התחלת עבודה- בקשה לתגובות

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י Nimashish, ‏22/5/09.

טוען...
  1. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    אירובי בחיטוב

    שלום לכולם מה שלומכם
    רציתי בבקשה להתייעץ איתכם , באימון אירובי האחרון שלי (אני בד"כ רצה)
    התחיל לי כאב בברך כמו דקירה חזקה ממש בפיקה לכן הפסקתי את הריצה ועשיתי במקום הליכה מהירה בשיפוע עכשיו יש לי מס' שאלות ברשותכם:
    1. מה נראה לכם שזה אומר האם בעיה בברך או שזה מעומס אימונים ? אני בד"כ
    עושה אימון כוח ואירובי באותו היום

    2. האם בחיטוב , האימון האירובי הינו מרכיב חשוב או שניתן לוותר עליו אני שואלת לגבי מצב של פציעה לדוגמא
    וגם מבחינת אימון אירובי אצל נשים בחיטוב שלדעתי זקוקות לאירובי יותר מגברים משום שתהליך החיטוב הוא קשה יותר מבחינת הירידה באחוזי שומן וולוותר על פעילות אירובית עלול "לתקוע" את כל התהליך האם אני צודקת?

    3. האם יש איזשהו שוני בין פעילות אירובית ריצה או הליכה בדופק 70%-80% כי אם בכל מקרה אני מגיעה לדופק הזה (למרות שזה יותר קשה בהליכה) אז מה בעצם היתרון של ריצה על פני הליכה? לא עדיף בעצם ללכת ולא לפגוע בברכיים ?

    4.כשאני רצה זה די קל להגיע לדופק 70-80% מה עושים במקרה שאי אפשר לרוץ הרי הכושר עולה ואז תמיד צריך להעלות את המאמץ על מנת להגיע לאותו דופק ואם ישנם כאבים כמו שקרה לי בפעם האחרונה ,היה לי מאוד קשה להגיע לדופק 80% בהליכה ואפילו שזה היה בשיפוע יש למישהו איזשהם רעיונות לחלופות שבהם אפשר להגיע לדופק 70%-80% ולא בריצה ?

    המון תודה
    דנה
     
  2. 2,879 נק' מוניטין
    0
    roei

    roei משתמש משקיע

    roei
    הצטרף:
    ‏24/9/08
    הודעות:
    2,542
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    עניתי במודגש.
     
  3. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    הפעילות האירובית נועדה כדי להגדיל את ההוצאה הקלורית ולגרום לגרעון גדול יותר מה שיביא לשימוש במאגרי השומן. ניתן להתחטב גם ללא פעילות אירובית, אבל אז צריך לשמור על תפריט תזונה נוקשה יותר.
    היי roei רק הבהרות מעטות בנוגע להוצאה הקלורית יכול להיות שלא הבנתי נכון ...
    ביום של אימון מוסיפים את הקלוריות שנשרפו לקלוריות של המאזן השלילי מה שיוצא שבכל מקרה
    אם אני בגרעון קלורי של 500 קלוריות ליום גם בימים של אימון בסופו של דבר אני אהיה בגרעון קלורי של 500 קלוריות כך שבעצם אין גרעון יותר גדול של קלוריות האם אני טועה ?
    האם בעצם , לא מוסיפים את הקלוריות שנשרפו באימון?
    ולמה התכוונת בתפריט נוקשה יותר? האם תוכל לפרט יותר בבקשה :)
    שוב תודה ושיהיה שבוע טוב ומבורך - לכולם
    דנה
     
  4. 2,879 נק' מוניטין
    0
    roei

    roei משתמש משקיע

    roei
    הצטרף:
    ‏24/9/08
    הודעות:
    2,542
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    נניח וההוצאה הקלורית שלך ללא אימונים בכלל היא 1900 ק' ואת נמצאת על 22% שומן, אזי הגרעון המקסימלי שלך להורדה שומן ולשמירה על מסת שריר הוא 1000 ק'.
    זאת אומרת ביום שאת לא מתאמנת כדי להיות בגרעון המקסימלי את צריכה לאכול 900 ק' שזה לא ריאלי ודי טיפשי, ולכן נכנסת לתמונה הפעילות הגופנית כי ל-1900 קלוריות הללו מצרפות הקלוריות של האימון האירובי (500~) והאימון משקולות (150~) וביחד עם ההוצאה הקלורית היומית זה יוצא 2600~ קלוריות, ואז כדי להגיע לגרעון המקסימלי את צריכה לאכול 1600 קלוריות וכאן זה היתרון של הפעילות הספורטיבית.
     
