תוכנית אימונים מסה + קריאטין (שוב)

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Phoenix, ‏9/9/08.

טוען...
  1. 444 נק' מוניטין
    0
    Phoenix

    Phoenix משתמש קבוע

    Phoenix
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    1,129
    לייקים:
    1
    עברתי למסה (mishel שיכנע אותי חחחח) אז הוספתי עוד תרגיל לתוכנית של החיטוב...
    יוצא A:
    4 חזה (1 מתוך חימום), 3 כתפיים, 3 יד אחורית
    B:
    4 גב (1 מתוך חימום), 3 יד קידמית, 3-4 רגליים
    השאלה היא האם באימון A יש יותר מדי עומס על יד אחורית? והאם באימון B יש יותר מדי עומס על יד קידמית (א?ני יודע שאצל כל אחד זה שונה, אבל תגידו בערך, בממוצע)

    קריאטין:
    התחלתי לקחת קריאטין, היה לי כבר אימון ראשון אבל שיניתי את האימון לאימון החדש אז לא יודע כל כך אם היה יותר טוב, אבל לדעתי היה באמת יותר טוב... ששתיתי את זה גם פעם ראשונה הרגשתי מין כוח כזה בכל הגוף חחחח, אני יודע שזה פסיכולוגי, אבל זה היה כיף חחחחח
    השאלה היא: אומרים שקריאטין סופח מים לשריר, עכשיו כמה זמן אמורים לראות את זה? כאילו שזה הגיע לגודל המקסימלי עם הקריאטין? כי אני לא כל כך רואה הבדל... (נשאל חברים אם יש היום)

    תודה
     
  2. 6,522 נק' מוניטין
    0
    Mishel Mishayev

    Mishel Mishayev משתמש משקיע משתמש כבוד

    Mishel Mishayev
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    3,838
    לייקים:
    926
    מין:
    זכר
    אני חייב להודות שאני לא מעריץ שום תוכנית AB במיוחד מהסגנון הזה,ביד אחורית תוסיף 2 סטים של מקבילים בתוספת משקל במקום ה-3 סטים שכתבת.אפשר לחלק את אימונים לA1 A2 ז"א באימון A1 תתמקד על חזה וכתפיים A2 תן דגש ליד אחורית.
    אותו דבר באימון B באימון 1 תתן תגש לרגליים וגב ובאימון השני תכניס איפה שהו יד קידמית,תמיד עדיף להמקד כמה שיותר בתרגילים הרב מפרקים. תוסיף גם בטן לתוכנית,ופישטת גו.
    אתה לא כל כך תשים לב לספיחת הנוזלים,זה לא משהו שרואים מיד במראה(זה לא תרד ואתה לא פופאי),אנשים אולי מסביבך ישימו לב ותרגיש קצת יותר נוקשות בשרירים,תוך שבוע בערך אתה ואתה תהיה מלא בנוזלים.
    בהצלחה גבר !!!
     
  3. 444 נק' מוניטין
    0
    Phoenix

    Phoenix משתמש קבוע

    Phoenix
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    1,129
    לייקים:
    1
    יש לי בטן באימונים... פשוט זה משתנה באיזה אימון אני שם את זה, מזה "פישטת גו"?
    אם אני אחלק את זה ככה יצא 4 אימונים שונים כאילו, יש שבועות שאני בקושי יכול ללכת פעם אחת בגלל לימודים וכאלה, אז מעדיף להישאר עם 2 אימונים (כי אימון 1 אני לא מרגיש קושי, בהתחלה התפתחתי יפה עם FBW אבל עכשיו כבר לא :cray: )
    תודה בקשר לקריאטין :)
     
  4. 6,522 נק' מוניטין
    0
    Mishel Mishayev

    Mishel Mishayev משתמש משקיע משתמש כבוד

    Mishel Mishayev
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    3,838
    לייקים:
    926
    מין:
    זכר

    [​IMG]
     
  5. 444 נק' מוניטין
    0
    Phoenix

    Phoenix משתמש קבוע

    Phoenix
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    1,129
    לייקים:
    1
    כן, עושה את זה עם 10 קילו מאחורי הראש :)
     
  6. 5 נק' מוניטין
    0
    liron89

    liron89 משתמש מתחיל

    liron89
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    אפשר לשאול למה אתה לא מת על תוכנית ab?

