תוכנית האימונים שלי

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י The tea time, ‏30/9/08.

טוען...
  1. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    פעילות גופנית מהווה חלק אינגרלי מדרך החיים שלי. זה סוג של תרפיה עבורי.
    אני משלבת אימונים במישור הפיזי והרוחני באחד.
    במישור הפיזי, אני מבצעת פעילות אירובית הכוללת ריצה בשטח פתוח כמדי בוקר ושחייה בבריכה פעמיים בשבוע.
    בנוסף, אני מתרגלת הרבה מתיחות שונות באיברים מסויימים בגוף כדי לשפר את יכולת הגמישות והתנועה.
    כמו כן, מתאמנת רצינית בסטודיו לאומנויות לחימה באומנות הנקראת נינג'יטסו. האימונים כוללים קרב, טכניקות בעיטה והפלה, התגוננות, שימוש בכלי נשק ועוד.
    יש דגש על אקרובטיקה, טיפוס, זחילה וכו'. (מזכיר ממש אימונים צבאיים).

    במישור הרוחני אני מתרגלת יוגה ואייקידו. זה עזור לי לאזן את הנפש ולהיות אדם יותר רגוע, שקול, החלטי ועוד הרבה דברים כאלה ואחרים.

    האייקידו משמש אותי גם כדי ללמוד הגנה עצמית. אני לומדת את זה בנוסף לנינג'יטסו. (זו תוכנית משולבת)

    זה הכל.
    אין אימונים אנאירוביים.
    עם מה שיש לי כרגע אני שומרת על משקל תקין, גוף מחוטב ברמה מספקת ואיזון נפשי.
    יותר מזה אני לא צריכה.
     
  2. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    סבבה
    לא הבנתי מה מטרת האשכול
     
  3. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    אין זה הולם לפרסם תוכנית אימון?
     
  4. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    אני מכיר דרך אחרת להרגע כל מה שצריך זה פטיש 5 קילו וכמה דברים שבירים
     
  5. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אני לא רואה פה תוכנית אימונים.. אני רואה פה פוסט שנועד לעורר ויכוח כמו על ההשתמטות.
     
  6. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    אני לא מבינה מה הבעיה עם הפוסט.
     
  7. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    בואי נשאל את זה אחרת, על מה את מצפה שיגיבו לך?
    בד"כ כשמפרסמים תוכנית אימונים קודם כל מפרסמים תוכנית אנאירובית כי זאת המטרה של האתר ושל הפורום ואז מביעים דיעה עליה. את סתם פירסמת שאת עוסקת באומנויות לחימה, בריצה ויוגה.. אוקיי כל הכבוד לך, אבל מה את רוצה שיגיבו לך?
     
  8. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    אתה יכול לנעול/למחוק אם זה מה שאתה מוצא לנכון.
     
  9. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אני באמת שואל, לאיזה תגובות את מצפה?
     
  10. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    מה לשפר, מה להוריד, עד כמה הפעילות האירובית טובה, האם שעות הריצה בריאות על הבוקר. מי שימצא מה להגיד, יגיד.
     
  11. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
  12. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    מתאים יותר לפיטנס נשים?
     
  13. 3,295 נק' מוניטין
    0
    black356

    black356 משתמש משקיע משתמש כבוד

    black356
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏27/9/08
    הודעות:
    4,956
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    :) אנסה לשפוך מעט אור על חוסר הבהירות.

    קבוצת הפורומים הזאת מוקדשת לפיתוח הגוף (והנפש, כמובן), כשהעזרים העיקריים להשגת היעדים האופטימלים הם: התזונה, המשקולות, ושאר המתקנים בחד"כ ובבית.
    אומנויות הלחימה, חשובות ככל שהן, אינן העיקר.

    לגבי הדברים שרשמת, אני חושב שאת משקיעה הרבה מדי באירובי. אני לא יודע מה המטרה הסופית שלך, אבל לדעתי אלא אם כן את מתכוננת לתחרות שדורשת סיבולת לב -ריאה רצינית, את בדרך לאימון יתר.
    שחייה יעילה יותר מריצה. אם את יכולה, תני לה עדיפות על פני ריצה.
    ריבוי אומנויות הלחימה יכול להביא בקלות לאימון יתר. לא משנה מה הדגשים של כל אומנות, אותו הגוף מתרגל את כולן. אני בטוח ביכולתן של האומנויות השונות לתרום לחיזוק הגוף והנפש, אך אלא אם כן את שולטת בכל אחת מהן ברמת מאסטר, כוס קפה תהייה אפקטיבית מאוד :79nb:.
    מטרת הבדיחה למעלה להציע להוריד את הקצב, כי יש חשש שאת תתישי את עצמך.
    לא שזאת חובה, אך למה שלא תוסיפי תוכנית אימונים עם משקולות? לאו דווקא בנוסף למה שאת מבצעת בימים אלה, כמובן. אימון נכון עם משקולות יכול לתרום לכח הפיזי.
    בהצלחה. :)
     
  14. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    אירובי כל יום זה לא בריא?
    אני גם לא עושה הרבה. רק ב40 דקות.
    ואני מתאמנת 4 פעמים בשבוע, לאו דווקא אימוניים פיזיים.
     
