אחר שאלה מעניינת לגבי כמות חלבון יומית

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י קפטן קקי, ‏4/10/08.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    אפשרי שגוף של אדם מס'1 יעשה שימוש ביותר חלבון למטרות בניית שריר מאשר גוף של אדם מס'2 כאשר לשניהם נתונים זהים מבחינת גובה,משקל ואחוז שומן?

    דוגמא:
    אלון שוקל 60 קילו 10% שומן 1.70 גובה ואוכל 2ג' חלבון פר קילו
    יוסי שוקל 60 קילו 10% שומן 1.70 גובה ואוכל 2.5-3ג' חלבון פר קילו

    אפשרי שיוסי "יגדל" יותר בגלל צריכה מוגברת של חלבון ואלון אם ינסה את הדיאטה של יוסי לא יפיק ממנה אותן התוצאות?
     
  2. 65,798 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    78,153
    לייקים:
    8,287
    מין:
    זכר
    YEP , גנטיקה וסינטוז חלבון , אני חושב שההבדלים אבל יהיו מינורים אם מתחשבים רק בקטע של הסינטוז חלבון , יש עוד המון דברים מעבר. [ד"א בכמויות שהזכרת לא נראה לי שיהיה הבדל אם בכלל]
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    שווה לבדוק דבר כזה כאינדיווידואל? לתת לעצמי לרוץ על חודש-שיים של חלבון גבוהה ולראות איך זורם לי?
     
  4. 65,798 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    78,153
    לייקים:
    8,287
    מין:
    זכר
    ממחקרים שראיתי מעל 2 גרם לא היה שום הבדל סטטיסטי בין המתאמנים , לא חושב שאתה תיהיה מיוחד אבל שווה לנסות תמיד :79nb:
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    ו2.5 זה עדיין בטווח ה"בסדר" מבחינת נזק לטווח ארוך ?(אני זוכר שדובר רק על 3-4ג' חלבון פר קילו שעלול לגרום לנזק)
     
  6. 1,163 נק' מוניטין
    0
    prUser

    prUser משתמש פעיל

    prUser
    הצטרף:
    ‏2/10/08
    הודעות:
    699
    לייקים:
    0
    כל דיבורי ה"פר קילו" האלה, זה משקל גוף או משקל גוף נקי LBM ?
     
  7. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    נתונים זהים אחד לאחד פרוזר
     
  8. 65,798 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    78,153
    לייקים:
    8,287
    מין:
    זכר
    במחקרים מדובר על משקל גוף , יש כאלה (כמו לייל) שמדברים רק על LBM , ההפרשים הם 20-30 גרם לפה או לשם לא קריטי , תחשב לפי משקל גוף..

    קורן הטווח הבטוח הוא ~4 גרם פר קילו שבטח ובטח אין סיבה לעלות לשם , היה גם רק מחקר אחד כזה שראיתי וגם הוא מוזר שבין היתר מראה על ספיגה של חלבון בשעה על ידי הכבד אבל גם שם זה היה חלבון הידרו.
     
  9. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    קיצר אני חושב מעכשיו לתת עלייה בחלבון שכרגע נמצא על 1.8-2.2 ליום תלוי איך יוצא לי.. אני אתסף קלוריות בחלבון (קיצר החזה עוף בארוחת צהריים הולך לשקול הרבה יותר) ונראה איך זה מסתדר לי
     
  10. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    כמובן תוריד בפחמימות כדי שתראה שהעליה באמת באה מהחלבון...
    וגם שינית תוכנית אז שתדע שהעליה יכולה לבוא גם כתוצאה מזה.
    שלא תחשוב שהוספת חלבון ובגלל זה אתה גדל יותר
     
  11. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    צודק, זה קשה מאוד לשים ת'אצבע ולראות מה באמת גרם לשינוי, אבל אני גם רוצה לבדוק אם אני יעלה עם פחות נוזלים אם אני אקצץ פחמימה ואעלה חלבון כי אני נוטה לצבור המון נוזלים בתקופת מאסה :RockOn:

    בכל אופן אני חושב שזה לא יהיה דיאטה קבועה כי כבר מזמן אני לא מחשב גרמים לכאן או לשם אז פשוט יצא לי בימים מסויימים לאכול יותר חלבון ובימים אחרים יותר פחמימה :s47: מעניין איך זה אם בכלל ישפיע
     
  12. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    סביר להניח שבאמת תצבור פחות נוזלים, השאלה היא אם זה באמת משנה
     
  13. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    רק מבחינה ויזואלית כמובן :victory:
    ככה או ככה אני חושב שפשוט אני הרבה יותר זורם עם התזונה בתקופה הנוכחית מאשר בתחילת הדרך כי אין לי שחור או לבן אלא המון גוונים של אפור באמצע :s28: אז יהיה מעניין לראות איך המאסה הזאת תזרום.. אחרי הכל עניין של ניסוי וטעייה :s28:
     
  14. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש פעיל משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    2 גרם כפול מסה רזה זה מספיק
     
  15. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    תקרא את הדיון לפני שאתה מגיב :s59:
     
  16. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש פעיל משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    קראתי, אתה מתעסק בשטויות, אתה בסייקל שאתה צריך לחשב ולצרוך פי 3 חלבון ?
    עם כל החלבון הלא מלא שאתה צורך ביום (ואני בטוח שאתה לא מחשב אותו) אתה מגיע גם ככה לכמויות שרשמת.
     
  17. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    דווקא חישבתי את כל החלבון הלא מלא כשבניתי את הבסיס לתפריט, וזה יצא 2 פר קילו ואני הכי רחוק בעולם מהלתעסק בקקה שכולם אוהבים לזרוק בשנייה שמישהו בא ושואל שאלה מתוך התעניינות...
    בכל מקרה אני ממש לא מחשב גרמים של חלבון או פחמימה לפה ולשם רק משתדל להגיע לסה"כ היומי שאני צריך וזהו
     
  18. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    יש לך פי 2 חלבון [כולל לא מלא] בתפריט?
    יש לי בערך פי 1.6 מלא [פי 1.9 ביום אימון] ובסה"כ פי 3 וביום אימון אפילו פי 3.5
    אין מה לעשות כשאתה על כ"כ הרבה גרם פחמימה ..
     
  19. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    כן נו, זה ממילא יעלה ברגע שאני אוסיף עוד פחמימות... בגלל זה שום דבר לא מטריד אותי אני כבר לא סופר כ"כ כמה אכלתי ביום נתון רק משתדל להגיע לכמות וזהו, סה"כ 100ג' חזה עוף, כוס חלב, חצי סקופ חלבון, קופסא טונה וקופסא קוטג' והגעתי לסה"כ היומי שאני צריך, כל השאר מגיע מהפחמימות
     
  20. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    גם אצלי בערך:
    170 גרם חזה הודו, 400 מ"ל חלב, 3\4 סקופ חלבון, קופסאת טונה וביצה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...