אימוני כוח, נפח ומה שבניהם

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Tal17, ‏6/11/19.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    Tal17

    Tal17 משתמש מתחיל

    Tal17
    הצטרף:
    ‏23/7/16
    הודעות:
    67
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    הי מחפש תשובה ממישהו שמבין בפאוור ליפטיניג וכוח או התנסה באחד ההסברים למטה.

    עד כמה ניתן לעבוד כוח באימון א׳ לשריר מסויים
    ואז לעבוד נפח עם משקל בינוני / משקל גוף כדי לא למנוע באעלה לינארית במשקלי עבודה?

    לדוגמא אימון א׳ בנט אובר 5x5 סטייל ביל סטאר

    אימון ב׳ מתח עם משקל גוף וטיפוס

    אז כמה אפשר לעבוד בצורה הזאת בהינתן שינה טובה תזונה בפלוס קלורי צריכה מספקת של חלבון וכו...
    כדי להמשיך לעלות משקלים באימון א׳

    תודה :)
     
  2. 0 נק' מוניטין
    0
    GreenApe

    GreenApe משתמש מתחיל

    GreenApe
    הצטרף:
    ‏31/8/18
    הודעות:
    9
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    תלוי ברמה שלך ובעוד כמה פרמטרים. יש בתכנית 5/3/1 של Wendler ווריאציה דומה למה שאתה מתכוון: BBB בהצלבה. כלומר, סקוואט כבד באימון ודדליפט לנפח (5x10) באימון מספר 1 בשבוע, דדליפט כבד וסקוואט לנפח באימון אחר בשבוע. ובאופן דומה לאימונים של בנץ' פרס ואוברהד פרס.
    יש לך פה עוד דרגת חופש של המשקל שאתה מרים. אני נהנתי ב-50% ב-BBB, אבל כשניסיתי להתחכם ולעלות ל-70% היה לי כבר קשה להתאושש.
    יש משהו נחמד שזה מאפשר לך להמשיך לעבוד על אותו תרגיל יותר מפעם אחת בשבוע כדי לשמר טכניקה. אבל זה באמת תלוי ברמה שלך, ובהרבה פעמים עדיף לנהל עומסים והתקדמות בצורה אחרת. אני מציע לך להתייעץ עם מאמן לגבי בניה של תכנית באופן הזה בצורה תתאים לך.
     
  3. 8,489 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,236
    לייקים:
    4,817
    מין:
    זכר
    אין לזה תשובה חד משמעית כי זה תלוי במיליון גורמים.
    התשובה הקצרה היא שבהחלט אפשר לשלב, וברוב המוחלט של המקרים אפילו מומלץ לשלב נפח נוסף, אבל כמה ואיך זה מאוד קשה לאמוד.
     
    MasterSplitter אוהב/ת את זה.
  4. 116 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    206
    לייקים:
    44
    מין:
    זכר
    זה אולי ישמע מוזר, אבל בטיפוס אתה תתפס בשרירים נורא קטנים באמה קיצר בלי חפירה זה לא מפריע (כמעט) בכלל לאימון במכון במידה ואתה נתפס שם

    מתח עם משקל גוף כן יפריע להתאוששות


    קיצר לא יודע מה המטרות שלך אבל תנסה להתאים את התכנית שלך אליהם אחי, בחלק מהמכוני טיפוס יש קצת משקלים ואתה יכול לגמרי ליצור אימון מהמתח, מקבילים, והמשקלים
     
  5. 2 נק' מוניטין
    0
    Tal17

    Tal17 משתמש מתחיל

    Tal17
    הצטרף:
    ‏23/7/16
    הודעות:
    67
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    בגדול מתכונן לנינגה
    אבל אני ממש לא מתכוון לוותר על האימונים שלי
     
  6. 8,489 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,236
    לייקים:
    4,817
    מין:
    זכר
    אם אתה מתכונן לנינג'ה אז תתעדף את זה
     
  7. 17,209 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל ראשי מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    6,581
    לייקים:
    5,061
    מין:
    זכר
    כמעט כל תכנית כוח הגיונית תשלב עבודה ראשית עם טווח חזרות משתנה יחסית יותר נמוך (5-8 חזרות לרוב) ותרגילי עזר עם 10-15 חזרות.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...