ייעוץ תזונה בזמן קרוספיט

הנושא בפורום 'קרוספיט/Crossfit' פורסם ע"י Dimon, ‏4/1/14.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    Dimon

    Dimon משתמש מתחיל

    Dimon
    הצטרף:
    ‏4/1/14
    הודעות:
    63
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אני כבר מבולבל לגמרי. איזה תפריט אני צריך בזמן אימוני קרוספיט? 4 פעמים בשבוע.
    מאזן קלוריות חיובי? נטרלי? שלילי? המטרה שלי זה גוף פונקציונלי ובניית כושר גופני ללא השמנה. ( שמירה על אחוז שומן נמוך). גם בקרוספיט אני צריך תקופות מאסה ותקופות חיטוב?
    אני לא מחפש את המאסה יותר את הכושר והחיטוב... פחמימות? כן ? לא? דל פחמימות?
     
  2. 26 נק' מוניטין
    1
    A.B.S

    A.B.S משתמש מתחיל

    A.B.S
    הצטרף:
    ‏16/12/13
    הודעות:
    83
    לייקים:
    20
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    קרוספיט כפר סבא
    Eat meat and vegetables, nuts and seeds, some fruit, little starch and no sugar. Keep intake to levels that will support exercise
    .but not body fat.​
    זהו המשפט שמסכם תזונה נכונה בקרוספיט לפי גרג גלסמן המייסד של קרוספיט.
    בדרך כלל מה שמאמני קרוספיט אמרו לי לגבי תזונה שהם לא ממליצים לי לעבוד לפי מאסה חיטוב אלא להישאר על אחוז שומן נמוך.
    תאכל בכל ארוחה חלבון כלשהו שבגודל היד, ירקות ומקור שומן שבערך בגודל האגודל.
    אבל תזכור שאתה עושה הרבה ספורט ושורף קלוריות אז אין לך סיבה לפחד מלהשמין אם אתה תאכל לפי המשפט ותנסה לאכול בעיקר אוכל פחות מעובד, לא לאכול מוצרים עם 0 אחוז שומן- לאכול טבעי:)
    וכמובן אם תעשה פה ושם ארוחת צ'יט זה לא נורא:79nb:
     
    GuyBP אוהב/ת את זה.
  3. 1 נק' מוניטין
    0
    Dimon

    Dimon משתמש מתחיל

    Dimon
    הצטרף:
    ‏4/1/14
    הודעות:
    63
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    זה יעליב את מתאמני הקרוספיט אם אני יאמר שלפי דעתי זה בולשיט?
     
  4. 26 נק' מוניטין
    0
    A.B.S

    A.B.S משתמש מתחיל

    A.B.S
    הצטרף:
    ‏16/12/13
    הודעות:
    83
    לייקים:
    20
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    קרוספיט כפר סבא
    שמע מעליב זה לא תעשה מה שאתה מוצא לנכון.
    אם אתה מחפש דיאטה יותר ספציפית יש את הZONE DIET שזוהי הדיאטה המומלצת בtraining manual של קרוספיט, אני מזהיר שזו דיאטה קשה מאוד להתמיד בה. העקרון שעליה הדיאטה עובדת היא שליטה באינסולין במשפט אחד.
    בהצלחה:)
     
  5. 1 נק' מוניטין
    0
    Dimon

    Dimon משתמש מתחיל

    Dimon
    הצטרף:
    ‏4/1/14
    הודעות:
    63
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אתה מקפיד על הדיאטה הזאת? אם כן כמה זמן? איך אתה צובר מספיק פחמימות? כמה אגוזים ובשר לעזאזל צריך לאכול ביום? אני מתלבט מאוד בקשר לדיאטה הזאת... מצד אחד אני מחפש דיאטה מסויימת לספורט הזה מצד שני המאמן שלי בקרוספיט משתמש בקריאטין ואבקות חלבון והבן אדם תותח ולא נראה לי שקריאטין ואבקות חלבון תופסים את כל העניין הזה...
     
  6. 19,890 נק' מוניטין
    0
    leftyland

    leftyland משתמש משקיע משתמש כבוד

    leftyland
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/3/09
    הודעות:
    2,798
    לייקים:
    372
    מין:
    זכר
    1. לדעתי, אין צורך לאכול לפי "זון", אלא להכניס לגוף חלבונים, פחמימות ושומנים שיתמכו במטרות שלך ויתאימו להרכב הגוף שלך. כמה בדיוק אתה תצטרך לנסות על עצמך, אבל נקודת התחלה טובה תהיה בערך 1.8 גרמים חלבון לכל משקל גוף, ~100 גרם פחמימה ו- 80-100 גרם שומנים.
    2. מי שמתאמן בקרוספיט שלא למטרות תחרותיות או הישגיות כלשהן לא חייב לצרוך תוספים כגון אבקות חלבון וקריאטין. מי שכן מתאמן למטרות האלה מבין שלפעמים צריך להתפשר קצת בתחומים מסויימים כדי להשיג את המטרות שלו.
    3. מי זה המאמן שלך?
     