  15. 8,155 נק' מוניטין
    0
    Machinehead

    Machinehead משתמש משקיע משתמש כבוד

    Machinehead
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏21/8/08
    הודעות:
    2,059
    לייקים:
    17
    שלום לך,

    את צריכה להבין משהו, בכל פעילות שהיא, יש לקחת מנוחה בין פעילות לפעילות, לדוגמא בין פעילות אירובית יש לקחת מנוחה של 24 שעות. בפעילות אנארובית, יש לקחת מנוחה שלפחות 48 שעות בין כל שריר לשריר עם עדיפות ל72 שעות.
    אז מה שאת עושה, אין מנוחה של 24 שעות, אלא אולי כמה שעות בודדות, כל האומנויות לחימה זה גם סוג של פעילות אירובית, מגיעים בפעילויות אלו לדופק גבוה מאוד.

    את צריכה לסגנן לעצמך תוכנית עבודה, להחליט באיזה ימים את עושה ריצה, מתי את עושה את האומניות לחימה, ככה שיהיה מרווח הגיוני. אחרת כמו שנאמר כאן, הדרך לאימון יתר קרובה מאוד.
     
  16. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    עד כה לא הרגשתי עומס גופני אבל אני מתכוונת לקחת בחשבון שזה עלול לקרות.
    אם כך, ריצת בוקר כרגע תתבטל.
    חשוב לציין שתרגילי מדיטציה מהווים חלק חשוב מהמנוחה בגלל שהם מעסים את האיברים הפנימיים.
     
  17. 3,295 נק' מוניטין
    0
    black356

    black356 משתמש משקיע משתמש כבוד

    black356
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏27/9/08
    הודעות:
    4,956
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אל תמהרי לבטל הכל, פשוט תכנני נכון.
    עניין חשוב שנכון לגבי כל דבר: עדיפויות. צר לי אם זה מכניס אותך לפינה לא נוחה במחשבותייך, אבכדאי שתחשבי על האפשרויות.

    בעניין האירובי תשקלי (כמו שהצעתי בהודעה הקודמת) מתן משמעות רבה יותר לשחייה. השחייה מאפשר פעילות אירובית תוך יצירת סיכון מינימלי למפרקים, ביחס לפעילויות בבסביבה יבשה. ריצת בוקר, פעם או פעמיים בשבוע, לא תהרוג אותך. זכרי שלא בכל מקום תהייה בריכה, והגוף מגיב אחרת בסביבה יבשה ביחס לסביבה רטובה.

    עצה אישית: לעולם אל תנסי להיכנס למצב מדיטטיבי אם את יודעת שכמה דקות קודם לכן (או לאחר מכן) התקיימה (או תתקיים) פעילות אירובית. אמנם מדיטציה היא דבר נפלא (ואפילו מפחיד, אם נכנסים עומק ללא הדרכה), אך היא מחייבת האטה של תהליכים מטבולים. פעילות אירובית מחייבת האצה של תהליכים מטבולים. מעבר חד ממצב למשנהו יכול לגרום לנזק. כאן מתבטא יתרונן של אומנויות לחימה, המאפשרות מעבר הדרגתי.

    בהצלחה.
     
  18. 185 נק' מוניטין
    0
    sandrik

    sandrik משתמש פעיל

    sandrik
    הצטרף:
    ‏8/9/08
    הודעות:
    492
    לייקים:
    3
    מין:
    נקבה
    אשמח לשמוע מה המטרה העיקרית שלך בספורט שאת עושה.

    ויש לך תפריט?? תעלי בהזדמנות
     
  19. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    אין לי תפריט קבוע אבל אני לא אוכלת ג'אנק.
    אני אוכלת3-4 ארוחות ביום, לא קטנות אבל גם לא גדולות ומשמינות. אני יודעת שהאידיאל זה לחלק ל6 ארוחות קטנות אבל ניסיתי וזה לא מסתדר לי.

    המטרה שלי היא חיטוב (יותר נכון לא לעלות במשקל כי כמה כבר אפשר לחטב?) וגמישות.
    בנוסף למטרות פיזיות, יש גם מטרות מנטליות שאת זה לא משיגים במכון כושר.
     
  20. 5,304 נק' מוניטין
    0
    אזולאי

    אזולאי משתמש משקיע

    אזולאי
    הצטרף:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    3,343
    לייקים:
    6
    זה עוד מיתוס...
    אין צורך לאכול 6 ארוחות, את יכולה גם לאכול 2-3 ארוחות טובות ביום- העיקר שתספקי לגוף את הערכים (קלוריות, פחמימות, חלבונים ושומנים) שהוא צריך.
    אם המטרה שלך היא חיטוב אז את צריכה להיות במאזן קלורי שלילי, משמע להוציא יותר קלוריות ממה שאת מכניסה. לשם כך אני חושב שכדאי שתיבני לעצמך תפריט מתאים עם גרעון קלורי\ תלכי לתזונאי\ת שהם יבנו לך בלי להסתבך יותר מידי.
    אם את רוצה לשמור על הקיים- מאזן קלורי נייטרלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/08

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...