ייעוץ תרגילי קרוספיט במקום אירובי

הנושא בפורום 'קרוספיט/Crossfit' פורסם ע"י Vibryll, ‏10/7/10.

טוען...
  1. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    ערב טוב חברים!
    בעוד שבוע אני יוצא לאבט"ש,הדבר ההכי לא קשור שאפשר רק לבקש,אבל אין מה לעשות.
    אני נאלץ להפרד מהחדר כושר ומהאירובי שאני עושה כמעט כל בוקר בשילוב עם יהומבין.
    אני רוצה שתעזרו לי ותתנו לי אימוני דוגמא שיתאימו לי במקום האליפטיקל\סטפר\ההליכון במשך השבוע שאני שם.
    לדוגמא משהו שראיתי:
    5 מתח
    10 שכיבות סמיכה
    15 בטן

    או למשל קפיצות על מדרגה,כמו כן אני הולך לקחת איתי חבל קפיצה,לשלב גם ריצה.
    בקיצור תמליצו על תרגילים\אימונים שיתאימו בשילוב עם היהומבין(עצימות נמוכה-בינונית) ושיהיו בלי ציוד עזר ועם אופציה לאלטור(נגיד לא נראה לי שקשה למצוא איזה מדרגה גבוהה יחסית,או דברים בסגנון).

    מקווה שתוכלו לעזור לי!
    לילה ושבוע טובים!
     
  2. 16,321 נק' מוניטין
    0
    SystematicChaos

    SystematicChaos A girl, but squats more than you משתמש כבוד

    SystematicChaos
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/4/09
    הודעות:
    1,801
    לייקים:
    3
    אחד הרעיונות העיקריים של קרוספיט היא העבודה בעצימות גבוהה.
    הדוגמא שנתת היא לא כל כך אימון אירובי. אפשר לתת לך רעיונות לאימונים בלי ציוד, פשוט תבצע אותם בעצימות שמתאימה לך.

    יש לך את האשכול של אימונים בדרכים:
    http://www.lbs.co.il/showthread.php?t=7934

    Tabata ו- Burpees תמיד עושים את העבודה :)
     
  3. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    כן,אבל כל הרשימה שם זה אותו העקרון כמו הדוגמא שאני נתתי.
    צריך שהאימון יתן אפקט של עליה בדופק כמו אירובי ולא כמו אימון כוח/משקולות.
    באיזה צורה נגיד עלי לבצע את הברפיס למשל,שהעצימות תיהיה כמו שאני צריך?(כמה חזרות,זמן וכו').
    מצטער על החפירה,פשוט כל עניין העצימות נורא מבלבל אותי.
    אני מעוניין למשוך אימונים של כשעה,אז שלא יצא מצב שאני גמור אחרי 20 דקות.
    תודה!
     
  4. 19,890 נק' מוניטין
    0
    leftyland

    leftyland משתמש משקיע משתמש כבוד

    leftyland
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/3/09
    הודעות:
    2,798
    לייקים:
    372
    מין:
    זכר
    עד כמה שאני יודע, רוב האימונים של הקרוספיט מתוכננים כך שלא יימשכו מעל חצי שעה (למעט בודדים), כך שאין אימון מהאתר הראשי שייקח לך שעה. כמו שאדר כבר כתבה, זה מתקשר לעניין העצימות.
     
  5. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    אין אפשרות לבצע אימון כלשהו בקצב מהיר פחות אבל למשך זמן יותר ארוך?
     
  6. 16,321 נק' מוניטין
    0
    SystematicChaos

    SystematicChaos A girl, but squats more than you משתמש כבוד

    SystematicChaos
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/4/09
    הודעות:
    1,801
    לייקים:
    3
    אתה יכול לנסות ולבצע את אחת הבנות או הגיבורים שכוללים ריצה, אבל לשנות את התרגילים בהתאם. מייקל לדוגמה הוא אימון שאתה יכול לעשות אותו בעצימות נמוכה יותר וייקח לך יחסית הרבה זמן. גם אימון של 100 מטר ספרינט 100 מטר הליכה 10 סיבובים הוא לא אימון קצר בכלל, אם תעשה אותו 200 מטר תקבל אימון של 40 דקות לפחות (בסיבובים האחרונים אתה זוחל את ה- 100/200 מטר ולא הולך).
    דילגית אם אתה קופץ כמו ילדה קטנה זה לא עצים, אבל אם אתה עושה double under זה לא פשוט בכלל. הכי חשוב תנסה להיות יצירתי, תמצא לך קופסאות לקפוץ עליהן, מדרגות לעלות ולרדת, ואם זה קיבוץ אז אתה בכלל יכול ללכת לבריכה לשחות.
     
  7. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    זה מחנה צבאי,חטמ''ר יהודה...:)
    שמעתי שיש שם חד''כ,אבל אני לא בטוח שהוא יהיה פתוח.
    אגב,אם יש לי תעודת מדריך,האם אני יכול לבקש לפתוח אותו ללא נוכחות המדריך המקומי?
     
  8. 10,088 נק' מוניטין
    0
    Mister_Big

    Mister_Big משתמש מתחיל

    Mister_Big
    הצטרף:
    ‏15/10/08
    הודעות:
    250
    לייקים:
    1
    "אני רוצה שתעזרו לי ותתנו לי אימוני דוגמא שיתאימו לי במקום האליפטיקל\סטפר\ההליכון במשך השבוע שאני שם"

    מה אם פשוט לרוץ ,לקפוץ ולעלות מדרגות .

    יש אנשים שממש שעושים את זה ואפילו בחוץ (בלי מזגן ומראות ) חלקם בלי חולצה .

    אבל אל תספר לאלכס את הקטע עם החולצה .:79nb:
     
  9. 601 נק' מוניטין
    0
    Malk

    Malk משתמש מתחיל

    Malk
    הצטרף:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    73
    לייקים:
    0
    הפעילות שאתה מחפש (עצימות קלה לאורך שעה כמו אליפטיקל והליכון) היא לא קרוספיט.
    הליכה/ריצה קלה בחוץ זה מספיק, בהתחלה/בסוף תוכל לעשות כמה סיבובים של מתח-שכיבות שמיכה-בטן, ככה תגדיל את הגירעון הקלורי (שזאת המטרה שלך?).
    בקרוספיט את האימונים (אני ומי שאני מכיר) מבצעים על זמן, כמה שפחות זמן בדר"כ או כמה שיותר סבבים של תרגילים בזמן מוגדר.
     
  10. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    המטרה היא לא הגרעון,אלה למצוא פעילות אירובית מתאימה וממושכת שתתאים לי לשילוב עם יהומבין מבחינת העצימות(נמוכה-בינונית) בשבוע שאני באבט''ש ואין לי חד''כ זמין.
     
  11. 3,250 נק' מוניטין
    0
    Elad5

    Elad5 משתמש קבוע

    Elad5
    הצטרף:
    ‏11/1/10
    הודעות:
    1,538
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    פרוטוקול 4, ריצה קלה.
     
  12. 17,027 נק' מוניטין
    0
    Vibryll

    Vibryll ה-ויבריל משתמש כבוד

    Vibryll
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏24/6/09
    הודעות:
    4,255
    לייקים:
    1,630
    מין:
    זכר
    בפרוטוקול משולבים אינטרוולים בעצימות גבוה,האם אין חשש לבצע אותם עם יהומבין?כי אימוני משקולות למשל לא מומלץ עקב העליה הגבוה בדופק.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...