אחר מספר שאלות לגבי חיטוב

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י zuko, ‏18/3/09.

טוען...
  1. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    בקרוב אני מתכנן חיטוב..עוד חודש +-
    יש ל מספר שאלות כלליות כאשר,השאלות יהיו ספצפיות יותר (עוד מספר שבועות ) אני אקפיץ את הפוסט ברשותכם חברים.

    אוקיי אז ככה:

    לגבי התזונה:
    1.אם אחרי המאזן הנטראלי אני קופץ ישר לגירעון המקסימלי שלי לעיבוד שומן אין צורך בתהליך החיטוב להוריד קלוריות?,ז"א אנשים מורדים קלוריות עם הזמן כי הם לא נכנסו ישר לגירעון המקסימלי שלהם הבנתי נכון?

    2.אני מתכוון לעמוד באזור ה80 גרם פחממות ליום,כל כמה זמן אני צריך לעשות ההמסת פחממות?
    בהנחה שאין לי נסיון בזה?
    3.שומן ממקור שמן זית ושמן דגים יספיק לחיטוב? או צריך יותר גיוון?
    לגבי אימונים:
    החלטתי לעשות את fbw שלוש פעמים בשבוע מה לגבי עצימות האימונים? אני מוריד בסטים אבל עובד בכל הכוח בתווך חזרות של 5-9 (ככה הייתי עושה במאסה),אין צורך להגיע ל10-15 חזרות?

    לגבי האירובי,אני מתכוון לעשות פעמיים בשבוע בימים נפרדים,ריצה קלה בים חצי שעה עד 40 דקות.

    תוספים:
    אפדרין/קפאין
    אימון משקולות אני עושה בשעה 18:00 ,ככה גם את האירובי,הבנתי שאת האפדרין קפאין לא לקחת אחרי 16:00 ,מצד אחר יש שאומרים לקחת את זה שעה לפני אימון,מה לעשות?

    אשמח לתשובות...:)
     
  2. 68,247 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,444
    לייקים:
    10,100
    מין:
    זכר
    :Banane36:
     
  3. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    נכון ולא נכון, לפעמים צריך לעבור את ה "מקסימום גירעון קלורי" כדי לאבד עוד משקל, זה כבר תלוי בטריקים של העמסות או CC (משחק של פחממות) וכו' כדי להמשיך את התהליך.

    אם "הלפעמים" תופס לגבי, אני אדע רק במהלך החיטוב עצמו,רייט?
    א. למה כל כך מעט?
    ב. אתה עושה CC?
    ג. תלוי בהמון גורמים בהתאם לתוכנית אימונים, קלוריות של התפריט וכו', הייתי אומר פעם בשבוע אבל
    אפשר למשוך את זה גם לעשרה ימים.

    כן אני עושה cc ,לגבי הקלוריות אני אעמוד בסביבות ה1700 ,אז להתחיל פעם ב10 יום ואז עם הזמן לקרב? לכל 6? (אני מתכנן חיטוב של 6-7 שבועות גג) 13% שומן 85 קילו,1.80




    לגבי האירובי,אני מתכוון לעשות פעמיים בשבוע בימים נפרדים,ריצה קלה בים חצי שעה עד 40 דקות.

    תוספים:
    אפדרין/קפאין
    אימון משקולות אני עושה בשעה 18:00 ,ככה גם את האירובי,הבנתי שאת האפדרין קפאין לא לקחת אחרי 16:00 ,מצד אחר יש שאומרים לקחת את זה שעה לפני אימון,מה לעשות?

    40 דקות לפני האימון, אך שים לב מתי אתה הולך לישון, אם אתה הולך לישון ב23:00 לא מומלץ לקחת אחרי 16:00 וכן הלאה, אז זה מאוד אינדבידואלי.

    ז"א אם לא יוצא לי לקחת 40 דקות לפני אימון לקחת,הכי קרוב שאפשר לזמן האימון?
    או שאפשר בבוקר כשאני קם?


