ייעוץ אישי בתזונה וכושר

אני מתחיל תמיד אימון בלי חימום

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Amit201298, ‏25/3/20.

טוען...
  1. 41 נק' מוניטין
    0
    Amit201298

    Amit201298 משתמש מתחיל

    Amit201298
    הצטרף:
    ‏9/10/14
    הודעות:
    143
    לייקים:
    19
    מין:
    זכר
    זה ממש נורא ? וגם בלי מתיחות

    אני לא יודע איזה מתיחות ואיזה חיימום לעשות ממש אני מתאמן מתחיל (אחרי שנים של חוסר אימונים)

    אני בחיטוב ועושה FBW
     
  2. ייעוץ אישי בתזונה וכושר
  3. -20 נק' מוניטין
    0
    The Joker.

    The Joker. משתמש מתחיל

    The Joker.
    הצטרף:
    ‏13/7/18
    הודעות:
    235
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    כן.
    תעלה בהדרגה משקלים עד למשקלי עבודה שלך(לא צריך להגזים, בטח לא עם משקלי עבודה נמוכים יחסית) ומתיחות דינאמיות לפני האימון יבורכו.
     
  4. 41 נק' מוניטין
    0
    Amit201298

    Amit201298 משתמש מתחיל

    Amit201298
    הצטרף:
    ‏9/10/14
    הודעות:
    143
    לייקים:
    19
    מין:
    זכר
    איזה מתיחות לעשות
     
  5. -20 נק' מוניטין
    0
    The Joker.

    The Joker. משתמש מתחיל

    The Joker.
    הצטרף:
    ‏13/7/18
    הודעות:
    235
    לייקים:
    41
    מין:
    זכר
    תחפש ביוטיוב.
    אני אישית פשוט מזיז את הגוף בכל מיני תנועות כדי לחמם את המפרקים בכל מיני דרכים. לא צריך להיות גאון בשביל זה...
    וחימום לפני סטי עבודה יש בטח תכנונים חכמים יותר ממה שאני עושה אז תחפש
     
  6. 109 נק' מוניטין
    0
    Whale

    Whale משתמש מתחיל

    Whale
    הצטרף:
    ‏6/4/17
    הודעות:
    162
    לייקים:
    84
    על פי דעתי האישית לא לעשות חימום זה לא סוף העולם, אם אתה מגדיר חימום כריצה קלה ומתיחות.

    ה"חימום" צריך להיות הכנה לעיקר העבודה של האימון שלך, בין אם זה עלייה הדרגתית במשקלים, מתיחות להגדלת טווח תנועה, או תרגילי הפעלה. בחירת החימום תהיה בקשר ישיר עם מה שאתה רוצה לעשות באותו אימון.
    כמינימום הייתי מתחיל בעלייה הדרגתית במשקלים לקראת משקל עבודה. אם אתה עושה לחיצת חזה ב60 קילו, תתחיל במוט ריק, משם ל40 קילו, 50 וכך הלאה. אם אתה מרגיש שאתה מגיע למשקל עבודה לא מוכן, הייתי מוסיף סטים לחימום שלך, אם גמור מעייפות מוריד סטים. חשוב לציין שהמשקלים שאמרתי הם שבלונים ולא מתאימים לכל אחד, אז אל תיקח אותם כעובדה, תשחק עם משקלי החימום שלך ומה שנוח לך זה מה שנכון.
     
    Amit201298 ו-The Joker. אוהבים את זה.
  7. 430 נק' מוניטין
    0
    Oran15

    Oran15 משתמש פעיל

    Oran15
    הצטרף:
    ‏31/1/19
    הודעות:
    354
    לייקים:
    192
    מין:
    זכר
    כשתתחיל להרים כבד לא לעשות חימום יהיה בעיה רצינית. הפציעה השכיחה לדעתי שתקרה לך תהיה דלקת/מתיחה בגיד. אם אני לא עושה חימום טוב לגידים לפני בנץ כבד אני מותח אותם בוודאות
     
    Amit201298 אוהב/ת את זה.
  8. 10,334 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    12,557
    לייקים:
    6,073
    מין:
    זכר
    חימום נחוץ בשביל להכין את הגוף שלך לפעילות שאתה הולך לבצע.
    אם אתה הולך להרים משקלים, אתה צריך לוודא שאתה יכול לזוז בטווח התנועה הנחוץ לך (לדוגמא ישבת כל היום ואתה רוצה לעשות סקוואט, יכול להיות שהאגן שלך יהיה קצת "כלוא"). אתה לא חייב לעשות מתיחות לשריר, מה שיותר חשוב זה להזיז את המפרקים בצורה הנכונה.
    בנוסף לא לקפוץ ישר למשקלי העבודה שלך אלא אם מדובר על משקל נמוך, במקום זאת כדאי לעלות בצורה הדרגתית למשקל העבודה
     
    The Joker. אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...