powelifting deadlift

הנושא בפורום 'Powerlifting/Weightlifting' פורסם ע"י tomerA, ‏15/9/08.

טוען...
  1. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש קבוע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
    כולם יודעים שכשעושים דדליפט, סקוואט או כול דבר שנשענים קדימה עם הגב. חשוב "להחזיק גב", תחת החוצא וחזה בחוץ.
    מזהירים אותנו מפציעות וכאבי גב.
    האם ההמלצה הזאתי אינה תקפה על PL? אפשר לראות PL רבים עושים דדליפט עם גב עגול שלא היה מבייש כדורגל ובכל זאת הם ממשיכים לבוא לאימון אחרי אימון ולא נשארים מרותקים בבית עם פריצות דיסק ולא יודע מה עוד.
    למשהו יש הסבר לתופעה הזאתי?
     
  2. 0 נק' מוניטין
    0
    YAYA

    YAYA משתמש מתחיל

    YAYA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    47
    לייקים:
    0
    ניראה לך??!??!

    אתה יודע כמה פציעות יש בזה ?!!?!
    וגם זה כמו במשיכות
    הם לא קופצים ממוט ריק ל 400 קילו ....
    \זה בהדרגה
    ואל תשכח שכניראה גם בגלל האחיזה השונה
     
  3. 38,506 נק' מוניטין
    1
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    מה שהם מעגלים זה את הגב העליון ( יותר נכון לומר שומטים את הכתפיים ) הגב התחתון לרוב נשאר ישר , דבר שני ברוב האימונים הדגש הוא על טכניקה ולא מתקרבים אף פעם ל100 % אלא בתחרות בנוסף לפחות בווסט סייד הם משתמשים (יחסית ) מעט מאוד בדדליפט כתרגיל ME , סימונס וטייט טוענים שהסקוואט עובד על כל השרירים של הדדליפט ושיפור בו יוביל לשיפור גם בדדליפט ( הפוך זה לא עובד לטענתם ) .
     
  4. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש קבוע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
    ברור שהם עושים חימום, מה זה קשור אבל?
    כן אבל אחרי שהם עושים דדליפט של 400 קילו עם גב מעוקם, לא יודע כמה זמן, נגיד חודשיים.
    הוא כבר היה צריך להיות חצי מת עם עמוד שדרה הרוס. ובכל זאת אנשים מתחרים בתחום הזה שנים, איך אתה מסביר את זה שאזור כול כך רגיש שמוזנח בצורה מגעילה מחזיק כול כך הרבה זמן?
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    YAYA

    YAYA משתמש מתחיל

    YAYA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    47
    לייקים:
    0
    אני לא מדבר על חימ8ם חח
    אני מדבר בהדרגה נגיד שבחודשים הראשונים ה RM1 /להם היה נגידד 100 קילו
    אז אחרי חצי שנה 130 בהדרגה
     
  6. 2,501 נק' מוניטין
    0
    P-a-n-1-c

    P-a-n-1-c משתמש קבוע

    P-a-n-1-c
    הצטרף:
    ‏12/9/08
    הודעות:
    4,643
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    קודם כל הם עובדים עם כל מיני חומרם ששומרים להם טוב מאוד על המפרקים וכדומה. דבר נוסף הוא שלא תמיד יש סטייה כ"כ נוראית מהטכניקה וגם אם יש זה קורה אחת ל.. ולא על בסיס קבוע. רק בתחרויות הם עושים את זה, באופן קבוע על מתאמנים בטכניקה נכונה.

    :bananaparty:
     
  7. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש קבוע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38

    זה עדין כפיפה בחוליות ע"ש, זה עדין נחשב כגב עקום.
    ואיך למשל אפשר להסביר שמשקולנים עובדים "נקי" בעוד שPL עובדים עם גב עקום וכו'.

    לפי מה שאני PL וגם WL, עובדים על RM עצימים מאד (3 ומטה).

    וד"א גם בסקוואט אני לא בטוח שהם שומרים גב, זה די מעניין כי אפילו לעבוד פעם אחת באיזה תחרות בRM1 עם גב כפוף יכול לגרום נזק לכול החיים. ולא שמעתי אף פעם על PL של עושה דדליפט על RM1 כי הוא מפחד על הגב או משהו כזה.
     
  8. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    האמת היה כבר כמה דיונים על הנושא הזה בפורום מקביל עם הסברים על כל הקטע של ניתוח התנועה .סקוואט זה נושא אחר לחלוטין כי כיפוף בגב לא נותן לך להרים יותר משקל ולכן הם לא משתמשים בטכניקה כזאת . עכשיו בקשר לעצימות הם אף פעם לא מתאמנים במשקלי RM 1 אמיתים שלהם עקב הסכנה לפציעה , עם מעניין אותך יש ברשת הרבה תוכניות איך להתכונן ל"פגישה " של PL מבחינת אחוזים . ודבר אחרון לא כל עבודה עם גב כפוף יגרום לנזק לכל החיים אתה בעצמך מביא אותם כדוגמא ובוא לא נדבר על הרבה אנשים בחדר כושר שעובדים לא נכון .
     
  9. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש קבוע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
    כן אבל בין אין נזק לנזק לכול החיים יש גם משהו.
    אתה יכול להיות עם כאבי גב או סתם אי נוחות כשאתה מתכופף.
    אני חושב למשל על עצמי עובד עם גב מכופף אפילו עם 60 קילו כבר מתחיל לי לכאוב הגב.
     
  10. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    תנסה פעם הבאה שאתה עושה דדליפט רק לשמוט את הכתפיים במקום שהן יהיו למעלה .
    זה במילא קורה במשקלים מאוד גבוהים ( עם אני זוכר נכון זה עקב חולשה של הרחב גבי ) , אני עדיין שומר על חזה בחוץ וראש לחזית ואין לי שום כאבים או אי נוחות .

    רק הבהרה אני עושה את זה רק במשקלים גבוהים כי זה בכל מקרה קורה אוטמטית כשאני מעל 90%
     
  11. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש קבוע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
    אני מכיר את התחושה, האמת בגלל שאני גבוה אני צריך יותר גמישות (מה שאיו לי :149eg:), וקשה לי לשמור על חזה בחוץ. לכן יוצא במשקלים גבוהים אני לא כול כך מצליח לשמור חזה טוב.

    בכול מקרה יש להם כול מיני סרטוני אימונים שרואים מעקמים תגב(גם תחתון) באימונים, אין לי זמן לחפש עכשיו. אבל מאוחר יותר אני אחפש את מה שראיתי.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. AlonT

    ייעוץ Deadlift

    AlonT, ‏8/6/12, בפורום: אימונים
    תגובות:
    8
    צפיות:
    848
  2. erlich20
    תגובות:
    12
    צפיות:
    999
  3. meir_
    תגובות:
    4
    צפיות:
    730
  4. korkland
    תגובות:
    0
    צפיות:
    494
  5. White Walker
    תגובות:
    23
    צפיות:
    1,260
טוען...