ייעוץ יש בעיה בשילוב של אפדרין+קפאין וקריאטין מונו?

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י HARDCORE, ‏23/9/08.

טוען...
  1. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    התחלתי עם קריאטין מונו של MRM לקחתי שעה לפני אימון כפית ,וחצי שעה לפני האימון שתיתי קפאין ואפדרין 25 מלגרם
    ולא יודע באימון הייתי חלש עייף עם כאבי בטן וסחרחורות
    לפי דעתי שתי גורמים לזה 1-אני מתחיל לפתח משהו (הצטננות או משהו בסגנון)גרון אדום נזלת וכו.. 2 יש מצב אכלתי קרוב מידי לאימון למרות שעם אני לא טועה היה הפרש של שעתיים וחצי לפני שהתחלתי את האימון אבל את הקריאטין שתיתי שעה וחצי אחרי הארוחה
    ובאימון הכול עמד לי בגרון כזה סעמק איזה אימון מבוזבז יאלה
    בכללי יש קשר בין אפדרין לקריאטין ומה שהיה לי באימון? או שאין בעיה לקחת את שניהם ביחד?
     
  2. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    אפדרין ידוע כגורם לבחילות (מניסיון אישי), תנסה לאכול רחוק מאוד מהאימון כי הוא גם מאט את תהליך העיכול.
    בקשר לקריאטין - מחקרים הראו שקפאין מוריד ואף מבטל את את ההשפעה של קריאטין, אתה יכול לוותר על הקריאטין.
     
  3. 8,154 נק' מוניטין
    0
    Machinehead

    Machinehead משתמש קבוע משתמש כבוד

    Machinehead
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏21/8/08
    הודעות:
    2,059
    לייקים:
    16
    נכון, כי הפעולות מנוגדות אחת לשניה, קפאין אוגר נוזלים וקפאין משתן.
     
  4. 66,228 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,621
    לייקים:
    8,668
    מין:
    זכר
    צריך כמויות מסחריות של קפיאין כדי שהוא באמת יהיה "נוגד" את הפעולה של הקריאטין , לכן לא הייתי מייחס לכך חשיבות.
    בקשר לשילוב , אין כל בעיה.
    קריאטין ידוע כעושה בעיות עיכול , אם זו פעם ראשונה שאתה משתמש בו אז זה מקור הבעיה , אפדרין גם ידוע כעושה בחילות אז אם זה שימוש ראשון לאחר תקופה אז זו גם הבעיה , תנסה לקחת את הקריאטין לאחר האימון והקפאין והאפדרין לפני
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
  6. 66,228 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,621
    לייקים:
    8,668
    מין:
    זכר
    תקרא את המלא , למחקר יש הרבה חורים
    עריכה: קח ספיישל בשבילך את המלא :
    http://www4.zippyshare.com/v/27074554/file.html

    תקרא ותסיק מסקנות , המחקר נעשה במשך 6 ימים אם אתה מסתמך על מחקר שנעשה במשך 6 ימים שהקריאטין אפילו לא אמר שלום לתאים , אז מה נאמר.
    עוד דבר , טוב שהם לא הגזימו עם המינונים של הקריאטין , הם לקחו 0.5 גרם פר קילו משקל , אם רוב המתאמנים שם היו 80 קילו אתה לוקח 40 גרם קריאטין , זה כור אטומי בבטן , אני בספק אם חצי מהם לא שילשלו כל היום בשירותים.
    מה גם הם אכלו 3000 קלוריות ביום , שרק 18% מזה היה חלבון (לערך 1.6 גרם פר קילו , מספיק? לא ידוע..). מה גם את כל מנות הקריאטין הם עירבבו עם maltodextrine.
    כמו כן דובר על קפסולות של קפיאין , מה קורה כאשר לוקחים קפה ? כאשר יש בקפה עוד מרכיבים שלדוגמא יכולים לעזור לרגישות לאינסולין (מחקר שפירסמתי בעבר) .
    כמו כן במחקר הם לקחו את הקריאטין ביחד עם הקפיאין , ואם אני אקח קפיאין שעתיים לפני ורק אחרי קח אקח את הקריאטין ?
    כמו שאפשר לראות לא הכל שחור ולבן , סה"כ מחקר 1 מסכן שמבוסס על 6 ימים לא אומר כלום , צריך לדעת לקרוא גם את המחקרים המלאים ולקחת משם את כל הנתונים ה"לא מובנים" , אבסרקטים תמיד יכולים להיות יפים
     
