אחר ריקון גליקוגן

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י Blabla144, ‏10/9/08.

טוען...
  1. 16 נק' מוניטין
    0
    Blabla144

    Blabla144 משתמש מתחיל

    Blabla144
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    196
    לייקים:
    9
    לפני העמסות בחיטוב יש כאלה שממליצים לעשות אימון לריקון גליקוגן מהשריר , מה שנישמע מאוד הגיוני ונכון כי לאחר דבר כזה רמות הגליקוגן בשריר גבוהות יותר מהרגיל השאלה עד כמה זה בתאכלס מועיל ושווה את הסבל?
     
  2. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    מעניין האימתי, הניחוש שלי שזה מעכב את העליה בגליקוג'נסיס ואולי בסינטזת דה נובו ,עד כמה שהיא רלוונטית לעניין אם בכלל. כך שהמאגרים מתרוקנים לאט יותר ,פועל יוצא שאתה ממשיך לשרוף יותר שומן והמאגרים נשארים מלאים יותר ליותר זמן... יכול להיות שזה ניחוש גרוע אבל על מה זה עוד יכול להשפיע?
     
  3. 16 נק' מוניטין
    0
    Blabla144

    Blabla144 משתמש מתחיל

    Blabla144
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    196
    לייקים:
    9
    מבחינה תאורטית לאחר שאתה מרוקן גליקוגן מהשריר ועושה העמסת פחמימות הגליקוגן עולה בצורה משמעותית יותר ממה שהיה בעוד שבשריר שלא רוקנת את כל הגליקוגן אין שינוי משמעותי.
    אבל מעשית זה שווה משהו?
     
  4. 66,205 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,573
    לייקים:
    8,648
    מין:
    זכר
    קשה מאוד לרוקן את הגליקוגן לגמרי , וגם במצבי תחרות חלק מהמתחרים לא מגיעים למצב של ריקון טוטאלי , סה"כ גליקוגן מתפרס על כל שרירי השלד ויכול להיות שלדוגמא ישאר לך גליקוגן מרובה בחלק גוף התחתון יותר מאשר העליון ולהפך.
    אימוני דילול גליקוגן יכולים להיות יעילים בסוגי דיאטות מסויימות , במצב מאוזן לא הייתי הולך על השיטה כי אני לא רואה בה יעול.
    במצבים של קארב סייקלינג , UD2 ושאר המוזרים , העניין יכול להביא יתרון קל אך לא משמעותי במיוחד לקראת העמסה , אם זה באיבוד שומן , העמסה יעילה או טובה יותר (השאלה כמה היא שאלת המיליון) , ובסה"כ זה באמת סבל שלדעתי פוגע מאוד בהתאוששות וסתם מעמיס על הנפש (FBW 3X15 פעמיים באותו האימון , קצת יותר מדי..).
    בכל מקרה אין צורך לפני דעתי , פשוט תעסה את העמסה , בקרוב יעלה מאמר על העמסות פחממות מפורט ביותר ואפילו המלצות למזונות :victory:
     
  5. 16 נק' מוניטין
    0
    Blabla144

    Blabla144 משתמש מתחיל

    Blabla144
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    196
    לייקים:
    9
    אבל אין להעמסה שום יתרון מבחינת גליקוגן בלי לרוקן אותו כלומר השיפור הוא אפסי אם קיים בכלל.
     
  6. 66,205 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,573
    לייקים:
    8,648
    מין:
    זכר
    לכן וכאשר אתה במסה , אין צורך לעשות העמסות.
     
  7. 16 נק' מוניטין
    0
    Blabla144

    Blabla144 משתמש מתחיל

    Blabla144
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    196
    לייקים:
    9
    גם כאשר התזונה שלך עשירה בבחלבון ובשומן בעיקר אין שיפור משמעותי.
     
  8. 66,205 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,573
    לייקים:
    8,648
    מין:
    זכר
    לא הבנתי את תוכן ההודעה , אם התזונה שלך עשירה בחלבון ובשומן ואתה במסה מין הסתם שהיא תיהיה גם עשירה בפחממות ולכן אין דילול שלהם כדי לספק להם העמסה כי הם כבר בסוג של "OVER" או לפחות "מלאים" ...
    אם אתה עושה מסה עם מעט מאוד פחממות , אין זו מסה אלא ביזבוז זמן.
     
  9. 16 נק' מוניטין
    0
    Blabla144

    Blabla144 משתמש מתחיל

    Blabla144
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    196
    לייקים:
    9
    האשכול כולו מדבר על חיטוב לא על מסה כי ברור שבמסה הם ברמה גבוה מילא, אני מדבר על זה שהעמסה בחיטוב לא תביא לאותו שיפור ברמות הגליקוגן בשריר בלי דילול לפני.
     
