ייעוץ מאזן חומצה-בסיס, קריאטין, קפאין וכו'

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י HallucinogeN, ‏28/9/08.

טוען...
  1. 2,836 נק' מוניטין
    0
    HallucinogeN

    HallucinogeN משתמש פעיל

    HallucinogeN
    הצטרף:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    1,912
    לייקים:
    396
    א) האם יש חשיבות לשמירה של מאזן חומצה-בסיס בגוף? ואם כן, המטרה היא להיות במאזן נייטרלי או אלקלי (בסיסי)?
    ב) אני יודע שמשקה קפה הוא חומצי מאוד, האם קפאין (בטבלית) הוא גם חומצי בקיבה? והאם זו יכולה להיות הסיבה להתרסה בינו ובין צריכת קריאטין?
    ג) האם יש חשיבות להקפצת אינסולין \ חומציות בקיבה וצריכת קריאטין?
    ד) האם הטענה שמומלץ לתסף בקריאטין ביחד עם סוכר כלשהו נכונה?

    THANX
    :P:
     
  2. 65,789 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    78,071
    לייקים:
    8,278
    מין:
    זכר
    א. לא הבנתי את השאלה , האם הכוונה ל PH?
    ב. לא הייתי מייחס לזה חשיבות , גם אם כן (ומה שחומצי הרבה יותר זה קריאטין)
    ג. סעיף ב
    ד. כן אבל במינונים חולים במיוחד (100 גרם סוכר ענבים = ~3 סקופים) וגם שם הביא תועלת של 10% בקושי , לא הייתי מתאמץ בשביל זה
     
  3. 2,836 נק' מוניטין
    0
    HallucinogeN

    HallucinogeN משתמש פעיל

    HallucinogeN
    הצטרף:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    1,912
    לייקים:
    396
    א) כן, הכוונה ל-PH.
    ב) למה לא היית מייחס חשיבות לכך לחומציות בקיבה בלקיחת קריאטין? אגב, דעתך על קפאין וקריאטין? לנסות ולראות איך ההשפעה האינדיוידואלית או עדיף להמנע מכך? במידה ואני לא משלב ביניהם, היית ממליץ לקחת קריאטין עם השייק לאחר האימון אפילו שלקחתי קפאין לפני האימון? (אגב, שמעתי שהוא עוזר במילוי מאגרי הגליקוגן...)
    ג) אוקיי.
    ד) תודה,
     
  4. 65,789 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    78,071
    לייקים:
    8,278
    מין:
    זכר
    א. אין חשיבות אם אתה בן אדם בריא ואין לך בעיות עיכול . ד"א מה שעושה תנודתיות ב PH הכי הרבה זה דברים שאתה ממש אבל ממש לא רוצה לעשות (לדוגמא ללכת להורים של חברה שלך כשאתה ממש ממש ממש לא רוצה ואתה הולך בכל מקרה , ואז יש לך את ההרגשה החרא הזו באמצע של החזה [זו הייתה סתם דוגמא כן לכל אחד והרגשות שלו].
    ומשם הדרך לסרטן (כן , כן סרטן) ממש קצרה במיוחד כשאתה עושה את זה לעיתים תקופות ואני לא צוחק כמה שזה ישמע מפגר , יש מלא מחקרים פסיכולוגים שמראים שסרטן זו מחלה 70% פסיכולוגית לכן לא יהיה לה בחיים מרפא (לפחות לא בחיים הללו) והיא ממש קשורה ברגשות , אז סתם זה היה אוף דה רקורד.
    ב. ראה סעיף א כמו שאמרתי אם אתה בן אדם בריא החומציות לא תעשה לך כל רע לכל קיבה יש חומציות מסויימת , קריאטין במינונים גבוהים יכול לעשות בעיות עיכול זה הכל , לכן אני גם אף פעם לא ממליץ העמסה חוץ מהפן של ה "כסף -ביזבוז". קפאין וקריאטין מחקר כמו שאמרתי באשכול שדנו על זה פה פעם שעברה לא אמין במיוחד כאשר אחר החוקרים יצא לאחר המחקר בהצהרה שהיו שם קצת פסיפוסים במחקר ובכל מקרה 6 ימים מחקר זה לא רציני לדעתי יהיה מה שזה לא יהיה. מה גם לא בדקו את השפעות של הקפה ולא הקפאין שיש שם עוד מרכיבים וכו'. כן אם אתה רוצה תקח הכל ביחד זה לא ממש משנה , זה מה שאני עושה לפחות..
    בקשר לקפיאין ומילוי גליקוגן זה רק בהעמסות פחממות (מעלה את הרגישות לאינסולין) , למשך 4 שעות שלאחר האימון , וגם של זה מתאזן בסופו של דבר ולא הייתי מייחס גם לזה חשיבות רבה.
     
