הפסקה של שבוע מהאימונים יכולה להועיל אף פעם לא עישתי הפסקה רצינת.

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י The-One, ‏19/9/08.

טוען...
  1. 7 נק' מוניטין
    0
    The-One

    The-One משתמש מתחיל

    The-One
    הצטרף:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    45
    לייקים:
    2
    בזמן שאני מתאמן לא ממש עשיתי הפסקה של שבוע בערך מתאמן 6חודשים היו לי הפסקות של 3ימים שהלכתי לנופש עם ההורים חוץ מזה שום דבר..

    אני גם דיי תקוע בזמן האחרון אן לי כוח לפרט במה בהיקף יד דיי הרבה זמן חח..

    וחשבתי שעם אני יעשה הפסקה אז לפי מה ששמעתי הרמת טסטטרון תתחדש וגם מאגרי
    ותתקן למאגרי הגליקוגן בדם​
    השאלה שלי כדי לי לעשות הפסקה לשבוע האם זה יועיל ? אולי ככה עהגוף ינוח ואז אינ יחזור כמו חדש לאימונים וזה יעזור לי בתקיעה שלי במיוחד בהיקף... או שזה לא חובה לעשות הפסקה אשמח לעצות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/9/08
  2. 5 נק' מוניטין
    0
    liron89

    liron89 משתמש מתחיל

    liron89
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    אפשרי לקחת שבוע הפסקה מאימונים או לחלופין לתת שבוע קל ,לדוגמא שתי אימוני גוף מלא קלים יחסית בשבוע או לקצץ בצורה משמעותית מכמות הסטים שאיתה היית עובד
    יכול מאוד להיות שהסיבה לחוסר התקדמות שלך זה תזונה לקויה (במידה ושאר הפרמטרים בסדר,אימונים ומנוחה )

    אגב איך נראת התוכנית שלך?
    בהצלחה!:smile:
     
  3. 66,205 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,573
    לייקים:
    8,648
    מין:
    זכר
    אני יותר חושב שהתקיעה שלך היא לא בגלל ההפסקה משום מה הרגשה שאתה רחוק מהפוטנציאל שלך ולכן הייתי בודק את התזונה שלי.
    בקשר להפסקות , כל 3 חודשים לערך מומלץ לקחת שבוע הפסקה , למה?
    1. פסיכולוגית , לראות את המכון כושר מדי כמה ימים במשך תקופה ארוכה מוציא את החשק
    2. התאוששות , שבוע חופש יעשה לך רק טוב מבחינת מאגרים , הורמונים וכו'
    3. לא הייתי ממליץ להתחיל לעשות צ'יטים על ימין ועל שמאל באותו השבוע כי זה סתם מיותר , פשוט תאכל רגיל ואפילו ללא הארוחות שלאחר האימון (כגון השייק)
    4. חופש זה תמיד טוב :79nb:
     
  4. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    למה שיאכל ארוחה שאחרי אימון אם אין אימון? כתבת "אפילו ללא".
     
  5. 66,205 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,573
    לייקים:
    8,648
    מין:
    זכר
    תלוי בו ובתפריט , יש אנשים שאוכלים את הארוחה ש"לאחר האימון" גם בימים ללא אימון
     
  6. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    מה הרעיון?
     
  7. 5,304 נק' מוניטין
    0
    אזולאי

    אזולאי משתמש קבוע

    אזולאי
    הצטרף:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    3,343
    לייקים:
    6
    הארוחה אחרי אימון בד"כ באה לכסות את הקלוריות שנשרפו באימון, לא כך?
     
  8. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    לא, בעיקר לסתור את ההורמונים הקטבולים שמעודדים פירוק שריר ומשתחררים בעקבות האימון(את זה עושות פחמימות עם ערך גליקמי גבוה) ולהעלות את קצב בניית השרירים (תפקידו של החלבון).

    זה לא בהכרח קריטי אם אכלת לפני, אבל אלו התפקידים של אותה ארוחה.
     
  9. 8,154 נק' מוניטין
    1
    Machinehead

    Machinehead משתמש קבוע משתמש כבוד

    Machinehead
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏21/8/08
    הודעות:
    2,059
    לייקים:
    16
    אני חושב שכן יש חשיבות לארוחה שלפני האימון, אם נניח תאכל משהו עם פחימות פשוטות, אז רמות הסוכר ירדו לפני האימון, ואז לא יהיה כוח כמו שתאכל פחמימות בעלות GI נמוך.
    זה כמו שיש את אלו ששותים רד בול עם סוכר לפני אימון כוח וחושבים שזה באמת יתן להם אנרגיה.:s59:

    משה שוב מגיעים לא"ג. :smile:
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...