תמונה איך הגוף שלי?

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י Nitty, ‏18/9/08.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    Nitty

    Nitty משתמש מתחיל

    Nitty
    הצטרף:
    ‏18/9/08
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0


    [​IMG]







    [​IMG]







    [​IMG]






    [​IMG]





    עכשיו כמה שאלות:

    איך הגוף שלי?

    אני רזה מדי?

    כמה אחוזי שומן בערך יש לי?

    ואיך אני יכול להשמין כי אני פשוט לא מצליח...

    ד"א אני בן כמעט 17...גובה:163-164
     
  2. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש משקיע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    רזה מאוד, אם אתה לא מצליח לעלות במשקל פשוט תאכל יותר, אין ברירה.
     
  3. 185 נק' מוניטין
    0
    sandrik

    sandrik משתמש פעיל

    sandrik
    הצטרף:
    ‏8/9/08
    הודעות:
    492
    לייקים:
    3
    מין:
    נקבה
    אתה לא רוצה להשמין,
    אתה רוצה להעלות במסה.
    אתה מתאמן
    ?אם לא,
    זה הזמן להתחיל להתאמן ולאכל הרבה ונכון!!!

    יש פה הרבה אנשים מומחים שיכולים לעזור לך בפורום אימונים ותזונה,
    ולהביא לך טיפים.

    בהצלחה!

    :s28:
     
  4. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    המון אוכל וחצי שנה לפחות של אימונים ותחזור עם תמונות התקדמות, כי כרגע אתה רזה בצורה מפחידה...
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    Nitty

    Nitty משתמש מתחיל

    Nitty
    הצטרף:
    ‏18/9/08
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    עוד משהו:אני רוצה גם לגבוה עוד קצת...איזה אימונים אני יכול לעשות שלא יפגעו בגביהה שלי?

    ואגב אלה תמונות מלפני חודשיים ככה והשמנתי קצת מאז...אני חושב...שיהיה לי זמן אני ישים חדשות..
     
  6. -37 נק' מוניטין
    0
    The Punisher

    The Punisher משתמש פעיל

    The Punisher
    הצטרף:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    387
    לייקים:
    0
    להשמין זה לא הפתרון, מה שאתה צריך זה מאסת שריר, אתה בעל חילוף חומרים טיל לכן אתה צריך לבלוע מקררים+גיינר, ממליץ לך קצת יותר להיות רציני לקרוא מאמרים, מה שאפשר לראות פה שיש בסיס התחלתי יפה אתה חטוב מאוד בסביבות ה-9% שומן רואים בסיס נחמד בכתפיים ובחזה, אז פשוט תפציץ ותתחיל לעשות אהבה עם המקרר, בהצלחה :s85:
     
  7. 8 נק' מוניטין
    0
    גיל.נ

    גיל.נ משתמש מתחיל

    גיל.נ
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    121
    לייקים:
    1
    על פי מה אתה קובע שהוא בעל חומרים "טיל" ?

    בקשר לתמונות.
    בסיס נחמד, חטוב..
     
  8. 66,880 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    84,208
    לייקים:
    9,218
    מין:
    זכר
    סביב ה9% שומן , שאר הדברים החבר'ה פה אמרו ,
    בהצלחה.
     
  9. 10 נק' מוניטין
    0
    Mr.Olympia

    Mr.Olympia משתמש מתחיל

    Mr.Olympia
    הצטרף:
    ‏16/9/08
    הודעות:
    16
    לייקים:
    0
    תכלס.. זה שהוא רזה לא מצביע על חילוף חומרים מהיר. זה יכול להיות עוד 1000 סיבות.
    וגבר תתחיל לאכול להתאמן
     
  10. 9,918 נק' מוניטין
    0
    Nethaniel

    Nethaniel משתמש פעיל

    Nethaniel
    הצטרף:
    ‏8/9/08
    הודעות:
    952
    לייקים:
    2
    תעביר את המקרר לחדר, בהצלחה בטחינה.
     
  11. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    אימון לא פוגע בגביהה ,זה מיתוס...
     
  12. 3,295 נק' מוניטין
    0
    black356

    black356 משתמש משקיע משתמש כבוד

    black356
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏27/9/08
    הודעות:
    4,956
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    ראשית, :aFypqSlkBU:.
    סתם מתוך סקרנות: אתה לוקח/ לקחת חלק בפעילות גופנית מסויימת? לדעתי אתה נראה ממש רזה, מה שאומר (בכלליות רבה) שיש לך חילוף חומרים מהיר. אתה נראה לי אקטומורף מובהק, גם אם זו תוצאה של פעילות גופנית מסויימת.
    אני מציע שתתייעץ עם תזונאי/ית באשר לעלייה במסה, ובדיקת אחוזי השומן. אני בטוח שאחוז השומן בגופך קביל, אחרת לא היית כאן אתנו (וכולנו מאחלים שתישאר :)). אלא אם כן אתה ספורטאי, אינך חייב להישאר באחוז שומן נמוך.
    באשר לתזונה עמיתי ציינו קודם מספר דברים, ואני אנסח קצת אחרת ואוסיף. תתחיל לאכול!!!!! משפט יפה ששמעתי בתחילת דרכי בחדר הכושר מציע ש"בבוקר תאכל כמו מלך, בצהריים תאכל כמו נסיך, בערב תאכל כמו עני". במקרה שלך זה לא יהיה מדוייק, מאחר ואתה תצרוך אוכל וגיינרים גם בשעות שהגוף שלך יעכל הכל באיטיות (יחסית לשאר היום). מנסיוני אוכל לומר שקופות החולים מאפשרים שימוש בשייקים שתורמים לעלייה במסה. השייקים הללו מיועדים בעיקר לחולים שאין ביכולתם לצרוך תזונה בריאה ומאוזנת בצורה טבעית, אבל יכול להיות שהם מוצעים גם במקרים אחרים. אני יכול לומר ששייקים עובדים!!
    כאשר מדובר בפעילות גופנית, קצץ בפעילות האירובית ככל האפשר. לא תורם בכלל!!
    זכור להתייעץ עם מומחים בננושאי התזונה והפעילות הגופנית לפני לקיחת כל צעד שהוא בנושא. מה שרשמתי, ומה שעמיתי רשמו וירשמו, זאת חוות דעת.

    אגב מיתוס הפגיעה בגביהה, הוא תוצר של בורות, שבאה לידי ביטוי על ידי מפתח גוף ידוע, שכנראה רצה לשמר את הייחוד של מרימי המשקולות. אספר את הסיפור כולו כשאמצע אותו במאמר ישן שכתבתי. למיתוס יש בסיס במציאות, אבל רק כשמדובר באנשים עם בעיות בריאות. וזאת הסיבה שאני מציע שתתייעץ עם מומחים בתחומים המדוברים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/9/08

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...