  5. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    לגבי א , תאכל הרבה ירקות ,שתה הרבה סודה ותשתמש במלח דל נתרן. ראיתי פה ושם הערות על העניין. די ברור שתזונה לא תשפיע בצורה קיצונית על הPH אבל ההבדלים הקטנים הללו יכולים להיות משמעותיים, קראתי לפחות נייר מדעי אחד שהציע שיכול להיות שהסיבה שחלבונים מן החי גורמים לאוסטיופורוזיס, קשורה לעלייה בחומציות בגוף\במזון.

    דבר נוסף, המחקרים מראים שברגע שאוכלים מספיק ירקות אז האפקט הזה מתהפך והחלבון עוזר לעלות צפיפות עצם.

    בכל אופן ,יש על הנושא הזה אי הסכמה ורוב החוקרים שקראתי לא נתנו לו חשיבות, אבל מה שבטוח הוא שההמלצות הכלליות של אכילת הרבה ירקות ומלח דל נתרן , טובות, אם או בלי קשר לחומציות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08
  6. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    או, הנה ,מצאתי כמה מחקרים חינמיים שעוסקים בעניין.

    משה , תקרא את זה(לא סיימתי עדיין לקרוא לגמרי בעצמי אבל אחלה נייר):
    http://www.protina.de/literaturservice/media/cms_4188c82f4434f.pdf

    והנה נייר שמדבר על פגיעה בהורמונים שקשורים לפיתוח גוף וכוח, בנוסף לפגיעה בבריאות הכללית(כן, גם בהקשר של אנשים בריאים):
    http://www.smw.ch/docs/pdf200x/2001/09/smw-09666.pdf

    מתוך:
    http://www.ajcn.org/cgi/content/full/81/2/341
    "The typical Western diet yields a net acid load estimated to be 50 mEq/d (148). As a result, healthy adults consuming the standard US diet sustain a chronic, low-grade pathogenic metabolic acidosis that worsens with age as kidney function declines (146, 149). Virtually all preagricultural diets were net base yielding because of the absence of cereals and energy-dense, nutrient-poor foods—foods that were introduced during the Neolithic and Industrial Eras and that displaced base-yielding fruit and vegetables (147). Consequently, a net base-producing diet was the norm throughout most of hominin evolution (147). The known health benefits of a net base-yielding diet include preventing and treating osteoporosis (150, 151), age-related muscle wasting (152), calcium kidney stones (153, 154), hypertension (155, 156), and exercise-induced asthma (157) and slow the progression of age- and disease-related chronic renal insufficiency (158)."

    כן, ירקות ,סודה ומלח דל נתרן זה חשוב...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/08

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. super beten
    תגובות:
    2
    צפיות:
    967
  2. Piece Of Meat
    תגובות:
    24
    צפיות:
    2,915
  3. Anatoli
    תגובות:
    23
    צפיות:
    2,409
  4. Alpaca
    תגובות:
    5
    צפיות:
    534
  5. Daniel Barack
    תגובות:
    14
    צפיות:
    1,179
טוען...