ייעוץ אישי בתזונה וכושר

הרמת הרגליים בצין אפס

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י The Joker., ‏26/3/20.

טוען...
  1. -20 נק' מוניטין
    0
    The Joker.

    The Joker. משתמש מתחיל

    The Joker.
    הצטרף:
    ‏13/7/18
    הודעות:
    235
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    ממש בעייתי? אני עשיתי אימון עם 20 קילו ל4 חזרות×3 ואני שמתי לב שאני ממש מרים את הפלטה עם הרגליים וממש מאמץ את הבטן בתרגיל. נוראי? המטרה היא להתחזק ולגדול כאחד ואני עכשיו שעשיתי עם פלטה גדולה את המתח ולא קטנות הבנתי כמה זה חסר לי לתפוס את הפלטות עם הרגליים ולפי סרטון שעשיתי ממש רואים איך הפלטה לא יורדת ועולה בקו ישר אלא ממש מתקדמת.
    לשנות את זה או שהמטרה מקדשת את האמצעים? המטרה ההתחלתית הייתה 22.5 קילו ואז לעבור לבילדינג לפמפם קצת.
    @kotzer @orazriel
    --- עידכון הודעה, ‏26/3/20, תאריך ההודעות המקורית: ‏26/3/20 ---
    אציין שאני לא מאמן את הבטן בכלל והיא עובדת כמעט רק במתח ובסקוואט(שגם כמעט ולא כי אני עושה משקל נמוך לתרגל טכניקה)
     
  2. ייעוץ אישי בתזונה וכושר
  3. 1,549 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש קבוע

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    1,492
    לייקים:
    944
    מין:
    זכר
    הרמת הרגליים במתח נובעת בעיקר מחולשה בחלק התחתון של המשיכה ונותנת לך תנופה על מנת לצלוח את השלב הזה.
    יש לו שימוש נחמד בקרוספיט על מנת להצליח עוד חזרות אבל מדובר בעירוב מסת השריר של פלג הגוף התחתון כך שלפיתוח שרירי המטרה (הגב והבייספס) זה הרבה פחות יעיל.
    עצה ממני, נסה לשמור על החזרות 'נקיות' ככל האפשר. בצע את התרגיל עם הולוו באדי, רגליים ישרות ובטן מכווצת.
    מנגד, אין בעיה להשתמש בתנופה על מנת לצלוח את החזרות, אך אם אתה מעוניין לפתח כוח 'טהור' בגב, עדיף להימנע מההרגל הזה.
     
    The Joker. אוהב/ת את זה.
  4. 7,403 נק' מוניטין
    0
    Yeti

    Yeti משתמש משקיע

    Yeti
    הצטרף:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    3,372
    לייקים:
    373
    במילים אחרות אתה עושה את התנועה עם קיפ? (שימוש באגן והרגליים כדי לייצר תנופה)
    זה לא לגמרי מובן ממה שכתבת, גם בביצוע קפדני פלטה שתתפוס עם הרגליים תזוז מעט כשהזווית של הגוף משתנה, אם הפלטה עולה קודם ורק אחר כך אתה מרים את עצמך עם המשיכה והתנועה מפוצלת אז זה כבר קיפ, כנ"ל אם איפשהו מתגנבת תנועת אגן/רגליים ככה שהזווית באגן משתנה.

    האם זה בסדר לעשות עם קיפ? תלוי מה אתה רוצה... כדי לפתח את הגב זה פחות טוב, אתה מייצר הרבה כוח מהאגן ולא רק מהרחב גבי והזרועות, וקשה לומר עד כמה הגב מתפתח כי לאגן יש יכול לייצר הרבה כוח, באופן היפותטי יכול ליווצר מצב שבו רוב ההסתגלות מתרחשת בכופפי הירך והבטן והגב לא מתחזק כמו שהוא היה מתחזק בלי קיפ.
     
  5. 223 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש פעיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    461
    לייקים:
    151
    מין:
    זכר
    שלח את הסרטון...(לא לי כאילו)
    אתה מגזים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/3/20
    The Joker. אוהב/ת את זה.
  6. -20 נק' מוניטין
    0
    The Joker.