    תודה לך משה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/3/09
  4. 6,584 נק' מוניטין
    0
    Mishel Mishayev

    Mishel Mishayev משתמש משקיע משתמש כבוד

    Mishel Mishayev
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    3,840
    לייקים:
    948
    מין:
    זכר
    אם אתה הולך לעשות CC תעשה אירובי לאחר האימון ובימי מנוחה תנוח. תקפיד על אימונים כבדים של 2-3 פעמים בשבוע, 3 סטים לשריר גדול, 1-2 לקטן. בשרירים הגדולים טווח חזרות 4-8 אני יותר אוהב להשאר על 5 (תמיד לעצור חזרה אחת לפני כשל) בשרירים הקטנים טווח חזרות 8-12.

    ככל שאתה יורד באחוזי שומן תקרב את העמסות אחת לשניה, העמסה ראשונה : 9 ימים דלים וב10 העמסה, אותו דבר בשניה. בהעמסה השלישית 6 ימים דלים וביום ה 7 העמסה.

    אתה יכול לקחת את האפדרין על קיבה ריקה בבוקר, יעשה קצת בחילות בהתחלה אבל עם הזמן תתרגל.
    את הכדור השני תנסה לקחת 30- 40 דקות לפני האימון.
     
  5. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    את אימוני האירובי אני מפריד מטעמי נוחות,כי אני רץ בים.
    זה קריטי לשלב את אימוני האירובי ואנארובי ביחד?
    את אפדרין קפאין אני אתחיל30מ"ג/200 עם הזמן אעלה במינון אם יהיה צורך.
     
  6. 68,247 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,444
    לייקים:
    10,100
    מין:
    זכר
    :victory:
     
  7. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    מה לגבי הסוכר ענבים אחרי אימון,אני מעיף אותו נכון?
     
  8. 68,247 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,444
    לייקים:
    10,100
    מין:
    זכר
    החלטה שלך, העדפה היא לאכול אוכל מוצק כדי לא להיות רעב, אם לדוגמא נקח תמרים במקום סוכר ענבים נרוויח עוד כמה וויטמנים ומינרלים שכל אחד חשוב בתקופת החיטוב :)
     
  9. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    זה בסדר לעשות את 2 אימוני האירובי בימים של האנארובי אבל לעשות את הריצה בים נגיד בערב,ואת האימון אחר הצוהרים? שוב מטעמי נוחות, יש לי מכון בבית ,אבל אין לי הליכון..וימי המנוחה יהיו להתאוששות נטו.מה דעתכם?
     
  10. 68,247 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,444
    לייקים:
    10,100
    מין:
    זכר
    אפשרי
     
  11. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    מספר שאלות:
    1.האם דיאטה עם יותר קלוריות ויותר פחממות נגיד 200 קלוריות יותר מגרעון המקסימני,והורדה הדרגתית של מזון ישמרו את השריר ביעילות יותר מנגיד דיאטת cc ?
    2.דיאטה כגון ud שמבטיחה קצת גדילת שריר בזמן הרדת אחוזי השומן,מה בעצם מסתתר מאחורי אותה הדיאטה ז"א האימונים מיוחדים ? התזונה העמסת הפחממות? מה מיוחד?,מישהו יכול לפרט?
    3.לגבי אפדרין קפאין,יש צורך לעלות את המינון מ30\200 ? מה ההתרון? מתי לעלות מינון ? בשלב מתקדם יותר של החיטוב?
     
  12. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8

    הקפצה..
     