  7. 80 נק' מוניטין
    0
    אלי אלבאום

    אלי אלבאום משתמש מתחיל

    אלי אלבאום
    הצטרף:
    ‏5/1/14
    הודעות:
    55
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    מתאמנים יותר מתקדמים שעוסקים קבוע באימונים אינטנסיביים כמו קרוספיט, צריכים לצרוך חלבונים במהלך היום לא רק אחרי אימון.

    תצרוך בבוקר מנה מזינה עם חלבונים ופחמימות.
    לאחר אימון תשתה שייק חלבון,
    תאכל בארוחת צהריים הרבה ירקות (מלפפון, עגבניות, בצל, שום, חסה)

    גם עם אתה לא רוצה לגדול במסה, בכל זאת תאכל פחמימות, אבל לא ממש הרבה.
    תשתדל לרוץ כדי גם לא לגדול במסה (3 אימוני ריצה, של 1 אינטרוולים, 1 ריצה למרחק X בקצב סביר, ועוד אימון עליות או ריצה בקצב משתנה למרחק ארוך). אל תוותר על אימוני אינטרוולים, הרבה נוטים לחשוב שאימון אירובי(ריצה למרחק מסוים בקצב סדיר ובינוני) מרזה יותר וזו טעות.
     
  8. 11,181 נק' מוניטין
    0
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    אני חושב שלהתעסק בתזונה "מיוחדת" זה שטויות, מצד שני אני ממליץ בקרוספיט לצרוך כמה שפחות פחמימה ככל שתדירות המטקונים עולה. ההתאוששות מהמטקונים בדיאטת דלת פחמימות היא הרבה יותר טובה מבדיאטה עם הרבה פחמימה. מנסיון.... או לפחות על עצמי זה ככה.
     
  9. 80 נק' מוניטין
    0
    אלי אלבאום

    אלי אלבאום משתמש מתחיל

    אלי אלבאום
    הצטרף:
    ‏5/1/14
    הודעות:
    55
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    זה נכון, כי בעצם כשהשריר מתפרק הוא צריך חלבון, וכשאתה צורך חלבון מיד לאחר אימון ובמהלך היום (ויושן טוב כמובן) השריר נבנה מהר וטוב, אבל פחמימות גם מרכיב חשוב לא לוותר עליו.


    במידה ואתה רץ, תאכל יותר פחמימות לאחר ולפני הריצה. (ריצה שורפת פחמימות/שומנים)
     
  10. 1 נק' מוניטין
    0
    Dimon

    Dimon משתמש מתחיל

    Dimon
    הצטרף:
    ‏4/1/14
    הודעות:
    63
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    היחס של ה40 אחוז פחמימה 30 אחוז חלבון ו30 אחוז שומן זה לא טוב? זה יוצא לי 200 פחמימות ביום. יוצא לי 150 גרם חלבון ו70 גרם שומן. יותר מידי? תפריט לא טוב? לשנות את זה ל100 גרם פחמימה 100 גרם שומן וחלבון *1.8 מהמשקל גוף?
     
  11. 80 נק' מוניטין
    0
    אלי אלבאום

    אלי אלבאום משתמש מתחיל

    אלי אלבאום
    הצטרף:
    ‏5/1/14
    הודעות:
    55
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    אני לא כל כך מתעסק במספרים, אבל כן, תגביר את רמת החלבונים, לא יותר מדי.

    מיד לאחר אימון קרוספיט תצרוך 25/30 גרם חלבון.

    יש במנה של אבקת חלבון, או בגביע שלם של קוטג'
    --- עידכון הודעה, ‏8/1/14, תאריך ההודעות המקורית: ‏8/1/14 ---
    אימוני התנגדות בעיקר דורשים חלבון כמה שיותר מהר לאחר סיומו, וכך השריר יבנה יותר טוב. והתאוששות תשתפר.

    בנוסף לזה תצרוך מגנזיום וB6 (ממזון או תוסף תזונה), זה יגביר את תהליך הספיגה של החלבון, פחמימות בשריר. וישפר תוצאות והתאוששות.

    תשתה תה ירוק (לפחות 250 מ"ל ביום) שיגביר את קצב חילוף החומרים וגם יסייע באימונים והתאוששות.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...