  7. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    מחר בצבא אני אקרא, ממילא אין לי מה לעשות שם :s59:
     
  8. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    קריאטין בכול מקרה אני לוקח אחרי האימון עם השייק חשבתי לעצמי שיהיה נחמד לשלב לפני האימון אפדרין וקפאין מרץ וערנות וקריאטין בשביל כוח לפני יומיים היה לי אימון בן זונה לקחתי רק אפדרין וקפאין אתמול הגיע אלי הקריאטין אמרתי יאללה נשלב אולי נפציץ וקרה ההפך סעמק וכן זה פעם ראושנה היום שלקחתי מונו אחרי תקופה של הרבה זמן
     
  9. 66,228 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,621
    לייקים:
    8,668
    מין:
    זכר
    ערכתי את ההודעה
     
  10. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    וואללה עכשיו כשאני רואה את מה שרשמת זה לגמרי טורף שוב את הקלפים, יש מצב שתמצא מחקר יותר מדוייק? :s28:
     
  11. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    משה תגיד לי מה דעתך וכול מי שגם רוצה שירשום על הסטאק שלי לפני האימון ואחריו
    עד עשכיו חייתי על פורמולות שבכללי היו נחמדות לאללה של לפני אימונים ואחרי אבל הם שחטו לי תכיס החלטתי לבנות לי בוסטר ללפני אימון ואחד לאחרי
    לפני אימון:
    שעה לפני אימון
    כפית מונו עם חצי ליטר מים קרים+3 כדורי NO המכילים ארגינין בלבד בשביל הפאמפ
    לאחר חצי שעה
    נס קפה עם כדור קפאין +אפדרין 25

    לאחר אימון
    בתוך השייק
    סקופ חלבון
    סקופ סוכר ענבים
    חצי כפית קינמון
    כפית מונו
    חצי כפית קריאטין אתיאל אסטאר

    איך נשמע ?:RockOn:
     
  12. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אין טעם לצרוך כ"כ הרבה קריאטין ביום. 5 גרם ביום זה מספיק.
    בנוגע לקינמון אני יודע שהוא משתפר רגישות לאינסולין בכמויות של כ5 גרם ומעלה [אם אני לא טועה], שזה אומר כפית שלמה.
     
  13. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    נו בסדר אני רוצה לנצל את הסגולות של הקריאטין גם לפני האימון וגם אחריו
     
  14. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    תסביר את עצמך..
     
  15. 66,228 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,621
    לייקים:
    8,668
    מין:
    זכר
    למה לערבב גם מונו גם איסטר
     
  16. 711 נק' מוניטין
    0
    DropDead

    DropDead משתמש מתחיל

    DropDead
    הצטרף:
    ‏22/9/08
    הודעות:
    454
    לייקים:
    85
    אין הבדל בין לקחת את הקריאטין בבוקר או לפני האימון או בכל זמן אחר חוץ מאחרי האימון ששם הוא עוזר להתאוששות.
     
  17. 5,502 נק' מוניטין
    0
    AsD[eyal]

    AsD[eyal] משתמש קבוע

    AsD[eyal]
    הצטרף:
    ‏4/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    0
    אמרתי לך :P:
     
  18. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    לפני אימון-עוזר להגברת הכוח באימונים וכמו כן לסיבולת יותר מולקולות ATP בדם וכו..

    לאחרי אימון-עוזר להתעוששות ובנייה של השריר ,פינוי חומצות חלב וכו..
     
  19. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    יש בעיה עם שניהם ביחד?
     
  20. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר מה שגורם להגברת הכוח באימונים זה הרוויה של השריר בקריאטין, זה לא משנה אם תצרוך את הקריאטין בבוקר או לפני אימון.
    וגם 5 גרם ביום זה מספיק, 10 זה מיותר.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...