ייעוץ התקדמות שבוע ראשון+שאלה

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י dman45, ‏23/9/08.

טוען...
  1. 4 נק' מוניטין
    0
    dman45

    dman45 משתמש מתחיל

    dman45
    הצטרף:
    ‏19/9/08
    הודעות:
    67
    לייקים:
    4
    חיטוב
    שבוע שעבר משקל:83.5
    3 פעמים בשבוע חצי שעה ריצה=5 ק"מ
    3 פעמים בשבוע כוח FBW
    21 סטים סה"כ עד 8 חזרות בסט
    משקל לאחר שבוע 82

    זה תקין להוריד בשבוע 2.5 ק"ג?
    התגובה הראשונית הייתה מצויינת אבל אח"כ התחלתי לחשוב אולי זה יותר מדי ואיבדתי גם ממסת שריר...?

    עוד שאלה לגבי מד אחוזי שומן שיש בחדרי כושר- זה שמציבים נתונים ואז מחזיקים במכשיר הזה ב-90 מעלות
    אני יודע שהוא לא מדוייק ועד כמה?
    אני מדדתי לאחר אימון כוח+אירובי והראה לי 20.5
    האם לאחר אימון הוא יראה יותר? פחות? ושוב עד כמה לא אמין אולי רק להתייחס אליו בתור מגמה?
     
  2. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    אם רק התחלת את החיטוב אז כן (שבוע ראשון או שני), אמורה להיות ירידה חדה כתוצאה של ירידה בנוזלים, אם אתה לא בשבוע הראשון אז זה הרבה יותר מדי.
     
  3. 6,522 נק' מוניטין
    0
    Mishel Mishayev

    Mishel Mishayev משתמש משקיע משתמש כבוד

    Mishel Mishayev
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    3,838
    לייקים:
    926
    מין:
    זכר
    זה בסדר גמור לאבד 2.5 קילו בשבוע הראשון,מדובר בנוזלים אם אתה מקפיד על תפריט מסודר ולא נמצא בגרעון מטורף אין שום סיבה שתפרק שריר.מכשירי BIO-IMPEDANCE עובדים על עקרון מוליכות חשמלית,לרוב אינם מדיוקים כלל,מושפעים מחום גוף,כמות הנוזלים.
    השיטה המדויקת ביותר היום היא שקילת גוף מתחת למים UNDERWATER DENSITOETRY,החסרונות שזה פשוט לא נגיש ויקר.ישנם עוד הרבה סוגים של בדיקות כמוDUAL ENERGY X-RAY ABSORPTIOMETRY,מדידת צפיפות גוף ע"י לחץ אוויר,אך גם הן מצריכות אנשי מקצוע יקרות ולא נגישות.
    אני מציע לך לעלות תמונות שלך לפורם וחברי הפורם ינסו להעריך פחות או יותר בכמה אחוזי שומן מדובר.
     
  4. 66,835 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    83,791
    לייקים:
    9,176
    מין:
    זכר
    אהלן , דבר ראשון קצת טעות במתמטיקה , זה יוצא 1.5 ק"ג בשבוע ולא 2.5 כמו שציינת לפי הנתונים שהבאת.
    דבר שני , ירידה בשבועיים הראשונים אלו הירידות הכי חזקות כי יש הרבה נוזלים (אשר תוצר של צבירה של גליקוגן בשריר) אשר יורדים עם אימוני האירובי (המדללים) , ועם המעטת הפחממות בתפריט.
    המכשיר שאתה מדבר עליו הוא מכשיר מדוייק רק למדוד מגמה מסויימת , לדוגמא להימדד רק במצבים קבועים (כגון לאחר השירותים בבוקר) וככה מדי כמה שבועות ואז תוכל לראות מגמה של ירידה באחוזי שומן , המספר שיופיע אינו משנה כי הוא לא מדוייק בעליל (סטיות של עד -10% שומן , שזה המון).
    כמו כן לא מודדים אף פעם מדדים לאחר אימון , לא משקל , לא אחוז שומן , לא היקפים כי זה פשוט מדד לא נכון ויכול להטעות.
    שיהיה בהצלחה.
     
  5. 4 נק' מוניטין
    0
    dman45

    dman45 משתמש מתחיל

    dman45
    הצטרף:
    ‏19/9/08
    הודעות:
    67
    לייקים:
    4
    כן התכוונתי 1.5 ק"ג :s49: פשוט אני הערכתי שאני ארד סביב החצי ק"ג גג
    חששתי שאולי אני מאבד גם מהשריר.

    אז להשתמש במכשיר כמגמה OK
    ולהישקל לפני האימון אז?
    איזה השפעה יש לאימון על המשקל באותו רגע? הרי אם אני תמיד נמדד באותם תנאים מה זה משנה?
     
  6. 66,835 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    83,791
    לייקים:
    9,176
    מין:
    זכר
    לאחר האימון אתה תשקול יותר בגלל נפח התא ולאחר אירובי אתה תשקול פחות מפעת הורדת הנוזלים באירובי
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...