ייעוץ אישי בתזונה וכושר

תוכנית אימונים לתקופת הקורונה שתשמר מאסת שריר

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י gaga1234, ‏22/3/20.

טוען...
  1. -3 נק' מוניטין
    0
    gaga1234

    gaga1234 משתמש מתחיל

    gaga1234
    הצטרף:
    ‏15/9/13
    הודעות:
    227
    לייקים:
    19
    מין:
    זכר
    היי בעקבות המצב אין חדרי כושר פתוחים
    והבנתי שזה הולך להיות ככה כמה חודשים, ובעצם אף אחד לא יודע כמה זמן יהיה סגור המכונים..

    יש לי פארק ליד הבית שיש שם מתח/מקבילים במידה ואני יתאמן שם
    3אימונים בשבוע בסגנון FBW
    יום כן יום לא 3פעמים בשבוע
    והתוכנית היא כזאת:
    5סטים מתח>10-8חזרות
    5סטים מקבילים>15חזרות
    ויש לי עוד 2משקולות של 5ק"ג שאפשר לעשות קצת הנפות לצדדים לכתפיים וכו עוד 2סטים
    יום כן יום לא האם אימון כזה יכול לשמר מאסת שריר?
    או שעדיף כבר לא להתאמן עם זה הציוד שיש?
    אשמח להצעות לעצה לשיפור התוכנית,ובכלל עצה עם זה תוכנית שיכולה לשמר מאסת שריר או שעדיף לא להתאמן וזהו עם זה הציוד שיש?
    ...(הלוואי היה לי פלטות ומשקולות אבל זה באמת עולה אלפי שקלים ועכשיו כל החנויות ספורט רק העלו תמחירים בעקבות המשבר).
    שוב המטרה שלה שמירת מאסת שריר הקיימת.
    האם תוכנית כזאת תועיל במשהו?
    או שעדיף לא להתאמן בכלל ופשוט לאכול כמה שיותר חלבון כדי לשמור על המאסת שריר.
     
  2. ייעוץ אישי בתזונה וכושר
  3. 68,626 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    89,256
    לייקים:
    10,324
    מין:
    זכר
    גם לפארק אתה לא יכול ללכת לכן השאלה פחות רלוונטית. תצא כמה שפחות מהבית ותאלתר עם ציוד ביתי (גומייה/משקולות יד/משקל גוף)
     
  4. -3 נק' מוניטין
    0
    gaga1234

    gaga1234 משתמש מתחיל

    gaga1234
    הצטרף:
    ‏15/9/13
    הודעות:
    227
    לייקים:
    19
    מין:
    זכר
    --- עידכון הודעה, ‏26/3/20, תאריך ההודעות המקורית: ‏26/3/20 ---
    אחי נגיד שאני יכול ללכת הפארק פחות מ 100מטר מהבית אשמח שתענה על השאלה בכל מקרה עם אימון בסגנון שאמרתי יכול לשמר מאסת שריר או לא.
    ועם אימון כזה עדיף מאשר לא להתאמן כל התקופה עד שיחזור החדר כושר.
    לפני רגע
     
  5. 68,626 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    89,256
    לייקים:
    10,324
    מין:
    זכר
    לגוף שלך לא אכפת אם אתה מתאמן בפארק, מרים מקררים, משקולות בחדר כושר או ספרים. התנגדות זו התנגדות וכשיש כזו לא תאבד מסת שריר (בהנחה שאתה אוכל מספיק חלבון ולא נמצא בגרעון קלורי גדול)
     
    Whale אוהב/ת את זה.
  6. 55 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,495
    לייקים:
    52
    מין:
    זכר
    מייק אפשר להגיד בהנחנה די גדולה שאם אני מתאמן בבית ומרגיש תשוש ועייף במהלך ואחרי האימון אז האימון אפקטיבי ואני לא מאבד מסת שריר?(אני כרגע בחיטוב אז בניה כרגע לא רלוונטית אלי חשוב לי רק לשמור על כמה שיותר שריר)
     
  7. 68,626 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    89,256
    לייקים:
    10,324
    מין:
    זכר
    לא אי אפשר לומר את זה
     
  8. 55 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,495
    לייקים:
    52
    מין:
    זכר
    שיט...
    אז לפי מה כן אפשר לקבל אינדיקציה? בהרבה תרגילים למשל אני מרגיש שאני לא יכול יותר כי מתחיל לשרוף לי ולא כי קשה לי, זה אומר שהגעתי למאצץ או לא? אני למשל עושה בנץ במכון 70 ל6 ועכשיו עם מוט מטאטא ודליים עם 8.5 קילו בכל דלי, הקטע שזה ממש מתנדנד ולא יציב ולכן זה די "קשה" אבל אחרי 15 חזרות של פאוז בנץ' וחזרות איטיות אני לא יכול יותר כי שורף לי והטרייספס ממש מרגיש אותם ואת החזה פחות
     
  9. 1,549 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש קבוע

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    1,492
    לייקים:
    944
    מין:
    זכר
    איך מקבלים אינדיקציה? פרוגרסיב אוברלואד כמובן.
    תעבור למקבילים (אפילו זוג כיסאות יספיקו בשביל זה) או שכיבות סמיכה ביד אחת למשל.
    נסה לחשוב על ווריאציות קשות יותר לכל תרגיל, ולא בהכרח "לחקות" את מה שעשית בחדר הכושר.
     
  10. 55 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,495
    לייקים:
    52
    מין:
    זכר
    אני כרגע בחיטוב אז לא באמת ריאלי לי לעלות במשקלי עבודה, אני רק שומר על השריר ועל השמקלים כמו שיותר
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...