  13. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    תוכנית האימונים לחיטוב fbw

    חזה
    דחיקת חזה מוט 3*6
    חזה עליון עם מוט 2*8

    גב
    מתח עם משקל 3*8
    בנט אבר 2*6

    יד קידמית
    כפיפות מרפקים עם מוט בישיבה 2*8

    יד אחורית
    לחיצה צרפתית 2*8

    כתפיים
    לחיצה עם מוט 2*6

    רגלים:
    סקוואט 2*8
    דדלפט 2*6
    3 אימוני אנירובי בשבוע +2 אימוני אירובי בימי האנירובי בנתיים.
    בטן פעמים בשבוע.
    חוות דעת על התוכנית העצות לשיפור והערות בונות?
    להתחיל עם תכונית האימונים כבר במעזן הנטראלי או בבום כשאני יהיה בגרעון?
    דבר נוסף אפשר/צרוי לשחק עם התרגילים להחליף נגיד בפעם בשבוע?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/4/09
  14. 68,247 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,444
    לייקים:
    10,100
    מין:
    זכר
    :Banane36::Banane36:
     
  15. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    תודה משה,תכל לענות גם על השאלות לגבי תוכנית האימונים?
     
  16. 68,247 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,444
    לייקים:
    10,100
    מין:
    זכר
    תוכנית סבבה דומה קצת לשלי, הייתי שוקל להוריד אימון אחד עם דדליפט וסקוואט בשבוע ולהכניס אולי עוד איזה אירובי
     
  17. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    סבבה אני יריץ את זה,ואשכל את העצה שלך:)
     
  18. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    חבר'ה,אני בשלבי בנייה של תפריט התזונה שלי קצת עזרה:
    *אני עדיין מתלבט אם לקפוץ יש לגרעון המקסימלי שלי (אחרי 10 יום נטראלים כמובן),
    או להוריד אוכל בהדרגה,לא הרעב מפחיד אותי אלה עיבד שריר, מה דעתכם?


    *בהנחה שאני עושה את דיאטת cc ,ואני בתפריט חיטוב בגרעון המקסימלי שלי, של 750 קלוריות מתחת לתחזוקה(ביום ללא אימון כלל) יש כ1700+ קלוריות מתוכם כ250 גרם חלבון 100 גרם פחממה ושומן איכותי,עכשיו בימים שיש לי אירובי+אימון משקולות שזה נותן לי קרדיט של עוד 700 קלוריות (לפחות) מאיזה מקורות אני מוסיף אותם? חלבון? פחחמות ?(לפי מה שקראתי שבידאטת cc לא צריך לעבור את 100 גרם פחממות ליום),אז מה אני עושה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/09
  19. 28,609 נק' מוניטין
    0
    bentzurm

    bentzurm משתמש משקיע משתמש כבוד

    bentzurm
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/11/08
    הודעות:
    2,972
    לייקים:
    7
    לא הייתי ממליץ להתחיל מגירעון מקסימלי. תתחיל ממשהו שנראה הגיוני (10-12 כפול משקל גוף בפאונד) ותתקן לפי התוצאות.

    אני לא בטוח שהבנתי אותך נכון אבל אם החישוב שלך הוא לפי 1700 קלוריות נטרלי אז יש לך טעות בחישוב. או שבנטרלי אתה פשוט מתכוון לתפריט חיטוב בלי הפיצוי על עבודה בחדר כושר? אם התכוונת לשני אז אתה יכול להוסיף אותם בשקט משומן ו/או חלבון.
     
  20. 42 נק' מוניטין
    0
    zuko

    zuko משתמש פעיל

    zuko
    הצטרף:
    ‏19/1/09
    הודעות:
    647
    לייקים:
    8
    למה לא ממליץ תפרט?...

    לגבי ה1700? פשוט 2485(ללא אימון,רק בפעילות יומיומית) הנטראלי פחות 759 קלוריות גרעון מקסימלי שלי לעיבוד שומן(הבנתי איפה הבילבול אני אערוך),אבל בימי אימון אני שורף יותר אז להוסיף לטובת מה? הריי אני בדיאטת דלת פחממות...

    נ.ב
    יש מצב שאני אותר על הcc ,ולא יקח את כל הגירעון המקסימלי אלה 500 ככה, מה אומרים?
    בכל מקרה אני לא יודע על חשבון מה לעלות את הקלוריות השרופות בימי אימונים חלבונים פחממות או שומן?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/09

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...