doggcrapp

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י super beten, ‏30/9/08.

טוען...
  1. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    יש כמה דברים שלא הבנתי בתכנית:
    1. למה החלוקה וסדר התרגילים ככה?
    2. האקסטרים סטרצינג אמור לשפר את ההתאוששות?
    3. מה זה העובי ורוחב גב? איך דדליפט זה תרגיל לגב?
    4. בתרגילים שבהם יש נעילת מפרקים בסוף החלק הקונצנטרי איך הסטטיק הולדס מעמיס על השריר?
    5. איזה עוד שיטות יש בתכנית חוץ מרסט פאוז, סטטיק הולדס ואקסטרים סטרצינג?
    6. איפה מכניסים בטן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08
  2. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    למה קוראים לתוכנית חרא של כ-לב?
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    תעלה לכאן את התוכנית, אני בטוח שאני לא היחיד שאין לו מושג על מה מדובר
     
  4. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    תכנית AB 3-4 פעמים בשבוע. התכנית מיועדת לאנשים עם הרבה ניסיון בחדר כושר ועם חומרים. אפשר לשלב אלמנטים מהתכנית לתכנית שלכם. מבצעים לכל שריר סט אחד לכשל בכל אימון עם תוספות כמו:
    רסט פאוז- מבצעים סט לכשל נחים 20 שניות עוד סט לכשל עם אותו משקל נחים עוד 20 שניות ועוד סט לכשל עם אותו משקל.
    אקסטרים סטרצינג- לאחר הסט מבצעים מתיחה לאותו שריר להרבה זמן כדי לשפר את ההתאוששות ולהוסיף גירוי לשריר.
    סטטיק הולדס- לאחר הרסט פאוז מחזיקים את המשקל בסוף התנועה הקונצנטרית.
    אקצנטרי איטי- לאחר שמגיעים לכשל מבצעים חזרה אקצנטרית איטית.

    החלוקה לפי סדר:
    A
    חזה
    כתפיים
    יד אחורית
    רוחב גב (הכוונה לקירוב בכתף)
    עובי גב (הכוונה לחתירות ודדליפט)

    B
    יד קדמית
    אמות (פטישים, פריצר וכו')
    תאומים
    האמסטרינג
    ארבע ראשי

    בוחרים 3 תרגילים לכל שריר וכל אימון מחליפים תרגיל. כאשר נתקעים במשקלים מחליפים את התרגיל.

    אם אני זוכר נכון אז ממציא השיטה (דנטה) היה כותב בפורומים באינטנרט ושם המשתמש שלו היה DOGGCRAPP. התכנית ידועה גם בשם DC למי ששמע.

    תכנית לדוגמא:
    Day One:
    Chest- Smith incline 375 x 15 reps rest pause (RP) and 20 second static rep at end
    Shoulders- Front smith press-330 x 13RP
    Triceps- Reverse grip bench 315 for 15-20 reps rest paused
    Back width- Rear pull downs to back of head 300 x 18RP (20 second static at end)
    Back thickness- Dead lifts straight set of 12-20 reps

    Day Two:
    Biceps- Dumbbell curls rest paused for 20 reps
    Forearms- Hammer curls rest paused for 15
    Calves- On hack squat straight set for 12 reps but with a 20 second negative phase
    Hamstrings- Lying leg curl rest paused for 15-20 reps and then 20 second static at end
    Quads- Hack squat straight set of 6 plates each side for 20 reps (of course after warming up)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08
  5. 65,789 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    78,071
    לייקים:
    8,278
    מין:
    זכר
    למה נראה לך שאני אצנזר כלב? הזגמת...
     
  6. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    בהתחלה זה צינזר
     
  7. 2,794 נק' מוניטין
    3
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    אף פעם לא השתמשתי בתוכנית הזאת מעבר לטכניקות עצמן כי הרבה מהעניין ,כמו רוב התוכנית, זה פשוט וודוו שעבד לדנטה והוא הפנה אותו למתאמנים ודנטה כבר שנים מתאמן על מיץ.

    2. לא זה ודוו, סביר שזה רלוונטי לטיבעי רק באימונים קלים יחסית.

    3.וודו. למרות שאני חושב שחלק מהעניין אולי זה קשור לכך שבתרגילים מסויימים השרירים הפנימיים בגב עובדים יותר.
    תכלס, זוקפי הגו צריכים להיות אחראיים לחלק גדול מהעובי אז זה הגיוני שדדליפט יעזור כאן.

    4. תלוי איך אתה עושה את התרגיל וכן , זאת שיטה שמעמיסה בצורה חזקה על המפרקים והגידים. יכול להיות שזאת אחת הסיבות שהיא עובדת...

    5.זה מספיק, לדעתי זאת לא תוכנית שאפשרי לעשות כלשונה אלה אם אתה כבר תקופה על מיץ, כי היא קשה מאוד(הכוונה היא שהעקרונות הבסיסיים מאוד קשים, אני לא חושב שיש ממש רוטינה אחת שכולם עושים). אני שילבתי את הרסט פאוס והסטטיק הולדס (עבודה איזומטרית בעיקר על הנקודה שקשה לך במיוחד בכיווץ) כחלק מתוכנית רחבה יותר, שבנתה את האטינטנסיביות לאורך תקופה עד שהגיעה לשיא.

    6. תקרא את 5.

    פאניק, דוגקראפ זה הכינוי של יוצר התכנית בפורומים ברשת, לבנאדם יש חוש הומור ציני ומעוות למדי. זה לא משנה את העובדה שמשום מה הוא הצליח מאוד ,כבר אימן לא מעט מתחרים מקצועיים עד הרמות הגבוהות ביותר(אולימפיה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08
  8. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    בונא ברק אתה מרשים אותי עם הידע כל פעם מחדש :193ek:
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. super beten
    תגובות:
    0
    צפיות:
    6,837
  2. Kman
    תגובות:
    3
    צפיות:
    982
טוען...