרה שלהם.
    חלקם יגידו שזה עוזר לייעל ספיגה של קריאטין וחלקם יגידו שזה עוזר לחומצות אמינו וכו'..
    אתה יכול לקחת קריאטין עם מים/סוכר זה לא משנה את הספיגה, רק שעם תיקח עם סוכר אתה תוסיף קלוריות מיותרות שכמובן לגוף לא יהיה צורך בהם.
    בכל מקרה, תקרא - http://www.seannal.com/articles/supplementation/how-take-creatine.php
    הסבר קצרצר ומתומצת.
     
  15. 751 נק' מוניטין
    0
    Vile

    Vile משתמש קבוע

    Vile
    הצטרף:
    ‏26/1/14
    הודעות:
    1,071
    לייקים:
    373
    מין:
    זכר
    1. אף פעם לא פירסמתי תמונות באינטרנט, גם לא שלי.

    2. כנראה שאתה לא הבנת את הבסיס של האינסולין.
    3. מה יעזור למוכר להגיד לך להכניס סוכר כדי להזרים אינסולין? איזה קידום הוא מקבל מזה? הוא לא מוכר סוכר.

    המרצה שלי לפיזיולוגיה הרצה לנו על האינסולין במשך 8 שעות.
    סיכום במשפט אחד, כשיש לך זרם אינסולין, יש "צינור" שמתחיל מהקיבה ומתחבר לממברנות של השריר.
    עכשיו לפי ההיגיון, מה זה אומר שיש לך צינור שמוביל לממברנות של השריר? שאת המרכיבים המזינים הגוף יוביל לשרירים דרך צינור האינסולין.

    מקווה שעכשיו זה יותר ברור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/14
  16. 4,489 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש משקיע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,578
    לייקים:
    1,763
    מין:
    זכר
    אל תתחמק מהאמת בחור, אתה פרסמת תמונה בחתימה בFXP והעמדת פנים שזה אתה, עד שחשפו אותך ובחרת מהפורום :161bd:
    אתה ממשיך להתווכח סתם, זה נטו סוכר שלא יעזור לך בכלום. קלוריות מיותרת ולא מייעל שום ספיגה כי הקריאטין נספג גם ככה......
    תצרוך סתם סוכר מיותר, אין לי מה להגיד לך יותר :)
     
  17. 751 נק' מוניטין
    0
    Vile

    Vile משתמש קבוע

    Vile
    הצטרף:
    ‏26/1/14
    הודעות:
    1,071
    לייקים:
    373
    מין:
    זכר
    אף פעם לא פירסמתי תמונה שלי או של מפתח גוף אחר באף פורום.
    ב- FXP קיבלתי באן על פירסום אתרים מחו"ל.
    --
    הקריאטין לא נספג "גם ככה".
    אני עשיתי את החלק שלי, הבאתי מחקרים, מאמרים, סרטונים שמוכיחים את הפעולה של האינסולין.
    אבל אתה אטום והולך ראש בקיר, אולי בגלל זה אתה נשאר קטן.
    ראיתי אותך מגיב בנושאים אחרים לגבי לחמים, ירקות וכו'... ואני פשוט בשוק מכל השטויות שאתה זורק בפורום הזה.
    אתה מטעה אנשים ומשבש להם תוצאות.
     
    omerh84 אוהב/ת את זה.
  18. 4,489 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש משקיע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,578
    לייקים:
    1,763
    מין:
    זכר
    אתה ממשיך לשקר, ובפועל שנינו יודעים שזה נכון.
    אתה קיבלת באנים בין היתר מפרסומים בחול.
    כשאתה מציג בפני אופציה של לקיחת קריאטין עם מים/סוכר, אני רואה פה נזק מול תועלת.
    ונגיד וסוכר עוזר לספיגת הקריאטין כמו שאתה חושב, הקראטין בכל זאת ייספג גם אם תצרוך אותו במשקה עם מים.
    אז למה לצרוך סתם סוכר מיותר שלא תורם בשיט+קלוריות מיותרות+מקפיץ אינסולין סתם(שגורם גם לאגירת שומן) אם אפשר לצרוך את זה בדרך פשוטה על ידי זה שאפשר לשתות את זה עם מים???
    ככה שאם תיקח את זה עם סוכר ענבים, אתה תקבל סתם קלוריות מיותרות(נזק) וזה לא יעזור לך בשיט(תועלת - אין!).
    תמשיך לקחת סוכר מיותר עם קריאטין ולהיות בור. ואיזה שטויות רשמתי פה? לידיעתך אני תחת השגחה של בילדר רציני בארץ ככה שלא נראלי שאני זורק שטויות בפורום הזה :)
    דרך אגב התמונה הזאת מוכרת לך? http://img.youtube.com/vi/w4cv1ivziBw/0.jpg
    מצחיק להיזכר בזה :s29:
    (זאת התמונה שהוא שם בחתימה בFXP וטען שזה הוא..אין גבול לטיפשות).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/6/14
  19. 12,181 נק' מוניטין
    0
    hanan

    hanan משתמש משקיע משתמש כבוד

    hanan
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏9/3/12
    הודעות:
    7,870
    לייקים:
    4,423
    מין:
    זכר
    אתה מבין ש 2 גרם לקילו, כולל גם את האוכל שאתה אוכל? גבינה, חזה עוף, טונה וכד', אבקת החלבון משלימה לך את הערכים, לא צורכים 200 גרם חלבון מהאבקה.
     
  20. 5,119 נק' מוניטין
    0
    yogevnn

    yogevnn משתמש משקיע משתמש כבוד

    yogevnn
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏31/10/13
    הודעות:
    7,923
    לייקים:
    2,086
    מין:
    זכר
    הפסקתי לקרוא באיזה שהוא שלב כי כתוב כאן יותר מדי דברים מטעים ופשוט לא נכונים.

    כדי שיהיה סדר.

    2 גרם חלבון לקילוגרם גוף, כמובן גם מהאוכל לא רק מהאבקה (!) אבקה באה לעזור להגיע לערכים, אם אתה מגיע גם מהאוכל אז לא צריך אבקה.

    קריאטין 5 גרם ביום בלי העמסות ובלי שום סוכר ענבים ושטויות כאלה.

    ראיתי כל מני עניינים שנכתבו כאן על קזאין ולאכול לפני השינה אחרי הבוקר, תפסיקו להתעסק בשטויות זה ממש לא חשוב אם זה קזאין או מי גבינה ומתי צרכתם. מה שחשוב זה הערכים בסוף היום
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...