אחר צום של 12-15 שעות

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י P-a-n-1-c, ‏28/9/08.

טוען...
  1. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    יש מצבים שאני הולך לעבוד ב6 בערב ואז הולך לישון וקם בערך ב7 ולפעמים אפילו ב10-11.
    השאלה שלי היא האם הצום הזה קריטי? [משה כל הזמן מדבר על צום של 12 שעות] ואיך לצאת ממנו?

    תודה :bananaparty:
     
  2. 12 נק' מוניטין
    0
    PcGunMan

    PcGunMan משתמש מתחיל

    PcGunMan
    הצטרף:
    ‏17/9/08
    הודעות:
    88
    לייקים:
    0
    אפשר לאכול בפעם בשבוע הכל בסדר יש מחקרים:RockOn: העיקר שתכניס את הכמות האוכל לא?
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    אם אני זוכר נכון אז בצום גדול דווקא יש עדיפות לחלבון עם ספיגה מהירה (כן, כאן יש חשיבות לחרא הזה)
    אז בטח כדאי שתרביץ איזה סקופ חלבון
     
  4. 66,843 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    83,860
    לייקים:
    9,184
    מין:
    זכר
    1-2 סקופים של חלבון עם איזה פחממה (חטיף או משהו בסיגנון) יהיה אידיאל ואז ארוחה , לא כזה קריטי תלוי אם לפני/אחרי אימון , אם סתם ככה פשוט תאכל רגיל.
     
  5. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    אפשר לאכול באיזו דפוס שאתה רוצה בפרק זמן של 24-36 שעות, יותר מזה צריך לבדוק.

    אגב, סביר שה24-36 שעות הוא הגבול העליון של העניין הזה גם מסיבות פיסיולוגיות (מאגרי הפחמימה, הלפטין ועוד כמה גורמים ,מנורמלים לפי פרק הזמן הזה).

    לא חקרתי את הIF מספיק אבל זה הרושם שקיבלתי בינתיים. אגב, עדיף גם לחלק ל2 ארוחות כדי למנוע התנגשות של מיקרונוטריטים.
     
  6. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    תסביר קצת את המשפט האחרון...

    ותשמע זה קצת קשה להכניס כמה אלפי קלוריות בארוחה אחת..
     
  7. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    יש מינרלים וויטמינים שמפריעים לספיגה אחד של השני ורכיבים במזונות מסוימים שמפריעים לספיגה של כל מיני מינרלים וויטמינים ממזונות אחרים. אני אבדוק בערב מה בדיוק מפריע למה וגם אין לי מושג עד כמה זה משפיע כשהארוחות כלכך גדולות.

    צריך לבדוק אם חקרו את זה, אבל את הבשר הייתי מפריד מהירקות ומהחלב לדוגמא...
     
  8. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    תפרט קצת יותר בעיניין... בנוגע לבשר עם ירקות וחלב
     
  9. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    כשאחזור מחגיגת ראש השנה שלי. אין לי כוח לחפור במדיליין עכשיו ואני מפחד לחטוא באי דיוקים מלכתוב על עיוור.
     
  10. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    ממ קצת הייתי לא מעודכן לגבי חומרת העניין, זה כנראה לא כלכך נורא:
    http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?fromPage=online&aid=891268
    זה המחקר שהנייר ריפרנס אליו:
    http://journals.cambridge.org/downl...46a.pdf&code=8386f1e79b84c46ea69d566e33aeaf5e

    2 הניירות חינמיים.
    בנייר הזה רפרפתי וקראתי בעיקר את המסקנות(גם חינמי) אבל הוא ישן ולכן לא בהכרח עכשווי :
    http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?fromPage=online&
    aid=789080

    בהרבה מהמקרים כנראה שמדובר רק בבעיות שצצות עם תיסוף חיצוני שמכיל כמויות גדולות, אני לא יודע כמה מהמחקרים עסקו בארוחה אחת ענקית שמכילה כמויות גדולות מהכל, אני עוד צריך לבדוק, אבל אולי בגלל שהכל מגיע בכמויות גדולות יותר אז הדברים הללו רלוונטים יותר כי יש קצת תחרות על הקולטנים. סביר שב2-3 ארוחות ממוצעות, כל העניין הזה פחות רלוונטי אם בכלל.

    בכל אופן, בטח הגוף מסתגל לעניין, אבל השאלה כמה זמן זה לוקח ועד כמה.

    מה שאני לרוב עושה כשאני אוכל 2 ארוחות זה אוכל ארוחה אחת עם בשר וארוחה אחת עם חלב וירקות וזהו.

    אני עוד צריך לבדוק אם יש פקטורים בירקות שמפריעים לספיגת סידן ממקור חיצוני, כי אני יודע שיש בהם פקטורים(שאני אף פעם לא מצליח לזכור את שמם), שפוגעים בספיגת סידן מתוכם.

    לצערי ,תזונה זה ממש לא תחום ההתענינות העיקרי שלי ,(אבל של לייל כן, אז לרוב אני מחפש לו בפורום וקורא את המחקרים שמוזכרים שם), כך שאני לא יכול לכתוב שממש קראתי כל מחקר שעסק בעניין ויכול להיות שאני טועה ושמישהו יביא מידע שלא ידעתי עליו, אבל ממה שראיתי עד עכשיו אולי בכל זאת יש לעניין רלוונטיות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08
  11. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    הקיצורים של הפורום דפקו לי את 2 הקשורים האחרונים:
    קוד:
    http://journals.cambridge.org/download.php?file=%2FPNS%2FPNS54_02%2FS0029665195000474a.pdf&code=32434c1a27e77d6ea52396b9fb4b0cce
    קוד:
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=8490006&dopt=AbstractPlus
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08
  12. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    מבחינתי זה לא פרקטי בעליל. אני אוכל כ4000 קלוריות ובקרוב אני מעלה עוד. לאכול 2000 קלוריות בארוחה זה לא מסתדר לי.

    כמה קלורויות אתה אוכל ביום?
     
  13. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש קבוע משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    עשית פעם (בזמן האחרון) "חיטוב" ?
    לא חשבת לעשות מן סטפוינט לגוף ?
     
  14. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    בשביל מה? ברוך השם אני עולה יפה בזמן האחרון
     
  15. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש קבוע משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    אם קשה לך לעלות במשקל עם כמות קלוריות כזו, אחרי חיטוב הגוף יזדקק לפחות קלוריות כדי להגיע לאותה נקודה מבחינת התקדמות
    (כלומר נגיד שאחרי החיטוב 2400 קל' יביעו לך אותה התקדמות כמו 4000+).

    נ.ב: תתקנו אותי אם לא רשמתי את זה מדויק
     
  16. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    נכון, אבל עכשיו חבל לעצור את העלייה [עד שיש כזאת]
     
  17. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    אני כרגע על 2500 בערך. אני לא ממש סופר אלה מעריך, כי אני פחות או יותר לא דאגתי לתפריט כלכך מאז שחזרתי מהפציעה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08
  18. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    נו אז 2500 זה באמת לא בעיה...
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...