    ומה זה בדיוק מהסגנון הזה?שהיד האחורית כתפיים וחזה ביחד?
     
  7. 6,522 נק' מוניטין
    0
    Mishel Mishayev

    Mishel Mishayev משתמש משקיע משתמש כבוד

    Mishel Mishayev
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    3,838
    לייקים:
    926
    מין:
    זכר
    לירון,אני לא פוסל שום תוכנית,לא מסתדר לי איך אחרי עבודה על חזה אפשר להפיק את מירב התועלת בעבודה על כתפיים לאחר מכן,ואז לאנוס שריר קטן ששמו טרייספס.
    זה אינוידואלי,יש כאלו המסתדרים עם זה בלי שום בעיה לא אני,סה"כ אמרתי את דעתי האישית.
    החלוקה של AB לא חייבת להראות כל הזמן חזה יד אחורית כתפיים ,גב יד קידמית רגליים.
    התוכנית AB היחידה שהסתדרה לי היא התוכנית של לייל -Lyle McDonald's Bulking Routine
    תרגמתי את התוכנית http://www.lbs.co.il/showthread.php?t=66



    מישל.
     
  8. 1,674 נק' מוניטין
    0
    shikoLM

    shikoLM משתמש מתחיל

    shikoLM
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    242
    לייקים:
    0
    כי ההתסכלות שלך היא עדיין על שרירים בצורה אינדיבידואלית ובלתי תלויה (מה שלא קיים מבחינת מערכת העצבים) ולא התסכלות על תנועות כמכלול.
     
  9. 4,477 נק' מוניטין
    0
    RaMi

    RaMi משתמש פעיל

    RaMi
    הצטרף:
    ‏6/8/08
    הודעות:
    646
    לייקים:
    2
    לדוגמת האימון הפונקציונאלי
     
  10. 1,674 נק' מוניטין
    0
    shikoLM

    shikoLM משתמש מתחיל

    shikoLM
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    242
    לייקים:
    0
    אני מעדיף את הדוגמא של הרמת משקולות.
     
  11. 5 נק' מוניטין
    0
    liron89

    liron89 משתמש מתחיל

    liron89
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    האמת היא שכרגע אני בחלוקה הזאת וזה עובד לא רע,מה שכן אני לא נותן כלל תרגילים ספציפים לטרייספס ולא לבייספס
    מתמקד בעיקר בתרגילים מורכבים חזה וכתפיים כנל לגב ,סה"כ עובד סבבה היד האחורית/קידמית מקבל מספיק גירוי

    מה דעתך האישית לגבי תוכנית שכזאת בלי עבודה על ידיים? כלומר תשתפר במורכבים הידיים יגדלו בהתאם ..

    בוא נקח אדם ממוצע בשביל הדוגמא,הפרופרוציות שלו בסדר ואין לו צורך להגדיל ידיים באופן משמעותי

    ובכלל למה לדעתך כן צריך לתת תרגילים לידיים או למה לא?(תלוי בתוכנית,פרופורציות,גנטיקה וכו? )
     
  12. 444 נק' מוניטין
    0
    Phoenix

    Phoenix משתמש קבוע

    Phoenix
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    1,129
    לייקים:
    1
    לא כל כך הבנתי למה אסור לאנוס את השרירים במסה? יש לי יומיים מינימום מנוחה עד שאני חוזר לעבוד על אותו השריר (בדר"כ 3 ימים מנוחה), זה מספיק זמן להתאוששות לא?
    למה עוד אסור?
     
  13. 4,476 נק' מוניטין
    0
    Kartalajan

    Kartalajan משתמש משקיע

    Kartalajan
    הצטרף:
    ‏6/6/14
    הודעות:
    2,555
    לייקים:
    1,750
    מין:
    זכר
    שמת לב שהקפצת אשכול מלפני 6 שנים? o_O
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...