    The Joker. משתמש מתחיל

    The Joker.
    הצטרף:
    ‏13/7/18
    הודעות:
    235
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    לא לפיהם..
    --- עידכון הודעה, ‏27/3/20, תאריך ההודעות המקורית: ‏27/3/20 ---
    Streamable - free video publishing

    אשמח לשמוע את דעתכם. פה זה אולי פחות נראה לעין כי זו פלטה אחד גדולה ולא כמה קטנות כמו בדרך כלל שאני ממש תופס עם הרגליים אבל זה מה שגרם לי להרגיש כמה אני משתמש בבטן ואולי ברגליים.
     
  7. 1,549 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש קבוע

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    1,492
    לייקים:
    944
    מין:
    זכר
    אמנם לא מדובר בתנופה משמעותית כמו שסברתי, אבל עדיין מדובר בתנופה שבאה מהרגליים.
    ישר את הרגליים וכווץ את הבטן חזק כך שהן יצביעו מעט קדימה.
    זה אמור לפתור את עניין השימוש ברגליים ועדיין להשתמש בבטן (כמו שצריך אגב. הבטן נחוצה כאן בדיוק כמו בסקוואט או דדליפט).
     
  8. -20 נק' מוניטין
    0
    The Joker.

    The Joker. משתמש מתחיל

    The Joker.
    הצטרף:
    ‏13/7/18
    הודעות:
    235
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    ואם מאוד מעניין אותי משקלים כרגע ולא בא לי להוריד משקל? אני מאמין שהגב מקבל המון גם מזה ואם אני מוסיף אקסטרה משקל זה רק אקסטרה תועלת לבטן וכו'
    אני טועה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/3/20
  9. 1,549 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש קבוע

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    1,492
    לייקים:
    944
    מין:
    זכר
    בעיניי מדובר בטעות. אל תתפתה לאגו ליפטינג. מדובר בפוטנציאל גבוה לפציעה ואפס פוטנציאל לפיתוח כוח.
    דעתי, כל עוד לא מדובר בתחרות אין סיבה "לרמות" בתרגיל. היחיד שאתה מרמה הוא אתה עצמך.

    בכל אופן, יש כאלו שיתנגדו לדבריי, וגם אתה לא חייב להסכים עמי, אבל אשאל אותך שאלה:
    אתה באמת מוכן להסתכן ולהוריד את היעילות של התנועה תמורת מקסימום 5 ק"ג נוספים בתרגיל?

    אין שום סיבה שלא תהיה מסוגל לבצע את אותו משקל עם טכניקה נקייה, והישארות עם אותה טכניקה היא התחמקות מהבעיה ולא הפיתרון.
     
    The Joker. אוהב/ת את זה.
  10. -20 נק' מוניטין
    0
    The Joker.

    The Joker. משתמש מתחיל

    The Joker.
    הצטרף:
    ‏13/7/18
    הודעות:
    235
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    לרוב אני מסכים איתך ואם לא הייתי חושב שיש עם זה בעיה, לא הייתי פותח אשכול בכלל. אני גם מתאמן בבית ואין לי אפילו פיתוי לרמות אנשים. דווקא בשביל עצמי כרגע אני לא מעוניין לרדת במשקל עבודה בתרגיל הנ"ל מסיבות אישיות.
    תראה, אם זו באמת בעיה של ממש אז כן אשקול זאת אבל אני מפחד שזה לא מוצדק מספיק, מבין? אני גם כמעט לא מאמן בטן וחשבתי שזה רק יעזור...
    ואני מרים את הרגליים, לא בועט איתם למטה. אני יורד גם מאוד מבוקר כמו שאפשר לראות בסרטון. על איזו פציעה מדובר? בשאר התרגילים אני בכלל לא חושב על כח אז לא מפחד להיפצע מהם(מפחד, לא עושה דברים שיזרזו את זה)
    --- עידכון הודעה, ‏27/3/20, תאריך ההודעות המקורית: ‏27/3/20 ---
    וזה היה הסט השלישי, אם זה משנה משהו
    --- עידכון הודעה, ‏28/3/20 ב- 00:55 ---
    [QUOTE="Sergio_Katz, post: 1452878, member: 31239"
    אין שום סיבה שלא תהיה מסוגל לבצע את אותו משקל עם טכניקה נקייה, והישארות עם אותה טכניקה היא התחמקות מהבעיה ולא הפיתרון.[/QUOTE]
    רגע אחד, אותו משקל? אתה חושב?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...