מאמר פרוטקול טיפול בפציעות

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י moo, ‏17/12/09.

טוען...
מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. 59,842 נק' מוניטין
    12
    moo

    moo משתמש על משתמש כבוד

    moo
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/3/09
    הודעות:
    12,943
    לייקים:
    741
    מין:
    זכר
    פרוטקול טיפול בפציעות מהפורום של ריפ

    הקדמה שלי, פרוטוקול פציעות נועד למי שמתאמן נכון ונפצע. אם אתה מתאמן בטכניקה לא נכונה לך תלמד את הטכניקה כיוון שאתה לא תפסיק להיפצע. במידה ואתה מתאמן נכון פציעות קורות, לכן ריפ שם בנעוץ בפורום שלו את הפרוטוקול הזה.

    הפרוטקול הזה הוא פרוטוקול לטיפול בפציעות שריר של ביל סטאר שעובד הרבה יותר טוב מכל שיטה אחרת שאני שמעתי עליה. הפרוטוקול מטפל גם כן בבעיות אורטופדיות באופן כללי, וצריך לנסות את הפרוטוקול לפני שנגשים לכל טיפול אחר. תנוח 3-4 ימים עד שהכאב מתחיל להטשטש. זה מעיד שתהליך ההחלמה המידי הפסיק את הדימום והתחיל לרפא את רקמות. לאחר מכן בחר תרגיל שעובד ישירות על הפציעה, תרגיל שגורם לכאב, לדוגמה סקווט. תשתמש במוט ריק, 3 סטים של 25 חזרות בטכניקה מושלמת. אין צורך לתת דגש ישירות למקום הפציעה, פשוט לעשות סקווט טכני ומדויק. אם אתה משתקם אתה תרגיש בכאב. אם הכאב מתגבר אתה עדיין לא יכול להתקדם לשלב הבא. אם הכאב נשאר אותו דבר או נחלש במשך העבודה (תחילת הסט כואב ולבסוף הכאב מתחיל להחלש) אתה יכול לעבור לשלב הבא.

    יום למחרת תעשה זאת שוב אבל הפעם תוסיף משקל 45 ק"ג (כולל המוט. 45 ק"ג זו סה"כ דוגמה, תקחו משקל של 30-50% מהסט העבודה שלכם) , 2 סטים של 25 חזרות, 55 ק"ג סט אחד של 25. יום למחרת תוסיף עוד משקל 45,55,65 X25 חזרות. כל יום תוסיף משקל ותבחין בכאב, כאב של שיקום או כאב שלפני פציעה. אם אתה לא מבחין אתה תבחין בכך בהמשך. השיטה עובדת בכך שהיא מזרימה דם למקום הפציעה ומכריחה את הרקמות להסתדר בצורה הטבעית שלהן.

    לאחר 10 ימים של עבודה ל 25 חזרות, תעלה משקל ותעבור ל 15 חזרות, לאחר מכן ל 10 חזרות ולבסוף ל 5 חזרות. במהלך תקופת השיקום אין לבצע אף מאמץ פיזי אחר, כיוון שצריך לתת לגוף להשתקם. אתה אמור להשתקם לאחר כשבועיים ולהרים יותר ממה שהרמת כשנפצעת.

    לשיטה יש יתרון שהיא לא משאירה צלקת בשריר, כיוון שהיא מכריחה אותו לעבוד בצורה רגילה, התכווצות בצורה הטבעית שלו.

    הנקודות החשובות הן:
    1. טכניקה מושלמת.
    2. משקל קל שאפשר לעבוד איתו למספר חזרות גבוה בטכניקה טובה.
    3. לבצע את הפרוטוקול כל יום למשך שבועיים.
    4. לא לבצע אף פעילות כבדה אחרת, על מנת לתת לפציעה להחלים.

    חשוב גם כן להשתמש בקרח. לאורך כל השלבים אחרי הפציעה ואחרי כל אימון. בסבבים של 20 דקות עם קרח ו 20 דקות בלי קרח. בהתחלה הרבה פעמים ביום ולאחר מכן לרדת פעם בבוקר, אחרי אימון ולפני השינה. קרח הוא החבר הכי טוב שלך במקרה של פציעה. הוא מונע דלקות ומוריד נפיחות ובאותו הזמן מזרים דם למקום הפצוע. אל תשתמש בקרח יותר מ 20 דקות רצוף, זה עלול להזיק יותר מלהועיל.

    זה הפוסט הכי שימושי בפורום של ריפ (כך הוא כותב). אם תשתמש בפרוטוקול הזה אתה יכול לחסוך לעצמך הרבה שבועות של איבוד אימונים ובעיות בשריר לטווח הארוך.

    מקור http://www.startingstrength.com/resources/forum/showthread.php?t=7351

    תהנו, ותשתדלו לא להיפצע
     
מצב נושא:
הנושא נעול.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. Idan-
    תגובות:
    4
    צפיות:
    1,009
  2. תום
    תגובות:
    3
    צפיות:
    936
  3. barneystinson
    תגובות:
    6
    צפיות:
    3,568
  4. benny5
    תגובות:
    5
    צפיות:
    927
  5. eyalmazuz
    תגובות:
    2
    צפיות:
    560
טוען...