שינוי זמן אכילת א. בוקר

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י mikmik, ‏28/11/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    mikmik

    mikmik משתמש מתחיל

    mikmik
    הצטרף:
    ‏21/5/14
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    לפני כחודשיים התחלתי להתאמן אימונים אינטרוולים כ ,5-6 אימונים בשבוע כ 45 דקות כל אימון .. האימונים הם בבוקר ולפני כל אימון אכלתי רק תמר 1.
    הדופק היה בשמיים ( 180-190) ושריפת הקלוריות בהתאם..
    לפני יומיים התחלתי לאכול דייסת שיבולת שועל כשעתיים לפני האימון והתוצאות השתנו... הדופק לא היה כל כך גבוהה ושריפת הקלוריות ירדה לחצי...
    מה המשמעות של הדבר? האם יש יתרונות לארוחת בוקר שכזו או לחזור לתמר?
    חייבת לציין שהשינוי באכילה הגיע מהעובדה שמשקל הגוף שלי נתקע ב3 שבועות האחרונים ... ללא ירידה
    תודה רבה מראש
     
  2. 411 נק' מוניטין
    0
    Pharmacist

    Pharmacist משתמש מתחיל

    Pharmacist
    הצטרף:
    ‏10/2/19
    הודעות:
    205
    לייקים:
    253
    מין:
    זכר
    לא מומחה בתזונה, אבל תמר זה פחממה פשוטה ושיבולת שועל פחמימה מורכבת. תמר תוך דקות ספורות מעלה סוכר לדם לעומת שיבולת שיקח לה שעה שעתיים. כנראה ההבדל במהלך האימון מסתתר מאחורי זה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...