מסה ועלייה במשקל

הנושא בפורום 'כללי' פורסם ע"י Ln_726, ‏6/11/19.

טוען...
  1. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    כמובן אבל מסת שריר מאוד נמוכה ברמה כזו בבטן זה לא משהו שנתקלים בו יותר מידי אצל מישהו שמתאמן כמה חודשים כמו שצריך.
    כל תרגיל שהוא יבצע בהתחלה יעבוד חזק מאוד עם הבטן, כמובן שצריך לצבור מסת שריר גם בבטן וזה אולי יעזור אבל למתאמן
    שהוא לא מתחיל בספק אם ישימו לב לשינוי רציני.

    אני בכללי בעד לעשות תרגילי בטן נטו בשביל להצליח להחזיק את התרגילים המורכבים במשקלים כבדים.
     
  2. 1,054 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    950
    לייקים:
    663
    מין:
    נקבה
    כן ברור. לדעתי רוב השינוי הדרסטי אצלי נבע כי אני מתאמנת מתחילה וירדתי די דרסטי במשקל
     
  3. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    כנראה שכן, הכי קל ויעיל למדוד היקפים באיזורים הרלוונטים (קו פופיק, ירך, וכו'),
    את תשימי לב שירדת בהיקפים ובאחוזי שומן וזה עזר "להבליט" את כל העניין.
     
    AviAmo אוהב/ת את זה.
  4. 68,167 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,226
    לייקים:
    10,053
    מין:
    זכר
    ההנחה שלנשים יש פוטנציאל מופחת לעלות במסת השריר מגברים הוא כנראה לא נכון. העלייה במסת השריר היא תמיד יחסית, ביחס למשקל גוף. במובן האבסולוטי גבר יעלה יותר מסת שריר, אבל במובן היחסי זה לא בהכרח נכון. לאישה ששוקלת 55 ק"ג אמור לקחת לערך חצי שנה לעלות 3 ק"ג
     
  5. 873 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,160
    לייקים:
    704
    מין:
    נקבה
    3 קילו בחצי שנה = חצי קילו בחודש = 6 קילו בשנה.
    גבר יכול לעלות כפול מזה....
    אז זה כן באיזשהו מקום יוצא בדיוק חצי, לא?

    אגב, @Mike , אם אתה כבר פה,
    הגיוני שאני אוכלת 1,600 ועולה בקצב של חצי קילו בשבוע-שבועיים בממוצע? :faceplam:
     
  6. 68,167 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,226
    לייקים:
    10,053
    מין:
    זכר
    לא. כי לא הכל מסת שריר וגבר שוקל לפחות 50% יותר

    ולא, את כנראה לא אוכלת 1,600 במאזן השבועי (ז"א יש ימים שאולי את אוכלת משמעותית יותר אז ה 1,600 שלך נהפך ל 2000+). או שיש סטיות קלוריות בתפריט שאת לא שמה לב אליהן (לא את מכינה את האוכל. קונה בחוץ. לא מחשבת חלק מהדברים וכו')
     
  7. 873 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,160
    לייקים:
    704
    מין:
    נקבה
    אומייגאד. אני כן.:cray:
    אני מבטיחה שאני סופרת הכי נכון שאני יכולה. אני מחשבת אפילו כל עדש שוקולד (כל עדש = 4 קלוריות. בדכ אני אוכלת 5 עדשים בבת אחת ואז זה 20 קל') וכל מלפפון.
    ואפילו כללתי את הסטייה שהייתה לי השבוע, היה יום אחד שממש גוועתי וחרגתי ב300 קל', ויום נוסף שחרגתי ב50 ועוד יום שחרגתי ב150. סהכ 500 קל' חריגה.
    ואני לא מחשיבה את האירובי שאני עושה. (שמסתכמת ב200-300 קל' ליום, בימים הפעילים שלי...)
    ואני אוכל בעיקר דברים ארוזים/מוגדרים מראש, ואם זה משהו לא ארוז אז זה משהו כמו "120 גרם אורז לאחר בישול", או "150 גרם קציצות מחזה עוף"... וכאלה. ותמיד מעגלת כלפי מעלה....
    זה כלכך דפוק.
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  8. 3,230 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,978
    לייקים:
    2,069
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    כתבתי בעבר על החשיבה שלי בעניין מסה נקיה בתוך מסגרת ספירת קלוריות ספירת קלוריות זה לא מספיק לגדילה.
    אולי זה יכול להועיל לך.
     
  9. 873 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,160
    לייקים:
    704
    מין:
    נקבה
    קראתי. זה היה מעניין ומחכים!
    אבל האמת שהדבר שהכי תפס לי את העין זה שייתכן שאני אוכלת אפילו פחות קלוריות מ1,600 קל' :faceplam: :suicide:
     
  10. 1,054 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    950
    לייקים:
    663
    מין:
    נקבה
    לי קצת קשה שאת מחשבת דברים לפי הנחות. כי הרי את לא שוקלת את הדברים. את הולכת לפי כמות עין ואולי זו יכולה להיות סטייה שלך. או רטבים שמסתרר בהן שמן וכו. תמיד אמרתי שלא הגיוני שתעלי במשקל מכמות קלוריות כזו. דרך אגב נשקלת??
     
  11. 873 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,160
    לייקים:
    704
    מין:
    נקבה
    :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

    אני שוקלת כללללל דבררר!! שהשם ישמורר אותי ויסלח לי על כל השקילות שאני עושה לכל דבר שזז!!
    כשאני אוכלת חביתה אני שוקלת את הביצה לפני, אוכלת חצי כפית חמאת בוטנים - שוקלת אותה. אוכלת פרוסת לחם קל - שוקלת אותה, אוכלת כפית גבינה- שוקלת אותה. לוקחת עוד כפית - שוקלת גם אותה. מכינה סלט -שוקלת את המלפפון, העגבניה, החסה, הקולורבי, הגזר. אפילו כשאני מתבלת את הסלט אני שוקלת כל אלמנט, החל ממיץ הלימון וכלה בשמן הזית (3-4 גרם שמן זית, וואו, מאות קלוריות). מוסיפה קטשופ לשניצל -מאה-הקלוריות-ששקלתי-לפני-ההכנה, ושוקלת גם אותו. אוכלת חצי חטיף חלבון - שוקלת אותו. אוכלת מהגלידת גודיז - שוקלת אותה.
    גם מצאתי שיטה איך לשקול בצורה המדוייקת ביותר כדי שלא אפספס את הכמות שנשארת על הכפית!!
    אני פשוט שמה את המוצר על המשקל, מאפסת את המשקל, ואז לוקחת ומחשבת את המינוס שנוצר, כדי שחלילה לא אפספס איזושהי קלוריה שמסתתרת.
    זה חולני!!
    כבר הפסקתי לאכול ארוחת צהריים עם הקשישה שלי כי אני מתפדחת מה היא תגיד על כל השקילות האלה:cray:

    ולפרוטוקול - האורז ששקלתי, זה אמנם אורז שהיא הכינה ולא אני, אבל היה בו גם אפונה וגזר, שהם חד משמעית פחות קלוריות מאורז מבושל, ועדיין החשבתי אותם כאורז לכל דבר. ככה שתכלס האורז הזה הוא פחות מכמה שחישבתי אותו בסופו של דבר!
    והיא גם מכינה אותו יחסית עם הרבה מים. הוא לא יוצא לה אחד-אחד, אלא יותר עיסתי שכזה. והוא לא שמנוני.
    ואם היא מכינה משהו שמנוני אני פשוט לא לוקחת.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...