הגעה לכשל

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י קפטן קקי, ‏6/9/08.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    יש יתרונות בהגעה לכשל שלילי בתקופת מאסה?
    אני יוצא מנקודת הנחה שבחיטוב אין שום יתרון בלהגיע לכשל שלילי כיוון שיקח לגוף הרבה יותר זמן להתאושש מאשר במאסה, אבל ראיתי שיש אפילו תוכניות שתומכות בהגעה לכשל, למה זה?
     
  2. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    איך תעלה את משקלי העבודה מבלי להגיע לכשל לפעמים? לפני האימון תדע אם תוכל להרים יותר משקל או לא?
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    איך זה קשור לתוכניות שמשלבות שקיעות מקבילים או עליות מתח לכשל? אין כאן משקל.
    :s59:
     
  4. 2,001 נק' מוניטין
    0
    lidors

    lidors משתמש מתחיל

    lidors
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    396
    לייקים:
    0
    חד"כ:
    כפר המכביה
    באיזשהו שלב אתה אמור להוסיף משקל כשאתה עושה מקבילים או מתח אלא אתה בקטע של לעשות אימונים לסיבולת השריר ולעשות יותר חזרות מאשר להוסיף משקל ולעשות 6-12 חזרות
     
  5. 6,431 נק' מוניטין
    0
    Mishel Mishayev

    Mishel Mishayev מנהל אתר מנהל

    Mishel Mishayev
    מנהל
    הצטרף:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    3,794
    לייקים:
    859
    מין:
    זכר
    הגעה לכשל אומר העמסה גדולה יותר על מערכת העצבים,זמן התאוששות גבוהה ובסופו של דבר תלוי במטרת האימון.
    סה"כ אין שום דבר רע בכשל אם מבוצע לעתים נדירות,אפשרי בקלות להגיע לאימון יתר בהגעה לכשל כל אימון .
    היתי מציע לך לתת דגש על עבודה נכונה ולא מתפרצת (מה שקורה ברוב אימוני כשל) בסה"כ המטרה היא לפגוע בסיבי השריר ולא עבודה על מערת העצבים,כיוויצים אקצנטרים ממושכים יביאו ליותר פגיע בשריר מעבודה לכשל .
     
  6. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    אתם מפספסים את השאלה, לא שאלתי אם כדאי להגיע לכשל, שאלתי למה יש תוכניות שמכניסות את ההגעה לכשל כחלק מהתוכנית?
     
  7. 6,431 נק' מוניטין
    0
    Mishel Mishayev

    Mishel Mishayev מנהל אתר מנהל

    Mishel Mishayev
    מנהל
    הצטרף:
    ‏1/8/08
    הודעות:
    3,794
    לייקים:
    859
    מין:
    זכר
    אתה מפספס את התשובה,עבודה לכשל היא עבודה מוטורית ,תוכניות מסיומות עובדים לכשל מכל מיני סיבות כמו שיפור כוח לדוגמא.כמו שאמרתי הכל תלוי בתוכנית שלך ומה אתה רוצה לשפר.
     
  8. 4,477 נק' מוניטין
    0
    RaMi

    RaMi משתמש פעיל

    RaMi
    הצטרף:
    ‏6/8/08
    הודעות:
    646
    לייקים:
    2
    באשר לסוגיית הכשל - יש להבדיל בין מטרות מבודדות להיפרטרופיה שרירית (לדוגמת עקרונות ה- hit)אל מול פיתוח מרכיבי הכוח כחלק מפעילותה של המערכת המוטורית כשלוחה של מערכת העצבים המרכזית.
    מחקרים שונים גורסים טענות שונות.
    כעקרון 'התאוששות עצבית' כחלק מרעיון training on nerve או training to failure איננה הולכת בד בבד עם יישומים פיזיולוגיים מעשיים של ההיפרטרופיה.זמן התאוששות ממוצע של אימוני מוטורי הוא לערך 72 שעות אל מול 24-28 שעות (וייתכן גם יותר בהתייחס לעצימות ונפח אימונים מגוון ורסטילי).
    תעלה לאתר תוכניות אימונים שכאלה ונראה על מה אתה מדבר לפני שנעלה מליון ואחד אופציות לחלל האוויר.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...
נושאים דומים
  1. ilayzror
    תגובות:
    7
    צפיות:
    1,309
  2. rossi46

    ייעוץ הגעה לכשל

    תגובות:
    8
    צפיות:
    911
  3. aristo
    תגובות:
    5
    צפיות:
    506
  4. givemetimeto
    תגובות:
    61
    צפיות:
    2,502
  5. Baraky
    תגובות:
    1
    צפיות:
    386
טוען...