  5. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    אתה צודק לגמרי רק שאצלי המצב הוא כזה שהתחזוקה שלי היא 1700 קלוריות
    לכן החלטתי שהגירעון שלי יהיה 500 קלוריות כי מעבר לזה זה מטורףףףףףףףף
    כך שביום רגיל של חיטוב אני במאזן שלילי של 1200 קלוריות שגם זה לא ממש נקרא לאכול
    ונכון שבימים של אירובי וכוח יוצא לי לאכול יותר אבל בסה"כ בשורה התחתונה חוץ מהקטע של היכולת לאכול יותר בגלל ההוצאה הקלורית באירובי ,בעצם אין לאירובי כל משמעות בחיטוב מבחינת אחוזי השומן והדבר היחיד הנחוץ באמת הם תרגילי הכוח על מנת שלא לאבד שריר
    מקווה שהבנתי נכון ואם לא -תקנו אותי
    לילה טוב
     
  6. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    מבחינת חישוב "מאזן קלורי" פר אקסלנס לא אמור להיות הבדל.
    יש שני דברים נוספים שכדאי לטעמי לזכור:
    ראשון - כשמתאמנים אירובי, תהיה לכך השפעה קלורית מתמשכת (קרי, הגוף ימשיך וישרוף עוד קצת קלוריות גם לאחרי האימון עצמו), ובנוסף, לאירובי יש גם השפעה חיובית/נחוצה על כושר ותפקודי לב ריאה
    שני - בפרוטוקולים מתקדמים של חיטוב (כגון "שריפת שומן עיקש", ראי מאמר שפורסם כאן), אימון אירובי אינטנסיבי מתאים אמור לסייע מעבר להשפעתו המיידית על המאזן הקלורי.
     
  7. 2,879 נק' מוניטין
    0
    roei

    roei משתמש משקיע

    roei
    הצטרף:
    ‏24/9/08
    הודעות:
    2,542
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    המטרה בחיטוב להגיע לגרעון קלורי נניח X אם את מגיע אליו גם ללא אירובי, אזי אין צורך באירובי.
    יש אומרים שלאירובי יתרון בכך שהוא עוזר לנייד שומן עיקש וכ'ו, אבל בסופו של דבר זה לא משמעותי.
     
  8. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    אובדת עיצות

    שלום חברים
    טוב אני לא יודעת כבר מה לעשות היום נשקלתי (אחרי יותר מחודש ימים)ולא רק שלא ירדתי במשקל אלא שעליתי1.2 ק"ג (ולהזכירכם אני בחיטוב לא במסה ), והדבר המוזר הוא ,שבהיקפים נשארתי אותו הדבר מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה לעזאזל קורה פה כי לי כבר אין מושג מה לעשות.
    הקפדתי על החיטוב כמו בספר וביצעתי כל מילה ועיצה שלכם (כמובן שאין לי שום טענות אליכם שלא תבינו אותי לא נכון חס וחלילה:)- להיפך ). לצערי פעם אחת חטאתי אבל ממש לא רציני וחזרתי צי'ק צ'ק לתלם . לא יודעת , אני כבר לא יודעת מה לעשות ואיך להמשיך מכאן ....
    צריכה את עזרתכם, עצתכם וכל מה שרק אפשר ...
    תודה לכולם ואחלה יום
    דנה
     
  9. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש קבוע משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    1. את נשקלת באותו היום ובאותה השעה ? (תקבעתי לך יום קבוע, נגיד שישי ותשקלתי על הבוקר על בטן ריקה ככה אפשר לעמוד את המשקל שלך הכי טוב)
    2. עשית אולי העמסה ? (סביר להניח שיומיים-שלוש אחרי העמסה תיהיה עלייה במשקל)
    3. כנראה שאכלת יותר מידי :)
     
  10. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    איך נראה התפריט + התוכנית אימונים (כולל אירובי) ואילו היקפים מדדת
     
  11. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    פחמימות 120 גרם
    חלבון 100 גרם
    שומנים 35 גרם
    תפריט (משתנה מדי יום אבל ערכים זהים) והשעות אכילה לא קבועות
    בוקר- 2 פרוסות לחם מלא
    כפית טחינה +כפית דבש
    נסקפה +חלב סויה
    צהריים- חזה עוף 200 גרם צלוי
    כפית טחינה
    ירקות - עגבניה מלפפון גזר (לא מחשיבה ירקות)
    ערב - 2 פרוסות לחם מלא
    ביצה בינונית+1 חלבון
    ירקות 2-3
    חצי אשכולית אדומה
    לילה - 2 פרוסות לחם
    כפית טחינה +כפית דבש
    נסקפה +חלב סויה
    סה"כ 1179 קלוריות
    פחמימות 120.7
    חלבון 98.4
    שומנים 33.2