  10. 66,205 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,573
    לייקים:
    8,648
    מין:
    זכר
    אז כמו שאמרתי , תלוי בסוג הדיאטה .. , אתה נמצא בדיאטות שמאוד דלות בפחממות זה יכול להועיל , באיזשהיא צורה לא יודע אבל מה היעילות שתיהיה לה ביחס לתוצאה.
    המלצה אישית , לא לעשות למתאמן החובבן שלא רוצה לעלות על במה.
     
  11. 16 נק' מוניטין
    0
    Blabla144

    Blabla144 משתמש מתחיל

    Blabla144
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    196
    לייקים:
    9
    זה מה שאני רוצה לדעת:)
    אתה בא מחר למכון בערב יחנון?
     
  12. 66,205 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    80,573
    לייקים:
    8,648
    מין:
    זכר
    אני בא בבוקר עם מישל עושים שעה אירובי :cray:
     
  13. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    במילים אחרות הוא לא מתפרק לאנרגיה כמו שכתבתי, אחרת, לאן עוד הוא ילך?
     
  14. 104 נק' מוניטין
    0
    m0sh3

    m0sh3 משתמש מתחיל

    m0sh3
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    83
    לייקים:
    4
    זה ממש לא מה שממליצים לפני ההעמסה.. אני אתן רמז ותמשיך מכאן:
    לרוקן גליקוגן ממליצים אחרי העמסה (בתחילת השלב הדל בפחמימות), לפני העמסה ממליצים על אימון יחסית עצים.
     
  15. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    האימון הוא כדי להעלות את הרגישות לאינסולין ולנצל את העובדה שאתה עכשיו הולך להיות במאזן חיובי כדי לעלות את סינטזת החלבון או משהו כזה? הריקון הוא בשביל להכנס מהר לקטוזיס ולנצל את האפקט שומר השריר שלה?
     
  16. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    זה באמת מעניין...
    מוש, יש לך מושג לגבי כל העניין של הגליקוג'נסיס? נניח ובפחות מ24 שעות אחרי הריקון ,הכפלת את הרמה הרגילה של המאגרים, לדילול שעשית קודם אין השפעה בכלל על כמה מהר המטבוליזם נוטה מחדש לכיוון פחמימות?
     
  17. 104 נק' מוניטין
    0
    m0sh3

    m0sh3 משתמש מתחיל

    m0sh3
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    83
    לייקים:
    4
    מתחמם ברק.. בהחלט בדרך הנכונה

    אני לא מבין לגמרי את השאלה שלך. אני אנסה לענות לפי מה שהבנתי: קודם כל, אנחנו לא בדיוק מכפילים את המאגרים. אנחנו מפנים הרבה פחמימות לגליקוגן, אבל לא הכל - הרבה מהפחמימות הולכות לספק את האנרגיה ה"שוטפת" - אם לזו הכוונה שלך ב"מטבוליזם נוטה לכיוון פחמימות".
     
  18. 2,794 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש פעיל משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    691
    מין:
    זכר
    נו יאללה מוש אני מסתקרן פה, מה התשובה?
     
  19. 104 נק' מוניטין
    1
    m0sh3

    m0sh3 משתמש מתחיל

    m0sh3
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    83
    לייקים:
    4
    מצטער, לא הייתי כאן בשבוע האחרון

    בקיצור - המטרה של האימון היא partitioning, להגביר את היכולת של השרירים לקלוט אליהם גליקוגן ולשפר את הרגישות לאינסולין וגם לאפשר אנבוליות כמה שאפשר במסגרת ההעמסה.

    למה מדללים בהתחלה - פשוט כדי להוריד בצורה מהירה את כמות הפחמימות שיש לנו ככה שנתחיל לנייד הרבה שומן בשלב מוקדם. המטרה של הדיאטות הדלות בפחמימות בעיקר היא לנייד הרבה שומן כדי להתגבר על בעיית ה"עקשות". ליצירה מוקדמת של גופי קטון יש יתרון מסויים, אבל זו לא הסיבה המרכזית.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. infection
    תגובות:
    29
    צפיות:
    3,309
  2. scarface
    תגובות:
    3
    צפיות:
    757
  3. shutupandsquat
    תגובות:
    3
    צפיות:
    544
  4. Asaf Yosef
    תגובות:
    2
    צפיות:
    691
  5. Arnold
    תגובות:
    3
    צפיות:
    577
טוען...