    אימונים בד"כ שניהם באותו יום
    כוח 3 פעמים fbw - כמו במדריך שלך משה !
    3 פעמים אירובי שעה כל אימון בדופק 80%( לרוב יותר מ80%)
    היקפים שמדדתי
    יד, רגליים, בטן, חזה והיקף אגן (בסרט מדידה אין לי קליפר )
    הקפדתי חבל על הזמן כל יום אני עם המחשבון תזונה מחשבת כל פירור
    ואיך יכול להיות שההיקפים נשארו אותו דבר אם המשקל עלה ?
    משה מה אתה אומר ?

    תודה לכם
     
  12. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    כמה זמן יוצא לך כל אימון?
     
  13. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    היי משה
    אירובי שעה
    כוח בין 40- 60 דקות
     
  14. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    מה אכלת בימי אימון?
     
  15. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    בימי אימון אני עושה בד"כ אירובי 8 ק"מ +170 קלוריות של כוח
    יוצא לי בערך 700 קלוריות מחלקת שווה בשווה
    ומוסיפה למאזן השלילי
    58 +120 גרם פחמימה =178 גרם
    58 +100 גרם חלבון= 158 גרם
    25.8 +35 שומן= 60.8 גרם
    לא תמיד אני אוכלת את הכל אבל מקפידה על 1.5 גרם חלבון לק"ג
    ולא פחות מ 35 גרם שומן
     
  16. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    טוב כמה אופציות שאני חושב עליהם:
    1. עלית במסת שריר וירד באחוז שומן, אופייני לחודש - חודש וחצי ראשונים כשמתחילים להתאמן כמו שצריך
    2. אכלת יותר מדי
    3. הייתי מכין תפריט קבוע בימי אימון וללא אימון תעשי ממוצע נגיד 1400-1500 קלוריות וזהו.
     
  17. 69 נק' מוניטין
    0
    Nimashish

    Nimashish משתמש מתחיל

    Nimashish
    הצטרף:
    ‏19/11/08
    הודעות:
    102
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    1. יכול להיות שעליתי בתקופה קצרה קילו וחצי שריר?
    2. משה אני אוכלת 1200 קלוריות ליום סופרת כל קלוריה וקלוריה (חוץ מיום אחד שזייפתי יכול
    להיות שמזה עליתי במשקל?)
    3. לא הבנתי להתחיל לאכול תפריטים קבועים בלי לשנות כל יום את המוצרים וכל יום לאכול 1400
    קלוריות? לא להישאר עם ה1200 קלוריות? (אני רוצה להיות בטוחה שהבנתי נכון)
    4. מה אם אני יעשה 1200 קלוריות כל יום גם בימי אימון ולא יוסיף את מה ששרפתי או שאני יוסיף
    גג 200 קלוריות מה אתה חושב?
    5. יש מצב שעשיתי את ההעמסה לא כמו שצריך כי בגלל שזייפתי יום אחד אז התחלתי את הספירה
    של ה14 יום מחדש יש מצב שזה זה ?
    תודה על הסבלנות :193ek:
     
  18. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    1. כן במיוחד אצל מתאמן מתחיל
    2. לא
    3. נכון
    4. גירעון גדול מדי, יכולה לאבד מסת שריר ובין היתר להזיק לבריאות
    5. ביום אחד לא דופקים דיאטה גם לא ביומיים אם האנגלית שלך סבירה אני ממליץ לך לקרוא את ה FIXABLE DIET של לייל מקדולנד כדי לקבל קצת פרספקטיבה ולא להיות כל כך אובססיבית לגבי קלוריות ואוכל בכלל, את יכולה למצוא את הספר בנעוץ בפורום אימונים (אשכול סיפרייה)
     
  19. 1,318 נק' מוניטין
    0
    Mamadu

    Mamadu משתמש פעיל

    Mamadu
    הצטרף:
    ‏21/12/08
    הודעות:
    337
    לייקים:
    2
    איך רמת האנגלית בספר הזה? יעני בקיצור מישהו עם אנגלית בינונית יכול להבין מה כתוב?
     
  20. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    תנסה ותראה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...